Camping Les Pourettes

39 reviews over Camping Les Pourettes

• 2018
    10Marcel en Nicole20-09-2018

Fantastisch!

Alles was goed: de safaritent gaf je ons inderdaad een safari gevoel. Het eten was heerlijk. Het sanitair gaf je het gevoel bij iemand te logeren: persoonlijk en geen akelige trespahokjes. De ruimte, het groen, het meertje, de natuur. Erreg mooi!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 10M Clymans12-09-2018

Petit Paradis in de Limousin

Een Petit Paradis voor rustzoekers. We wilden maar een dag of 6 blijven maar uiteindelijk zijn we 2 weken gebleven. Onze vouwwagen stond aan het meertje en omdat hier een stroming is en er veel vis in zwemt hebben we niet één mug gezien. Wel kippen die even kwamen kijken of er nog iets te halen viel en mijn favoriete poes Bucca, die elke dag een snoepje en een knuffel kwam halen. Adrienne is een top gastvrouw met oog voor haar gasten. We hebben een paar keer meegegeten met de table d'hote, een aanrader! Op de camping is een koelkast waar iedereen gebruik van kan maken. Wel zo fijn als je een echt koud biertje wilt. Hoewel je ook bij Adrienne een koud biertje kan bestellen voor een zacht prijsje. Het is dat Adrienne vroeg om een review te schrijven, anders had ik deze heerlijke plek graag een beetje geheim gehouden. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Richard Jongeneel05-09-2018

Nu 5 jaar op rij geweest en zou zo weer kunnen !!

Ongelofelijke gastvrijheid, prachtige ligging en uitstekende services

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Jannie Weggemans20-08-2018

Hier komen wij heel graag nog eens terug!!

Eind juli met twee dochters voor 4 nachten in de Boedha caravan plek verbleven. Wat een heerlijke plek midden in de natuur.. Adrienne is een leuke en prima gastvrouw. We hebben twee maal meegedaan aan een heerlijke Table d' Hôtes (aanrader!) lekker afgekoeld in het meertje midden op de camping en we hadden het leuk met de andere gasten. De rustzoeker komt hier tot z'n recht.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Reinder Bolhuis21-10-2017

Fantastische camping met hele bijzondere caravans, heel charmant, mooi gelegen, heerlijk eten. Kortom: een feest! Een aanrader voor iedereen!!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Berrie Lommers01-09-2016

Heerlijke plek om lekker uit te rusten

Prettige, mooi gelegen kleine camping met zeer ruime plaatsen, een heerlijke zwemvijver, prima sanitair en viermaal per week kun je als je wenst aanschuiven bij een heerlijke maaltijd. Ongedwongen sfeer. Ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen maar ook wij zonder kinderen hebben hier 3 fijne dagen gehad. Lekker uitgerust en op ons gemak de omgeving verkend. Zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Sas30-08-2016

Paradijs

Het is een prachtige plek midden in de natuur. Wel redelijk verwijderd van dorpjes of winkels dus een auto is een must. Voor kinderen die van de natuur houden en niet van entertainment is het GEWELDIG. Voor mensen die houden van dieren, natuur, rust, en wandelen is het ook een heerlijke plek De gastvrouw is bijzonder en kookt heerlijk. Alles kan daar. Je kan bbq-en, mee eten, in het kleine kampwinkeltje verse producten kopen, zwemmen in het meer, lezen in de hangmat, relaxen bij je eigen plek op de camping. Wij gaan zeker weer. Mijn gehandicapte dochter geniet er ook. Ze komt tot rust, speelt met de hondjes, lacht om de loslopende kippen en aait de paarden. Kortom.. niets dan goeds over dit kleine paradijs in Frankrijk

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 9Paul29-08-2016

Mooi, Groen en gastvrij.

Wat een mooie plek. En Adrienne doet alles om het haar gasten naar hun zin te maken. Wij waren hier voor een tussen stop. Geweldig mooi plekje en goed eten!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Sandra Heldring29-08-2016

Heerlijk midden in de natuur.

Het is werkelijk heerlijk verblijven bij les Pourettes. Midden in de natuur. Een prachtige plek. Erg leuke carvans en tent. Verder kun je er zalig eten bij de eigenaresse. Ik zeg dikke duim. En kan alleen maar dikke voldoendes geven.

Alleen gereisd in april 2016

• 10Richard Jongeneel22-08-2016

Een van de mooiste plekjes in Frankrijk

Eigenlijk wil ik liever niets zeggen en dit helemaal voor mij houden zodat het een beetje onbekend blijft. ;-) Maar dit gun ik iedereen, wat een plaats en wat een gastvrouw.. Grandioos

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016