Vakantiepark La Bastide

• Activiteiten8,9
  • Onderkomen9,0

7 tips over Vakantiepark La Bastide

Peter, 9-10-2014

In de directe omgeving zijn een aantal schitterende wandelingen uitgezet die de wandelaar door alle aspecten van de omgeving voeren.

Voor de golfers zijn er binnen een uur rijden een paar mooie golfbanen, eventueel kan la Bastide hier een arrangement voor aanbieden.

Trudy , 24-9-2013
De ligging is geweldig en een goede uitval basis voor een bezoek aan b.v. Oradour sur Glane (heel indrukwekkend) en Collonges les Rouges en Limoges. Ook Perigueux is 'te doen'qua afstand. Winkeltjes in Coussac Bonneval voor dagelijkse boodschappen. Maar in Lubersac (op 12 km). vind je een Super U en Lidl, naast elkaar.
Fam. de Vries, 26-8-2013

Tips:

De barbecue op zondagavond, maandagavond de eetmarkt in Ségur-le-Château, winkelen in Limoges, cultuur snuiven in Périgueux, het meer in Rouffiac, de vélorail in Bussiere Galant en de friet, kip en salade op vrijdagavond op La Bastide.

We hebben een aantal aanbieders voor La Bastide voor je op een rij gezet:

Judith, 26-7-2013
Ook voor kinderen die iets ouder zijn, bvtot 12 jaar, zijn er leuke dingen te doen: zo is er een prachtig beekje waar je de mooiste dammen kan maken. Voor andere activiteiten moet je minimaal 20 minuten rijden, maar dan kan je ook in mooi aangelegde natuurwateren zwemmen, tussen bomen klimmen en abseilen!
Familie L. (met 2 jonge kinderen en hond), 12-8-2012
Wij waren op vakantie met een ander gezin; de combinatie van Haute Vienne (met tuin en vaste picknicktafel) en Dordogne (met groot terras) is ideaal; elk je eigen huis maar wel boven elkaar. Een aanrader voor als je met vrienden gaat!
w sloot, 21-4-2012
In Pompadour ligt een paardenrenbaan midden in het stadje. Verder zijn er veel prachtige wandelpaden in de omgeving. We zijn naar La Flotte les Landes geweest via de D70 kom je in een schitterend wandelgebied

Fam Weenink, 12-1-2012
Op maandagavond in de maand juli en augustus is er een leuk eetmarktje in segur le chateau

We hebben een aantal aanbieders voor La Bastide voor je op een rij gezet: