Géén boekingskosten

Camping Moulin de la Geneste

FrankrijkLimousinCondat sur Ganaveix

We hebben de beste aanbieders voor Camping Moulin de la Geneste voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 4 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 4 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

4 Reviews over Moulin de la Geneste

• 9Heidi09-04-2019

zalige natuurcamping!

zalige natuurcamping!!!! super vriendelijke eigenaars. Het meertje/zwemvijver aan de camping is TOP! kinderen genoten van de gratis boot die ter beschikking is. zo fijn wandelen en genieten op een bankje aan de rivier. Voor mensen die rust en natuur belangrijk vinden is dit een heel grote aanrader!!!

• 9Gezin met 2 pubers09-09-2017

Mooie camping, geweldige eigenaren

We konden maar weinig Nederlandse recensies vinden hierdoor dachten we dat er niet veel Nederlanders op de camping waren. Die waren er wel gewoon (en een aantal Belgen en Engelsen natuurlijk). De camping vonden wij ontzettend leuk. Mooie plaats, zwem/vis meertje en het campingterrein was buiten de campingplaatsen erg uitgestrekt. Sfeer op de camping was gemoedelijk en relaxt. Eigenaren zijn echt super aardig en de Indiaase maaltijd die eenmaal per week wordt bereid is aan te bevelen. Sanitair wordt goed schoongehouden. De omgeving is niet vergeven van de toeristen. Er zijn mooie dorpjes en meren in de buurt. Goed te bereiken met de auto.

• 7Mark04-09-2016

Prima, maar eenvoudig

De camping is mooi gelegen, in een rustige omgeving. Ruim aangelegd, met een vriendelijke ontvangst. Erg veel aandacht voor de natuur door aangelegde wandelpaden en speelplekken langs het riviertje, die langs de camping stroomt. Kleine kinderboerderij, speeltuin voor kinderen, schaakspel. WiFi bij het huis van de eigenaar. Het toiletgebouw is eenvoudig en niet altijd even schoon. Regelmatig 's ochtends al geen toiletpapier meer, terwijl de camping lang niet vol stond. Zeer beperkte levensmiddelen bij de receptie ( toen wij er waren was de vriezer kapot). Geen georganiseerde activiteiten.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9aad_ermy04-08-2013

Mooie kleinschalige camping midden in de natuur

Wij hebben deze camping een nachtje bezocht als doorreiscamping. De Engelse eigenaars zijn supervriendelijk. We vonden het een erg leuke kleine camping. Er is een meertje met (gratis) bootjes erbij, een riviertje en er zijn allerlei dieren, wat voor kinderen natuurlijk erg leuk is: konijnen, kippen, varkens, geiten. De camping ligt in een gebied dat niet als erg toeristisch bekend staat (Limousin), toch is de omgeving prachtig groen & natuurlijk.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Moulin de la Geneste info