Camping Château Bellegarde des Fleurs

61 reviews over Camping Château Bellegarde des Fleurs

• 2018
    9Gezin12-01-2018

Heel fijn met kinderen tot 8 jaar

Wij hebben met onze kinderen van 6 en 3 jaar een ontzettend fijne vakantie gehad. Het is een kleinschalige camping en hierdoor maak je snel contact met anderen. Kinderen kunnen overdag heerlijk hun eigen gang gaan. Gezamelijk eten is aan te bevelen (4 avonden per week mogelijk). Eten is van goede kwaliteit en meer dan voldoende. Bovendien erg gezellig met z'n allen aan lange tafels. De camping is ook weer niet zo klein dat je 'verplicht' elke dag met andere gezinnen hoeft op te trekken. Verder is een een mooi zwembad en leuk terrasje waar je kunt lunchen, koffie kunt drinken en borrelen. De tenten zijn uitstekend met een lekker bed. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Enige minpunt is de omgeving. Na een week heb je de omgeving wel gezien, maar de kinderen vonden het zo fijn op de camping dat ze eigenlijk ook niet van het terrein weg wilden.

• 8B en familie04-01-2018

Erg leuk, maar t weer moet wel goed zijn

Wij verbleven hier met 2 jonge kids een week in de zomervakantie. En helaas.. alleen maar regen en superkoud. En dan is het niet zo leuk in een tent ;-). Er zijn verder ook geen binnenfaciliteiten, alles is buiten. Mooie middeleeuwse dorpjes in de omgeving, maar wel heel stil voor in t hoofdseizoen. Wel verder heel mooi en leuk opgezet domein. Mooie tenten met veel privacy, prima omheind zwembad, heerlijk eten (een apart kinderbuffet had t nog beter gemaakt, niet al het eten was op de kids afgestemd vonden wij) Tip: neem extra fleecedekens mee en dikke pyjama's en een paar goede zaklampen voor de avond/nachtelijke tocht naar het prive-sanitair

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 2017
    9Jonine30-07-2017

Fantastische plek met kinderen

Prachtige camping met volop gelegenheid voor kinderen om vrijuit te spelen. Door de gezamenlijke diners krijg je heel makkelijk contact met de ouders, het levert veel gezellige avonden op. De faciliteiten zijn erg goed verzorgd, alles ziet er heel netjes uit. De tenten zijn ruim van binnen en op grote percelen en op een overzichtelijk terrein. Daardoor krijgen de kinderen al gauw veel vrijheid. We hebben echt genoten!

• 8Korine05-06-2017

Super!

Heerlijke kleine en rustige camping. Gelegen in de bossen bij een prachtig kasteel. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. De tenten zijn mooi en echt glamping ingericht en staan op ruime plekken. Er is veel ruimte om te spelen voor de kinderen. Klein, maar prima zwembad. In de omgeving zijn leuke zwemmeren. Hier zijn wij vaak geweest. Privé sanitair is echt een aanrader. Als het druk is op de camping, moet je vaak wachten. Dit komt ook, omdat het toilet erbij in zit. De nachten zijn 'koud' neem je pyjama mee en voor baby's t/m peuters is een slaapzak met mouwen geen overbodige luxe. En neem extra stekkerdoos mee voor alle opladers. Wij hebben het zeer naar ons zin gehad op deze camping.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Merlijne en Martijn03-01-2017

Genieten voor ouders en kinderen

Het was voor ons de eerste keer op een kleinere camping maar wij willen door deze ervaring niet meer anders. Jaap en Nicole zorgen ervoor dat iedereen zich op zijn of haar gemak voelt door zich iedere dag vol overgave in te zetten voor de gasten. De camping is zeer goed onderhouden en erg schoon, net zwembad met geweldig uitzicht op het chateau, zeer nette safari tenten, leuk speeltuintje in de kasteeltuin. Het bieden van privé sanitair was voor ons als niet kampeerders erg fijn net als dat we meerdere keren per week heerlijk konden aanschuiven voor een maaltijd bij de orangerie. Door dit gezamenlijke eten leer je de andere gasten ook kennen wat zorgt voor een zeer gemoedelijke sfeer op de camping. Kortom een super camping met een fijne sfeer waar alles aanwezig is wat je wenst voor een zomervakantie, wij komen zeker weer terug!!

