Sorteren

Reviews over Château-Chervix

Fantastisch!

Marcel en Nicole
    20-9-2018

Alles was goed: de safaritent gaf je ons inderdaad een safari gevoel. Het eten was heerlijk. Het sanitair gaf je het gevoel bij iemand te logeren: persoonlijk en geen akelige trespahokjes. De ruimte, het groen, het meertje, de natuur. Erreg mooi!

Petit Paradis in de Limousin

M Clymans
    12-9-2018

Een Petit Paradis voor rustzoekers. We wilden maar een dag of 6 blijven maar uiteindelijk zijn we 2 weken gebleven. Onze vouwwagen stond aan het meertje en omdat hier een stroming is en er veel vis in zwemt hebben we niet één mug gezien. Wel kippen die even kwamen kijken of er nog iets te halen viel en mijn favoriete poes Bucca, die elke dag een snoepje en een knuffel kwam halen.

Adrienne is een top gastvrouw met oog voor haar gasten. We hebben een paar keer meegegeten met de table d'hote, een aanrader! Op de camping is een koelkast waar iedereen gebruik van kan maken. Wel zo fijn als je een echt koud biertje wilt. Hoewel je ook bij Adrienne een koud biertje kan bestellen voor een zacht prijsje.

Het is dat Adrienne vroeg om een review te schrijven, anders had ik deze heerlijke plek graag een beetje geheim gehouden. Wij komen zeker terug!

Nu 5 jaar op rij geweest en zou zo weer kunnen !!

Richard Jongeneel
    5-9-2018

Ongelofelijke gastvrijheid, prachtige ligging en uitstekende services

Hier komen wij heel graag nog eens terug!!

Jannie Weggemans
    20-8-2018

Eind juli met twee dochters voor 4 nachten in de Boedha caravan plek verbleven. Wat een heerlijke plek midden in de natuur.. Adrienne is een leuke en prima gastvrouw. We hebben twee maal meegedaan aan een heerlijke Table d' Hôtes (aanrader!) lekker afgekoeld in het meertje midden op de camping en we hadden het leuk met de andere gasten. De rustzoeker komt hier tot z'n recht.

Reinder Bolhuis
    21-10-2017

Fantastische camping met hele bijzondere caravans, heel charmant, mooi gelegen, heerlijk eten. Kortom: een feest! Een aanrader voor iedereen!!!