Géén boekingskosten
FrankrijkLimousinChasteauxVakantieparken ChasteauxVakantiepark Parc Port Couzages (Lac du Causse)

Vakantiepark Parc Port Couzages (Lac du Causse)

FrankrijkLimousinChasteaux

• 6.3Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

45 Reviews over Parc Port Couzages (Lac du Causse)

• 8Ton Zuman31-08-2020

Super compleet huisje (13) voor een mooie vakantie

Alles was netjes geregeld het huisje was goed compleet (beter dan we gewend zijn)

• 6Eetgelegenheden
  • 9Martine08-09-2019

Toplocatie

Wij zaten in huisje nr 11.Deze was top! Complete inrichting, er ontbreekt echt niks. De 2 terrassen zijn heel fijn. De lounge set om heerlijk te kunnen borrelen, luieren en de andere om te kunnen eten. Het uitzicht is prachtig. Het meer is heerlijk om te zwemmen, vissen of het pad er om heen te lopen. Onze zoon heeft dagelijks karpers gevangen uit het meer. Visvergunning online vooraf geregeld. Prachtige plaatsjes in de omgeving. De markt op woensdagavond in Chartier Ferrier is erg leuk om mee te maken. Supermarkten zijn er in omgeving voldoende. Wel overal de auto voor nodig. Wil je een relaxte vakantie, dan raad ik dit parkje, huisje nr 11 in deze mooie omgeving zeker aan!

• 8Richard & Annick26-08-2018

Mooi!

Mooi compleet huisje (nr 11 MaisOnze) Alles aanwezig. Onze week dat wij er waren was het zeer warm. Ook in het huisje. Wandeling om het meer zeer aan te raden. Leuke vogeltjes die elke ochtend kruimels kwamen halen. In de omgeving meer dan genoeg te doen.

• 8Fam. Volger06-07-2018

Heerlijke vakantie

Wij verbleven in huisje nr 11. Mooi huisje, zag er netjes uit. Alles is aanwezig, oven, magnetron, wasmachine, vriezer, bbq. 1 groot terras met loungebank en nog een terras waar je lekker kan genieten met uitzicht op het meer. Mooie omgeving waar genoeg te doen is!

• 7Eetgelegenheden
  • 7Lourens17-04-2018

Leuk voor een keer.

Rustig park. Veel privacy. Sommige van de huisjes zijn gedateerd, maar dat is per eigenaar verschillend. De parkbeheerder was erg behulpzaam. Je kon dagelijks brood bij hem bestellen. Dat was ook nodig want de bakker zit op ruim 3km afstand. Zwemmen bij het park in het meer kan eigenlijk alleen als de motorboten niet varen. Op de camping van de parkbeheerder is een restaurantje waar je goed kunt eten en waar ze skoftig lekker ijs hebben. Overigens zou het parkbeheer na zomer 2017 worden overgenomen door de Franse eigenaar van het restaurant bij de waterski vereniging. Voor kleine kinderen is er een speeltuintje. Kinderen moeten zich wel zelf kunnen vermaken aangezien er geen animatieteam is dat dingen organiseert. De cijfers voor eetgelegenheden, activiteiten en het zwembad heb ik met een 5 gewaardeerd aangezien deze niet zelf op het park aanwezig zijn.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 9Liz & Ben Vos05-10-2017

Een heerlijke (golf)vakantie

Wij verbleven in huisje nr. 11 (Maisonze). De accommodatie is zeer compleet, met zelfs een wasmachine, droger, twee koelkasten en vriezer (erg handig aangezien de supermarkt niet naast de deur ligt!). Er is veel buitenruimte, met barbecue, ligstoelen en banken. De omgeving is prachtig, en nodigt uit tot buiten zijn. Mooie, historische steden als Terrason, Sarlat en Colonges-la-Rouge zijn makkelijk te bereiken. En de golfbanen bij Auberzine en Souillac zijn geweldig. Kortom een fantastische bestemming.

• 9Activiteiten
  • 9Fam Benner : Huisje 1104-08-2017

Thuis zijn op vakantie in MaisOnze (HUISJE 11)

Alles wat je thuis hebt is hier aanwezig. Het huisje is meer dan compleet en van alle gemakken voorzien. Groot terras waar je heerlijk kunt BBQ-en en lekker kan genieten. Met kleine kinderen is het ideaal dat er gelegenheid is om te wassen en te drogen. Het fijne (stuw)meer voor het park is heerlijk om even af te kunnen koelen bij hoge temperaturen. De omgeving is mooi om leuke dingen te doen met het gezin. Wij vonden het een heerlijke vakantie en dit zal niet de laatste keer zijn in dit huisje.

Complimenten aan de verhuurders!

• 10Patrick Bock01-08-2017

Als een God in Frankrijk

Review betreft huisje 11... Van alle vakanties die ik heb gedaan is dit de meest onbezorgde vakantie die ik heb gehad. Dit heeft alles te maken met de heerlijk rustige, natuurrijke locatie, maar ook zeker met de geweldig smaakvolle inrichting van dit "huisje". Alles wat je thuis hebt is er, van vaatwasser tot aan een Nespresso. Bij aankomst hoef je niet gelijk boodschappen te doen, daar er levensmiddeltjes staan voor de eerste avond. Zelfs speciaalbier is in de koelkast te vinden. Naast het huisje staat een schuur waar de wasmachine en droger instaan (ideaal met kleine kids) en een mooie barbeque. Op het 2e terras (!!!) een mooie loungebank met kussens en lange picknicktafel. Parasols in overvloed. Ik kan door blijven gaan, maar punt wat ik wil maken is dat alles aanwezig is en dat luxe hier de boventoon voert. Enige wat je zelf moet doen is genieten...en dat kan hier!!!

• 6Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9Jacqueline Hulst12-12-2016

Huisje nr 7

Dit huisje, huisje nr 7 was echt super!! Het huisje was zeer schoon, goede tv met heel veel zenders, veel dvd's om te kijken, gezelschapsspellen en als klap op de vuurpijl ook nog eens een wasmachine. Erg handig met kinderen!!. Wat ik ook erg fijn vond dat er een echt een fornuis stond ipv alleen een kookplaat. Mooie ligging, vlakbij het meer, en veel ruimte om het huisje heen voor de kinderen. Leuke omgeving en er zijn veel leuke marktjes. Je kunt er ook heerlijk wandelen. Al met al een heerlijke vakantie gehad!

• 8Activiteiten
  • 10hannelore förster12-12-2016

Heerlijk

Wij waren in het huisje nr. 7. Heel mooi gelegen met een vrij en prachtig uitzicht op het Lac du Chausse. Wat een gezellig ingericht huisje met alles erop en eraan. Zelfs films en veel spelletjes waren er. De TV had heel veel zenders wat heel prettig was. De bedden waren goed en de dekbedden waren schoon. Men had heerlijke stoelen op het terras en er was alles aanwezig voor Een heerlijke vakantie. Veel gewandeld om het meer, mooi weer gehad. Leuk park.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden