Vakantiepark La Bastide

Heerlijke gezinsvakantie

Lies
26-6-2018
  • Onderkomen8

We verbleven in vakantiehuis Loire met 2 kleine kindjes (2 en 4j). Ze hadden er een heerlijk tijd in het zwembad, de zandbakken, de trampolines,... Een waar speelparadijs. Comfortabele huisjes, niet super de luxe, maar alles wat je nodig hebt is voor handen! We kunnen dit vakantiedomein absoluut aanraden!!!

Super plek!

Thomas
24-6-2018
  • Onderkomen9

Een pareltje van een plek in de provence. Van koffie apparaat bij de speeltuin tot heerlijk koel verblijf. Vriendelijke gastheer en vrouw met erg lekker eten. Geen stress op la bastide!

Heerlijke week gehad!

Christel
1-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Wij hebben een heerlijke week gehad bij La Bastide. We zaten in een ruime, goed verzorgde gîte. Voor en achter een heerlijk terras. Hoewel er voor onze kinderen (12 en 14 jr.) geen leeftijdsgenoten waren hebben ze zich geweldig vermaakt!

Eugèn en Patricia hebben er alles aan gedaan het de gasten naar hun zin te maken. De kinderen hebben in de omgeving heerlijk gewaterskied (teleski) en gekanood.

Heel leuk

Hans Stolk
12-7-2017
  • Onderkomen10

Voor de 2e keer een vakantie op la Bastide doorgebracht (in combinatie met het huis in de Auvergne) en weer hel goed bevallen. La Bastide is een heerlijke plek om te verblijven. De appartementen zijn goed ingericht en sfeervol en de eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Gastvrijheid en dienstverlening lijkt hen in het bloed zitten. Omgeving leent zich voor uitstapjes en wandelingen. We gaan zeker nog es terug.

Mei vakantie 2017 - weekje rust en genieten

Familie Müller
16-5-2017
  • Onderkomen10

Een prachtige week, genoten van accommodatie en omgeving. Lekker gegeten en vooral uitgerust. Met onze hond mooie wandelingen gemaakt. Een dagje uitgetrokken voor 'Collonges la rouge' en 'Brive' te bezoeken. Nog naar de markt van 'Saint Yrieix la perche', en 'n middag zelfs een duik in het nieuwe zwembad genomen.....wat is jullie nieuwe zwembad mooi geworden!.

De eigenaren waren weer druk in de weer om de laatste puntjes op de "I" te zetten voor het komend seizoen.

Maar hadden ook zeker tijd voor hun huidige gasten.

Patricia, Eugen en hun meisjes we wensen jullie een super mooie zomer toe.

Wij komen graag nog een keertje bij jullie aan.

Weer een super mooie nazomerse week...met hond

Familie. Heijnen
24-4-2017
  • Onderkomen10

Onze laatste week vakantie van dit jaar, we kozen voor La Bastille in Coussac Bonneval.

Wat een prachtige week volop zon wat werden we weer getrakteerd , wat hebben we genoten!

Praticia en Engen (de eigenaren) beide even hardwerkend en vriendelijk. Wat een hartelijk welkom. Ons huisje gepoetst en bedden gemaakt, een gevoel van thuiskomen. Internet/WiFi werkte ook tijdens ons verblijf. Onze aankomst maaltijd was ook weer smullen.

Ons hoor je niet klagen, zo'n mooie plek. Echt rust om je heen, in de avonduren de uil die je hoort en verder niets.

Wil je wat meer vertier dan moet je auto even gebruiken om het vertier op te zoeken. Onze trouwe viervoeter voelde zich ook meteen thuis. En heeft genoten van de wandelingen die we maakte en het beekje waar zij in kon gaan afkoelen.

De week vloog voorbij, jammer want we hadden het weer erg naar onze zin. Maar wij komen zeker terug!! Hoop dat we dan ook kunnen genieten van het vernieuwde zwembad, zwembad plan gezien en dat zag er super uit.

