7,4

8 reviews over Camping Municipal Les Allees in het Nederlands

Fijne vakantie gehad!

kimenjan
11-8-2012

Kleine, gezellige camping in een rustige omgeving.

Het sanitair was eenvoudig maar wel erg schoon!

We hebben een hele fijne vakantie gehad op Les Allees!

Gereisd met partner in januari 2012

1e Klas service

Rob
1-8-2012

Bij aankomst een warm onthaal van Ans en Ed die de rest van de vakantie geheel voor je klaar staan. Na een bezoek aan het Ziekenhuis ( waar je totaal word onderzocht , incl. scan voor 87,- ) kom je op de camping terug , is je was opgevouwen terug bij je caravan . Waar maak je dat mee.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Gezellige camping

Diego
27-7-2012

matige camping , maar de camping managers Ans & Ed maken alles compleet ze zorgen dat alles goed geregeld is en zijn altijd in voor een grapje , echte toppers!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Vergane glorie

Peter
18-6-2012

We zijn hier in 2011 een week geweest in een ingerichte lodge tent. Het sanitair op deze voormalige municipal camping is zeer gedateerd. Daarnaast zitten er enorm veel wespen, wat vervelend is met kinderen. In de speeltuin zijn de meeste voorzieningen (schommel, zandbak) kapot. Geen eetgelegenheden op de camping, de 'plat du jour' is patat zonder iets erbij. In het dorp Coussac-Bonneval staan de meeste winkels te koop / te huur, het is er erg ongezellig en het doet oostblok-achtig aan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

kleine, gezellige, rustige camping

Leoniek
9-8-2011

wij hebben hier voor de 2de keer enkele dagen doorgebracht en het was weer zalig! lekker tot rust gekomen na een jaar hard werken! de plaatsen zijn ruim en er is schaduw. Bij het zwembadje kun je heerlijk zitten in lekkere ligstoelen. Het sanitair is prima en er is toiletpapier. Zoals vorig jaar op maandagavond naar Segur le Chateau geweest (eetmarkt) en dat is super gezellig!!! als we ooit nog eens in de zomer naar deze camping komen (iets wat we zeker niet uitsluiten), zorgen we dat er in ieder geval een maandag invalt ! Dit jaar ook de franse feestdag meegemaakt met een geweldig vuurwerk bij het kasteel in Pompadour. Limoges is altijd leuk om naartoe te gaan; een mooie stad met leuke winkeltjes. Kortom weer een paar heerlijke dagen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

wat een topper

Ans /Ed
6-2-2010

Er is toilet papier aanwezig

afwasmiddel vaatdoek en afwasborstel/schuursponsje

en wasgel voor na het schonetoilet gebruik [handen]

Gereisd met partner in februari 2010

Werkelijk een mooie kleine municipal camping. mooie plaatsen. de een wat groter dan de ander, dat wel. Heel schoon sanitair(dankzij het beheerders echtpaar ed en ans) maar erg klein en oud. Op de camping is een zwembad aanwezig, waar je lekker in kunt poedelen.

Het dorpje coussac-bonneval is een klein oud dorpje waar veel huizen leeg of te koop staan. Maar er is een prima bakker, slager en tabac winkeltje. ook 2 supermarktjes. dus je kunt er prima terecht voor je boodschappen. In het dorp heb je ook een restaurant dat ik kan aanbevelen. Het heet, kaolin. Is tevens een hotel, het ziet er aan de buiten kant dan niet echt mooi uit, maar het eten is er werkelijk heerlijk. je kunt een 4-gangen menu krijgen voor 30 euro!! met de beroemde limogine bief,echt heerlijk!. Ongeveer een 15 kilometer verder op ligt de stad Saint-Yrieix-la perche. Met een mooie markt en winkelcentrum. Camping Les allees is een mooie uitval bassis om de omgeving te gaan ondekken!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Gezellige kleinschalige familie camping

De Jong
17-1-2009

Beste Campeerders, hierbij wil ik ons voorstellen als de nieuwe beheerders van de camping Les Allées in Coussac-Bonneval. Camping Les Allées is een gezellige kleine camping met 26 ruim opgezette campingplaatsen > 100 m2. Zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en ook voor gasten die van rust en ruimte houden. Wij bieden 26 plaatsen geschikt voor tent, vouwwagen, caravan of camper, die voorzien zijn van stroom middels een verlengkabel en er zijn verschillende water aftappunten op de camping. De camping is geschikt voor een langer verblijf , maar is ook interessant voor diegene die op doorreis is naar zuid Frankrijk of Spanje/Portugal. Wij bieden een netjes en schoon sanitair. In het hoogseizoen organiseren wij 1 keer per week een BBQ,verder kunt u bij ons friet, hamburgers afhalen. Er is een speelterrein op de camping waar men kan zwemmen, pingpongen, badmintonnen. En naast de camping ligt een voetbal veldje waar ook gebruik van gemaakt mag worden. www.campinglesallees.com

Gereisd met partner in januari 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Allees in Coussac Bonneval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Allees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.