Camping La Magaudie

Camping La Magaudie
8,4

10 tips over Camping La Magaudie

Pim de Pagter, 20-7-2015
De culinaire weken die de camping organiseert, zijn zeer de moeite waard. Zie hun site. Ook de wekelijkse Marché de Producteurs in Chartrier (juli/aug.) mag u niet missen.
W.Venema, 20-7-2015
Het restaurant is een tip waard!
Sandra, 7-2-2015
Niet ver van de camping ligt een groot recreatiemeer met een mooi strand en ook de markt in het dorp op woensdagavond is leuk om naar toe te gaan.

leonie, 24-12-2014
Wijnproeven. De familie heeft hele leuke tips!!
mvdmeij, 15-8-2014

Het zwemmeertje is wel heel leuk en fijn met kinderen. (speeltoestellen, wc, strandwacht aanwezig, niet heel koud water en een fijn strandje)

De markt op woensdagavond is erg gezellig!!

Luuk , 1-9-2013
Brive-la Gaillarde is een onverwacht leuke plaats met leuke restaurantjes in het centrum. De Dordogne is een half uur rijden: zwemmen en kanovaren. Goed alternatief voor het grote meer vlakbij de camping. Toen wij er waren konden wij daar vanwege de blauwalg niet zwemmen.

Fam Van Holten, 6-3-2013
Wellicht wat minder geschikt voor babies en hele kleine kinderen.
Marcel, 7-9-2012
maak gebruik van het restaurant hier lekker gegeten.
lian van tilburg, 11-8-2012
Ga heerlijk eten in het restaurant op de camping. Het eten is voortreffelijk en de prijzen zijn in onze ogen te laag voor de kwaliteit die je krijgt!!!
Wilma Meijering, 30-6-2012
Als je van lekker eten houdt, ga dan in het voorjaar tijdens een culinaire week en bezoek de producteurs.