Heerlijke vakantie

Fam Lantinga
25-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Op aanraden van vrienden verbleven we deze 2 weken op La-Bastide. De site en het contact vooraf maakte ons al enthousiast en vol verwachting zijn we dan in september afgereisd naar het pittoreske Coussac Bonneval. Wat hébben wij en ons 2 jarig zoontje genoten deze nazomer periode. Met recht nog zomer, want op een enkele herfstdag na (waarbij de haard heerlijk mocht branden!) hebben we hele mooie, warme en zonnige dagen gehad. Genoten van het zwembad (wat volgend jaar vernieuwd is) en met stenen en zand in de beek gespeeld. Ook staat er een heel mooi speelhuisje met zandbak en schommel, waar we ook vaak te vinden waren. Er zijn 2 dorpjes op 15 minuten afstand met de auto voor de nodige boodschappen, restaurantje of een gezellige markt. Voor de grotere steden als Brive, Pèrigueux of Limoges moet je rekening houden met 3 tot 5 kwartier rijden.

Patricia en Eugène zijn erg gastvrij, werken hard maar staan altijd voor je klaar.

Ze hadden een lekkere welkoms maaltijd voor ons bereid en een even zo lekker ontbijt.

Wij hebben hier een hele fijne vakantie gevierd!

Onze kleine kletsmajoor zal deze vakantie ook niet snel vergeten, hij riep de hele vakantie "bonjour!" wanneer hij wakker werd en "au revoir" wanneer hij een winkel uitstapte.

Heerlijke week op La Bastide!

Fam. Wieman- van de Peppel
1-9-2016
  • Onderkomen9

Net terug van een heerlijke week op La Bastide. We zaten in het huisje Bretagne (2 volwassenen en kind van 9 jaar) met een prive terras in het groen. De hele dag heb je voor of achter zon en/of schaduw. Het huisje is van alle gemakken voorzien. De table d'hotes zijn zeer goed en gezellig. Er is een zwembad waar je heerlijk kan afkoelen en zitten. In de omgeving is veel te doen en te zien, een week is eigenlijk te kort :-). De gastvrijheid van Patricia en Eugene maakt het helemaal af. Echt een aanrader dus!!

Enorm genoten op een fantastische plek!

fam. Giebelen
28-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Net terug van een heerlijke vakantie bij La Bastide. De temperatuur liep op tot wel 35 graden, maar het koelde 's avonds lekker af. Wij verbleven in het huisje Normandië, zeer sfeervol en van alle gemakken voorzien, inclusief Wi-Fi en Nederlandse tv-zenders, wat toch wel belangrijk is voor onze kinderen van 14 en 16.

Ook de omgeving is supermooi, we hebben dit mogen ervaren door een dagje erop uit te gaan met de Citroën 2cv van La Bastide. Echt een aanrader.

Als je wil kan je gebruik maken van tables d'hôtes, vooral de barbecue viel in de smaak.

Mede door de gastvrijheid van Patricia en Eugèn hebben wij een topvakantie gehad. Dus, als je van kleinschaligheid houdt en niet van enorme massadrukte, dan is La Bastide zeer geschikt!

Super!

Ramonda en Pleun
15-8-2016
  • Onderkomen9

Begin augustus een week in een safaritent gezeten. Wat een prachtige plek is La Bastide! De gites en de tenten zijn smaakvol ingericht en de eigenaren supergastvrij.

De tent heeft een hele gave buitenkeuken, die we nauwelijks gebruikt hebben omdat de table d'hotes te lekker en gezellig was! La Bastide ligt aan een beekje, waar jong en oud spannende avonturen kunnen beleven en kreeftjes kunnen vangen. Aanrader is de kinder rondleiding in het Kasteel van de familie Bonneval, in het nederlands ook nog s. En.... maak vooral een rit in de 2CV van La Bastide, een franser gevoel ga je niet krijgen!!

Al met al dus een super sfeervolle vakantiebestemming, zeker een aanrader!!

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Bastide in Coussac Bonneval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Bastide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.