Camping Les Pourettes

9,3

32 reviews over Camping Les Pourettes in het Nederlands

Reinder Bolhuis
21-10-2017

Fantastische camping met hele bijzondere caravans, heel charmant, mooi gelegen, heerlijk eten. Kortom: een feest! Een aanrader voor iedereen!!!

Oude reviews (archief)

Heerlijke plek om lekker uit te rusten

Berrie Lommers
1-9-2016

Prettige, mooi gelegen kleine camping met zeer ruime plaatsen, een heerlijke zwemvijver, prima sanitair en viermaal per week kun je als je wenst aanschuiven bij een heerlijke maaltijd.

Ongedwongen sfeer. Ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen maar ook wij zonder kinderen hebben hier 3 fijne dagen gehad. Lekker uitgerust en op ons gemak de omgeving verkend. Zeer aan te bevelen.

Paradijs

Sas
30-8-2016

Het is een prachtige plek midden in de natuur. Wel redelijk verwijderd van dorpjes of winkels dus een auto is een must.

Voor kinderen die van de natuur houden en niet van entertainment is het GEWELDIG. Voor mensen die houden van dieren, natuur, rust, en wandelen is het ook een heerlijke plek

De gastvrouw is bijzonder en kookt heerlijk. Alles kan daar. Je kan bbq-en, mee eten, in het kleine kampwinkeltje verse producten kopen, zwemmen in het meer, lezen in de hangmat, relaxen bij je eigen plek op de camping.

Wij gaan zeker weer.

Mijn gehandicapte dochter geniet er ook. Ze komt tot rust, speelt met de hondjes, lacht om de loslopende kippen en aait de paarden.

Kortom.. niets dan goeds over dit kleine paradijs in Frankrijk

Mooi, Groen en gastvrij.

Paul
29-8-2016

Wat een mooie plek. En Adrienne doet alles om het haar gasten naar hun zin te maken. Wij waren hier voor een tussen stop. Geweldig mooi plekje en goed eten!

Heerlijk midden in de natuur.

Sandra Heldring
29-8-2016

Het is werkelijk heerlijk verblijven bij les Pourettes. Midden in de natuur. Een prachtige plek. Erg leuke carvans en tent.

Verder kun je er zalig eten bij de eigenaresse. Ik zeg dikke duim. En kan alleen maar dikke voldoendes geven.

Een van de mooiste plekjes in Frankrijk

Richard Jongeneel
22-8-2016

Eigenlijk wil ik liever niets zeggen en dit helemaal voor mij houden zodat het een beetje onbekend blijft. ;-) Maar dit gun ik iedereen, wat een plaats en wat een gastvrouw.. Grandioos

Topvakantie!

Joke Nyssen
21-8-2016

Adrienne is een geweldige gastvrouw! Met eender welk probleem konden we bij haar terecht. Daarenboven is een fantastische kokkin! Wij hebben met volle teugen genoten van de heerlijke gerechten die ze op tafel toverde. De camping zelf is klein - daar waren wij naar op zoek -, zeer charmant en ligt midden in de natuur. Wijzelf sliepen in onze eigen tent maar je kan ook caravannetjes huren, die heel leuk beschilderd waren. Een topplek!

Mini Paradijs in de Limousin

Ilja
19-8-2016

Deze kleine zeer ruim opgezette mini camping is echt een klein paradijsje. Het is er supermooi, alle plekken zijn heel ruim en het is precies groot genoeg om de gezelligheid van elkaar mee te krijgen, maar ook lekker op te kunnen gaan in het niets van de rust & natuur daar.

Het zwemmeertje is ideaal voor de kinderen. Ik was met mijn dochtertje van 4, die ging binnen een dag al op in de groep kinderen en vond het echt heerlijk. Doordat het zo klein is, was de groep kinderen (leeftijd 2 - 12) ook precies zo dat ze eigenlijk bijna de hele tijd met elkaar optrokken, elkaar in de gaten hielden en superlief waren voor elkaar.

Het eten is heerlijk en gezellig en prijs / kwaliteit top. de caravans zijn superleuk omgebouwd en gezellig ingericht en ideaal dat alles daar aanwezig is. Adrienne doet alles om het voor iedereen gezellig, comfortabel en leuk te maken.

Wij hebben het echt fantastisch gehad!

Het is een oase van rust midden in de natuur.

Mariska Kloezen
12-8-2016

Heerlijk met kleinere kinderen die zich vermaken met paarden, kippen, de hondjes en zwemmen in het natuurmeertje.

Voor pubers is het te afgelegen, tenzij jou pubers minder behoefte hebben aan vertier en leeftijdgenoten.

Rust, lijkt een beetje het aards paradijs.

Thomas Janssens
5-8-2016

Wil je tot rust komen en verwacht je geen luxe, dan is les Pourettes perfect. Wij hebben vorig jaar een commerciële camping in een zuidelijkere streek bezocht, en wilden nu echt iets anders. Dat is les Pourettes zeker.

De setting is prachtig, straalt rust uit en de plaatsen voor tent of caravan zijn zeer ruim. Wij waren bang dat we onze kinderen niet gingen kunnen entertainen, maar er waren andere kinderen genoeg waar ze leuk mee gespeeld hebben. Het meertje was een heel leuke speelgelegenheid.

Het eten van Adrienne is lekker, de prijs/kwaliteit is top!

Onze hond was zeer welkom, kon leuk zwemmen in het meertje, en als we een uitstap deden waar hij niet mee naartoe kon hield Adrienne een oogje in het zeil en liet hem even uit.

De persoonlijke aanpak van Adrienne is een surplus.

Het enige minpuntje vond ik dat bij een 'volzette' camping het sanitair beperkt is. Ik denk wel niet dat de camping vaak volzet is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pourettes in Château-Chervix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pourettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Pourettes scoort een 9.29 uit 10 op basis van 35 reviews.