Géén boekingskosten

Le Parc des 4 Saisons

Bed & Breakfast
FrankrijkLimousinCorrèze (Correze)

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Le Parc des 4 Saisons voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 50 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 50 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

50 Reviews over Le Parc des 4 Saisons

• 10Pedro02-11-2021

Wat was het hier een gezellige bende

Goedlachse eigenares Nancy & goedgehumeurde eigenaar Steve steeds paraat in mooie B&B Wat was het hier een gezellige bende. Dit is allemaal te danken aan Nancy en het lekker tafelen dat verzorgd werd door Steve. De eerste dag krijg je de nodige info van Steve wat je allemaal kan doen in omstreken en zelfs een beetje verder. Overdag doe je je eigen ding en s' avonds zit je met heel de bende samen als je dit wenst . Dit alles maakt voor ons een B&B af. Naast het huis ligt het zwembad met terras voor een lekker aperitiefje. Nancy en Steve staken hun niet weg en zijn waren altijd bereid om een babbel te doen. Voor ons een onvergetelijke week. Wij hadden de blauwe kamer met groot raam en mooi uitzicht op de tuin. Dit in een authentiek huis met veel houten accenten en mooie ruimten. Goede locatie voor een aantal wandelingen of voor bezienswaardigheden in verder dorpen of steden die je makkelijk kan bereiken met de auto.

• 10Rit en Dirk29-08-2021

Supperrrrrrrrr.

Voor het 4° jaar op rij zijn we te gast geweest bij Steve en Nancy, het wordt er steeds beter. Zoals steeds was Nancy de perfecte gastvrouw en Steve zorgde elke dag voor een super ontbijt en een culinair hoogstaand diner. In de omgeving hebben nog een paar pareltjes gevonden om te bezoeken. Het weer was deze keer wat minder maar de sfeer en gezelligheid waren weer TOP. Ook het weerzien met andere gasten, nonkel Ronny en Dominique, was erg leuk. wij gaan zeker nog terug.

• 9Walter Nijs10-08-2021

fantastisch

Voor de tweede keer een leuke vakantie gehad met Top eigenaars en een leuk gezelschap.Lekkere keuken . Steve en Nancy doe zo verder.

• 8Ton en Carla te Purmerend Nederland10-09-2020

Zeker een plek om terug te komen!

Een prachtige chambre gelegen in een mooie omgeving. Steve en Nancy zorgen voor een heerlijke tijd, met veel gastvrijheid en super heerlijk eten dus zeker de moeite waard om hier ook te dineren, echt top! Onvoorstelbaar dat dit mooie plekje nog niet eerder ontdekt is door Nederlanders. Echt een aanrader!

• 10Rudi en Ingrid Snels - Wortel01-09-2020

SUPER!!!

Een TOP B&B! Voor het 2de jaar op rij hebben we gekozen om te logeren bij Steve en Nancy, ze zorgen er voor dat je je vanaf de 1e moment thuis voelt in hun B&B, de kamers zijn mooi en super netjes, van het ontbijt tot avondmaal is het eten super verzorgd en lekker, zelfs de corona maatregelen waren zeer goed aangepakt, iedereen in zijn eigen bubbel maar toch nog een beetje samen als één familie door de tafels uit elkaar te zetten, maar toch nog op één dezelfde lijn. We hebben weer op en top genoten en gaan zeker terug!! Steve en Nancy en zoon Jarno, jullie doen dat SUPER X

• 10Jennes Gert30-08-2020

Een aanrader, top B&B.

Heel goede en warme ontvangst, we voelden ons direct thuis. Mooie grote kamers en heel proper. Een goed verzorgd ontbijt en als je wil kan je er s’avonds ook blijven eten wat wij ook aanraden want het eten is er super! Goede locatie en veel te doen in de omgeving. Wij komen zeker terug!

• 9Jacques Callaij21-08-2020

Tot de volgende, het was weer ambiance a demain

Happy en toffe familie die een mooie B&B uitbaten, de gastheer heeft een enorm kooktalent, je wordt telkens gastronomisch verwend (zowel ‘s ochtends als ‘s avonds {aperitief, amuse, voorgerecht, nagerecht} en indien gevraagd ook tijdens de middag). Het zwembad is ook vernieuwd. De kamers worden elke dag gekuist en opgemaakt door de gastvrouw. Het dorp is pittoresk, een bankautomaat vindt je recht over het verblijf. Voor uitstappen moet je rekening houden dat je steeds een half uur tot een uurtje onderweg bent. Maar er is genoeg te doen om er een leuke week van te maken, zowel historisch, als toeristische stadjes als een uitdagend touwen parcours. Kortom Steve en Nancy en de zoon Jarno maken er steeds een thuis van. Voor ons is het onze derde keer en steeds zeggen we tot de volgende ...

• 9Engelbert, Ilse en Joppe21-08-2020

Absoluut eentje voor jullie bucketlist!

De eerste keer voor een B&B gekozen en het voldoet aan elke verwachting voor mensen die fan zijn van deze formule. Een huis dat gezelligheid uitstraalt en een plek waar je enorm gastvrij wordt onthaald. De kamers zijn zeer gezellig ingericht en bieden alles wat je nodig hebt. Het culinaire steekt er zeker met kop en schouder bovenuit. Dat gekoppeld aan het enthousiasme van een fijne gastvrouw en de nodige extra faciliteiten zoals een zwembad, petanquebaan en sauna, zorgen voor een perfecte uitvalsbasis. Leuke plekken om te bezoeken zijn er zeker maar liggen iets verder weg. Als je kiest voor een langer verblijf, dien je wel rekening te houden met het budget te voorzien. Zeker een aanrader!

• 9Mr. & Mevr. Peeters-Dewit18-08-2020

Perfect in eten, drinken slapen, ontvangst.

Omdat alles perfect was, zowel slapen , eten, drinken, ontvangst, uitleg over uitstappen, bezigheden, alles gewoon.

• 10Dirk Segers13-08-2020

fantastisch

Voor de derde keer in 3 jaar op bezoek geweest bij Steve en Nancy. Het wordt elk jaar beter. Heel ontspannen sfeer en ondanks de corona maatregelen heeft deze B & B niets van z'n charme verloren. Geen moeite is hen teveel. Een aanrader.

Bed & Breakfast Le Parc des 4 Saisons info

Entertainment

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar