Tijdelijk €25 aanbetaling

Bourgogne

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Bourgogne voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9.3Inrichting
  • 9.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Bourgogne

• 10Familia Aguilera -Chaparro09-05-2011

Fantastiche vakantie in La bastide

Wij zijn een week in het huis Borgogne geweest. Een ruime, mooi en idilische huis. Wij zijn van 1 tot met 7 mei, dus net terug gekomen. Het huis heeft in de tweede verdieping 3 slaapkamers, en badkamer met ligbad en een wc. Beneden heb je een ruime woonkamer. Daarna heb je ook achter de woonkamer en klein tuinje waar je lekker kunt ontbijten. De ongeving is geweldig, veel natuur. De meertjes moet je niet missen. Veel kastelen en oude gebouwen. Alles ruikt anders. Hier kom je zeker tot rust, een aanrader dus!! Vooral de sfeer is heel erg leuk. Bij deze willen wij de eigenaren Patricia en Eugen hartelijk danken. Super vriendelijke mensen en een 10 voor zijn gastvrijheid. Wij komen zeker terug.

• 9Gladys Chaparro08-05-2011

Fantastiche huis en prachtige ongeving!!!

"La Bastide", super mooi ongeving. De rivier is een aanrader, je moet daar wandelen echte survival. Het huis was super goed ingericht, ruime kamers, open haard met alles wat je nodig hebt. Een minpunt is dat nog een BBQ gelegenheid nodis is want, bijna iedereeen wil gebruikt van maken. Voor diegenen die rust en avontuur zoeken is dit een ideale plek.

• 9Leoniek28-05-2009

vakantiehuis Bourgogne

Wij zijn in mei 2009 een week op La Bastide geweest in vakantiehuis Bourgogne met 6 personen. Helaas was de eerste dagen het weer niet zo best; maar in het huis achter de houtkachel was het extra gezellig en lekker warm. Het huis is gezellig ingericht en ruim genoeg voor 6 personen. Boven 3 slaapkamers met heerlijke bedden. We hebben een heerlijke week gehad!

• 9l.jansen06-11-2007

We zijn met het hele gezin gezellig naar La Bastide geweest en hadden een 3 tal huizen gehuurd. Echt heel erg gezellig, mooie accomodaties, zeer aardige gastvrije nederlandse eigenaren. Genoeg te doen voor kinderen en ook mooie en leuke plaatsjes om naar toe te gaan. De ligging van de accomodatie is echt top, toch landelijk maar toch op loopafstand van de bakker. Zeker een bestemming om terug te keren. Tevens omdat in 2008 de mogelijkheid is om op la bastide te ontbijten en avond te eten.

Vakantiehuis Bourgogne info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens