Géén boekingskosten

• 8.1Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Chateauponsac

• 9Bernardine19-07-2017

Één grote verrassing!

We werden uiterst vriendelijk ontvangen en troffen een brandschoon toiletgebouw aan, dat drie keer per dag werd schoongemaakt!!! Goed afgebakende plaatsen. Prachtige omgeving met goed aangegeven wandelroutes, waarvan we er drie gelopen hebben. Mooi gemeente zwembad mét toezicht direct onderaan de camping. Kortom een camping en een omgeving die samen veel méér zijn dan een korte "stopplaats"!

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Hut21-08-2014

Schone mooie camping

Mooie camping met ruime plaatsen, sanitair wordt elke dag schoongemaakt en is ook geschikt voor gehandicapten of kleine kinderen, oa door kleine kinder-wc. Zwembad is open van 2 tot 8 uur en is altijd bemand door een badmeester die goed oplet. Personeel spreekt allemaal Engels, dus handig als het Frans toch even niet zo goed blijkt te zijn ;) Streek is in opkomst voor toeristen waardoor veel mooie dingen nog moeilijk te vinden zijn, bv een prachtige Romeinse weg, maar navragen bij de Tourist information helpt. Wij hebben hier 5 dagen gestaan met onze tent en zijn onder de indruk van deze camping qua netheid en vriendelijkheid. Camping is ook ideaal als doorgangscamping voor een nachtje.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Marjolein04-07-2014

superschoon sanitair

vriendelijke ontvangst, ruime kampeerplekken met zowel zon als schaduw. rustig gelegen. wij waren er in het voorseizoen, en volop keuze uit kampeerplekken. de leiding besteedt veel aandacht aan verzorging van de camping en zorgt voor schoon sanitair. camping ligt bij mooi Frans dorp (5 minuten lopen tot oude centrum) waar een leuke lunchgelegenheid/koffie/theetent is bijgekomen in april 2014. volop mogelijkheden voor de boodschappen. In schitterende omgeving

office du toerisme heeft veel informatie. er zijn veel wandelingen uitgezet.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Irma14-08-2007

Rustig, klein, ruim, net vakantiepark. Met een kleine camping erbij. Huisjes en camping zijn gescheiden opgezet. 2 zwembaden zijn prima voor de kinderen. Maar niet zo goed bereikbaar (geen echte trap. Kinderclub alleen in het frans. In de omgeving weinig te doen. Het meer vlak bij het plaatsje Razes is erg leuk met veel speeltoestellen. Verder is er in de buurt weinig te zien of te doen. Camping organiseerd wel veel, van wandelingen tot jeu de boules, kanoen en andere sporten. Alles met professionele instructeurs. Van de midgetkolf baan moet je niet te veel verwachten. Wil je een rustige vakantie met sportieve mogelijkheden dan is dit prima.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Gerie13-08-2007

Wij hebben van 28/7 t/m 4/8-2007 in de gites gezeten, deze waren heel schoon en voor 4 personen (2 kind. 4 & 2 jr) heel groot (het zijn 6 pers. huisjes) alles wat je nodig had was aanwezig. Speeltuintje was aanwezig. Alleen om van het zwembad naar het huisje te komen was een hele klim, maar zelfs voor onze jongste nog goed te doen. De camping zelf was heel verzorgd. In het dorp zelf zit een goeie bakker voor de rest is er niet veel te beleven. Wij zelf houden van rust, en dat is wel gewaarborgd. Wij hebben het zeer goed gehad. (We hadden ook heel mooi weer)

• 5Eetgelegenheden
  • 7kids02-08-2007

We zijn hier een nacht geweest. Het oogt heel mooi in een gezellig frans dorpje. Eigenaar is wel heel streng wat hij blijkbaar ook tegenover het personeel is, want deze kwamen ook wat huiverig over. Leuk zwembadje. Naast de camping stroomt een beek waardoor het allemaal heel mooi aandoet. Ik zou me hier geen twee weken kunnen vermaken denk ik , maar dat is misschien persoonlijk. De overnachtingsprijzen waren wel heel redelijk.

• 7bernhard büter24-12-2006

Ideal für Kinder mit Familien - kostenloses Freibad direkt beim Campingplatz (unten am Fluß). Kajakfahren, Angeln, Wandern, viel Natur - viel Geschichte. Seit 1998 fast jedes Jahr einmal dort gewesen.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar