Bed and Breakfast Le Parc des 4 Saisons

Bed and Breakfast Le Parc des 4 Saisons

9.8Fenomenaal

Frankrijk, Limousin, Corrèze (Correze)

9.8Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

BedAndBreakfast info

• Sauna
Meer bedandbreakfast info

34 reviews over Bed and Breakfast Le Parc des 4 Saisons

• 10Guido Delaere, Veerle De Noose29-06-2020

9 dagen verblijf en prima ok.

Reeds meerdere B&B's gedaan, maar deze was de top. Vriendelijk, aangenaam, gezellig en zéér lekker eten. Blijft in ons geheugen geprint en een echte aanrader. Proficiat aan Nancy en Steve voor alles en de gastvrijheid...subliem. Geen twijfel om deze B&B aan te raden aan ieder. Groetjes van ons.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Goedele De Vis04-01-2020

Heerlijk verwend met eten, babbel en bedden !

Op de terugweg van het Zuiden naar België zeker langsgaan voor heeeeeerlijke gerechten, een gemoedelijke babbel met uiterst vriendelijke eigenaars in een heel mooi ingericht huis met mooi gedecoreerde kamers en zalige bedden. Een krakende, houten vloer draagt bij tot de charme van het huis. Ons verblijf was te kort; we zien voldoende mogelijkheden voor interessante en/of ontspannende uitstappen in de buurt en een langer verblijf is dan ook zeker een aanrader. In de zomer is het zwembad waarschijnlijk een welkome verfrissing na een daguitstap. Wellness aanwezig, we maakten er door het korte verblijf echter geen gebruik van. Een pareltje, petje af voor de manier waarop deze B&B gerund wordt!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    10Barry en Rolf17-09-2019

Top Ervaring!

Wauw, wat een verwennerij bij Nancy en Steve! We zijn zo blij dat we geweest zijn. Het was perfect wat we nodig hadden. Lekker gegeten, een lekkere wijn erbij, zeer goed gezelschap, een sauna genoten, waanzinnig mooie omgeving... Kortom we hadden tijd te kort. Alles was picco bello in orde. Dikke chapeau!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Van Houteghem Catteeuw08-09-2019

Een top verblijf wij zijn daar voor het 3 jaar telkens voor 10 dagen een top keuken en fantastische gasten Steve & Nancy Bedankt voor alles

• 9Paul Gorris03-09-2019

een geweldig verblijf

Een prachtig kasteeltje uitgebaat door een fantastisch koppel uit België. Het ontvangst was hartelijk en men krijgt er een lekker welkomstdrankje. De mogelijkheid op avondmaal is welkom ook al wordt de Franse keuken uitgeroepen tot één van de beste ter wereld, de maaltijden in deze B&B zijn zeer verzorgd. Mooie kamers en een volledig vernieuwd zwembad. De streek heeft veel te bieden zoals Rocamadour, Le Goufre de Padirac en niet vergeten Colonge La Rouge, het historische dorpje. Men kan er ook interessante wandelingen maken voor zij de deze sport beoefenen. Onder anderen de wandeling langs de Cascade de Murel, zeer intens! Zeker de moeite waard te reserveren bij deze aangename Belgen.

• 10Vandevyvere Filiep-Coppejans Ingrid29-08-2019

Komen zeker nog meerdere keren terug.

Prachtige B&B in super kader subliem zwembad.Cleane kamers en fantastische uitbaters .Echt familiaal gevoel, voor de 3de maal en het was terug thuiskomen. EEN ECHTE AANRADER.

• 10Dirk Segers26-08-2019

Prachtige B&B, heel mooi nieuw zwembad, Nancy is de perfecte gastvrouw, Steve zorgt elke dag voor heerlijke maaltijden. Door de centrale ligging perfect om uitstappen te doen.

• 10Carolien21-08-2019

Een ongelooflijke aanrader!

Fantastisch verblijf bij hele fijne eigenaars. Elke ochtend een heerlijk ontbijt, mooie en verzorgde kamers, verfrissend zwembad. Over alle toeristische plekjes en must-sees in de buurt weten ze je heel wat te vertellen zodat je weet waar naartoe overdag. Ook ‘s avonds werden we verwend met heel lekker eten. Steve en Nancy zorgen ervoor dat je vakantie onvergetelijk en zorgeloos verloopt! Één ding is zeker: wij komen terug naar Corrèze!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Regi| en Rita14-08-2019

Hoe heerlijk verblijf, lekker eten en toeristische uitstappen perfect gecombineerd kunnen worden !

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Andy Lagaisse13-08-2019

FANTASTISCH, niet twijfelen maar echt DOEN !

Na ons bezoek vorige zomer Bij Steve & Nancy zijn we deze zomer bij onze doorreis nogmaals 3 nachten verwen in le parc des 4 4 Saisons. Steven & Nancy hun enthousiasme is echt aanstekelijk, vakantie ten top: lachen, vertellen, beleven en de streek bezoeken met hun tips en to do's. Steven doet een fantastische job in de keuken en Nancy is een hartelijke fantastische gastvrij.

Gereisd met partner in juli 2019

Bed and Breakfast Le Parc des 4 Saisons info