Reviews over Corrèze (Correze)

Marjolein,
    26-8-2018

Ligt niet te ver van de snelweg. Schitterend landhuis, super gastvrij echtpaar, heerlijk eten, ontbijt vers en uitgebreid, veel spellen binnen en buiten voor kinderen , grote frisse kamers en heel schoon.

Een dikke 10+ Wat een fijn adres!!

Ester,
    5-8-2018

Wat een fantastisch adres!

Oude Franse villa waar je naast je kamer ook gebruik kunt maken van een grote eetkamer en gezellige huiskamer.

Rustige gelegen in klein dorp circa 10 minuten vanaf de snelweg. Rondom een tuin met een klein zwembad en terras met ligbedden. Voldoende parkeerplek voor alle gasten. Onze aanhanger mocht zelfs even in de garage. De (vlaamse) eigenaren zijn heel gezellige mensen, spreken onze taal en doen er alles aan om het goed naar je zin te maken. Heerlijk onbijt met alles er op en aan. Table d'hotes (optioneel) ziet er eveneens fantastisch uit. Je kunt samen ontbijten maar aan de lange tafel met alle gasten is veel leuker. Tips uitwisselen en gezellige gesprekken voeren.

Voor de kinderen was er speelgoed en een spelcomputer. De eigenaar gaf goede tips over uitstapjes in de omgeving.

Wij verbleven 3 nachten in een van de famimie-lofts voordat we verder gingen op kampeerreis.

Echte aanrader voor alle leeftijden!!!

Heel bijzondere 3-sterren camping in mooie streek

Marcel Wortel,
    4-8-2014

Au Bois du Calais combineert de faciliteiten van een drie-sterren camping met een natuurlijke en rustige omgeving. Tijdens ons verblijf was het op de camping erg rustig, de meeste gasten maakten gebruik van de huisjes. Hierdoor hadden we alle ruimte en het sanitair grotendeels voor onszelf (kom daar maar eens om tijdens het hoogseizoen in Frankrijk). Het sanitair en het zwembad zijn goed verzorgd en schoon. De eigenaars waren erg aardig en zeer behulpzaam. De camping oogt op het eerste gezicht misschien wat rommelig, maar alles is goed verzorgd. De Corrèze is een hele boeiende streek die bij veel Nederlanders nog onbekend is. Er is veel te doen en te zien in de omgeving.

Fijne camping

W. Baas,
    29-8-2012

Camping Au Bois de Calais is een rustige sfeervolle en kindvriendelijke camping. We konden met onze grote tent een plek op grasveld uitzoeken. We stonden er vrij en aan de beek. Sanitair was oke. De eigenaresse en familie was erg vriendelijker en behulpzaam. In het restaurant hebben we heerlijk gegeven voor weinig geld. De voorzieningen zoals zwembad, sportveld, zijn goed. In de omgeving is op korte afstand veel te doen en te zien. De camping heeft veel huisjes maar het caping gedeelte is apart genoeg om er geen last van te hebben. toen wij er waren was het erg rustig, wat we niet goed begrepen voor zo.'n leuke camping op een prima plek.

Corrèze (Correze) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 10 reviews