Camping Au Bois de Calais

Camping Au Bois de Calais
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Au Bois de Calais voor je op een rij gezet:

Laatste review

Au Bois du Calais combineert de faciliteiten van een drie-sterren camping met een natuurlijke en rustige omgeving. Tijdens ons verblijf was het op de camping erg rustig, de meeste gasten maakten gebruik van de huisjes. Hierdoor hadden we alle ruimte en het sanitair grotendeels voor onszelf (kom daar maar eens om tijdens het hoogseizoen in Frankrijk). Het sanitair en het zwembad zijn goed verzorgd en schoon. De eigenaars waren erg aardig en zeer behulpzaam. De camping oogt op het eerste gezicht misschien wat rommelig, maar alles is goed verzorgd. De Corrèze is een hele boeiende streek die bij veel Nederlanders nog onbekend is. Er is veel te doen en te zien in de omgeving.

Kenmerken

2 reviews over Camping Au Bois de Calais in het Nederlands

Fijne camping

W. Baas
29-8-2012

Camping Au Bois de Calais is een rustige sfeervolle en kindvriendelijke camping. We konden met onze grote tent een plek op grasveld uitzoeken. We stonden er vrij en aan de beek. Sanitair was oke. De eigenaresse en familie was erg vriendelijker en behulpzaam. In het restaurant hebben we heerlijk gegeven voor weinig geld. De voorzieningen zoals zwembad, sportveld, zijn goed. In de omgeving is op korte afstand veel te doen en te zien. De camping heeft veel huisjes maar het caping gedeelte is apart genoeg om er geen last van te hebben. toen wij er waren was het erg rustig, wat we niet goed begrepen voor zo.'n leuke camping op een prima plek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Bois de Calais in Corrèze (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Bois de Calais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.