• Oude reviews

9Marret Wijnker07-09-2016

Geweldige plek, zeer aan te raden!

Prachtige plek rondom het chateau, ruim opgezet, mooie nette safarietenten, schoon en nieuw sanitair. Jaap en Nicole hebben het heel goed voor elkaar. Met onze 2 kinderen van 6 en 3 jaar een heerlijke week gehad. Terwijl wij lekker voor de tent zaten (en overzicht hadden), voelden onze kinderen alle vrijheid om te gaan waar ze wilden. Naar het zwembad (10 meter voor de tent), op het luchtkussen, de trampoline, of op de trekker of skelter die op het terrein aanwezig waren. Een bos voor spannende speurtochten, elke dag de mogelijkheid om aan te schuiven en heerlijk te eten, vers brood service, een ijsje of cappuccino. Super relaxte week gehad. Een plek om zeker nog eens terug te keren!

• 8Familie Merkus03-09-2016

Veel speelplezier voor de kids

Leuke kleine camping met veel Nederlandse kinderen.

• 9martine03-09-2016

heerlijk ontspannen vakantie

Op een groot landgoed maar voor de kinderen heel overzichtelijk. Het sanitair is mooi en schoon. Ruime plek. Er staan karren en steppen en in sommige bomen hangen schommels.Een ontspannen sfeer. sochtends je brood ophalen en even later met een heerlijke koffie en een tijdschrift kijken naar het prachtige uitzicht terwijl de kinderen op de trampoline staan. Het eten is heel goed geregeld en lekker. We gaan vast nog een keer terug

• 9Joyce en Gerben27-08-2016

Fantastische plek!

Jaap en Nicole hebben het bijzonder goed voor elkaar en maken het voor hun gasten een echte relaxte vakantie. Vooral voor een gezin met jonge kinderen is dit de ideale plek. Je voelt je er direct op je gemak en de kinderen kunnen hier vanaf relatief jonge leeftijd hun 'eigen gang' gaan. Zo leuk als je kind je vervolgens een rondje op de camping laat zien waarbij je langs de moestuin komt, de konijntjes, hij laat zien dat je ook bramen kan plukken en waar de hondjes verblijven. Maar op de vraag wat ze nou het leukste vonden was toch het antwoord: het samen eten onder de pergola! En dat kunnen wij beamen, ook voor ouders zijn dit zeer aangename avonden, met lekker eten en goed gezelschap. Verder zijn alle faciliteiten uitstekend verzorgd. Echt een aanrader!

• 9Pepijn Hentenaar06-08-2016

Waanzinnig fijne plek, super camping!

Kamperen op dit Chateau is een feest. Kan het niet anders zeggen maar wij hebben echt de ideale vakantie gehad. We hebben twee zoons, 4 en 6 en die kunnen op Bellegarde de hele dag 'zelf' op pad. Zwembad, trampoline, luchtkasteel, speeltuin alles is overzichtelijk bij elkaar waardoor er een enorme vrijheid ontstaat voor ouder en kind. Alles is goed onderhouden; van badkamer tot speeltoestellen. Ook de sfeer op de camping is zeer aangenaam; super relaxed maar alles tot in de puntjes verzorgd. In de omgeving kan je mooie wielrentochten maken, ook hardlopen kan in het bos achter de camping.

Voor ons zeker een plek om naar terug te gaan!

5 tips over Camping Château Bellegarde des Fleurs

• Geerke Vermeulen, 05-11-2013

Neem een goeie zaklamp mee.......

• A.Blokland, 18-08-2013

Houd je niet van avond animatie en drukte op een camping. Dan is dit de plek om tot rust te komen. Leuke markten in de zomer. In de stad Limoge is van alles te doen en te zien. De dierentuin in Le Vigen.Voor watersport; Lac de Vassiviere.Veel fietsroutes voor ATB, mooi wandelgebied.

• Familie Meerhof, 06-01-2013

Het nabij gelegen meer is de moeite waard om te bezoeken. En het klimbos is een echte aanrader voor kinderen (maar ook voor volwassenen!)

0 vragen over Camping Château Bellegarde des Fleurs

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50