Géén boekingskosten

Camping La Magaudie

FrankrijkLimousinChartrier - Ferrière (Correze)
9FenomenaalScore uit 118 reviews

Meer camping info

121 Reviews over La Magaudie

• 9Karin24-08-2021

Fijne camping!

Wij waren blij verrast (na een best wel spannende rit met onze brede caravan over de smalle toegangsweggetjes) om deze oase van rust te vinden. Wat een mooie plek en alles is prima onderhouden. We zijn vriendelijk te woord gestaan en kregen een prachtige plek toegewezen. Brood kon besteld worden en het restaurant is heel gezellig en daar hebben we heerlijk gegeten. Zwembad was prima. Kortom een heerlijke vakantieweek gehad!

• 9Leon10-08-2021

Camping met een “thuis” gevoel.

Fijne camping met gemoedelijke sfeer. Gezellig onthaal door de eigenaars en helpende ouders? Sfeer op de camping is fijn Nederlands en ziet er keurig uit. De kinderen konden heerlijk spelen in zwembad en speeltuin.Restaurant is erg leuk om betaalbaar met gezin te gaan eten. Nadeel is wel dat door het restaurant soms de avonden wat langer tot 23:30 rumoerig blijven ivm geluid dat over de camping weerkaatst. Het sanitair gebouw is keurig en wordt goed schoongemaaakt. Let op! Eigen wc papier mee! De weg naar boven toe is met een grote caravan bij sommige stukken wel een beetje krap. Zeker als er mensen naar beneden komen. Er zijn 2 manieren naar boven te rijden. Informeer vooraf welke het makkelijkst is als je een caravan hebt. De omgeving is leuk met het zwemmeer. Brive is groot. Decathlon dichtbij dus leuk voor uitbreiding van je kampeerset.Kortom een echte aanrader deze camping vóór ouders met kinderen.

• 9Loekie26-09-2020

Gezellige culinaire weken.

Mooi verzorgde camping met 30 ruime plaatsen, schoon sanitair en goed restaurant.

• 9Arjen Wolters30-07-2020

Zoals je een camping wilt

Een mooie kleinschalige camping met een leuke sfeer. Schoon en netjes sanitair. Een super restaurant. Vriendelijke gast heer en gaat vrouw. Een paradijsje in Frankrijk.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Fam. A Vos22-08-2019

Een fantastische kleinschalige camping met zeer ruime plaatsen. De Nederlandse eigenaren zijn zeer vriendelijke gastvrije, behulpzame mensen die weten hoe ze hun gasten moeten verwennen. Het restaurant maakt het lastig om zelf nog aan het kokkerellen te gaan, de eigenaren koken zelf en het eten is er heerlijk, en ook de bediening was super, voor nog eens een zeer aangename prijs. Voor de kinderen een tafeltennistafel , trampoline en skelters. Het zwembad is klein, maar voor ons uitstekend, bovendien is er een mooi meer in de buurt waar je je op watergebied helemaal kunt uitleven. Het sanitair is netjes en superschoon. De omgeving is prachtig, er is genoeg te doen. Wij hebben er twee weken een heerlijke tijd gehad en met pijn in het hart vertrokken, maar wij komen ZEKER terug.

• 10Gea van der Pol13-08-2019

Fantastische camping en eigenaren!

Een leuke, kleinschalige camping met betrokken eigenaren. Zeer ruime campingplaatsen. Leuk team met oog voor de grote en kleine gasten. Het sanitair lijkt weinig qua aantal echter is het altijd schoon en is het aantal voldoende. Deze hygiëne hebben we niet eerder meegemaakt, onze complimenten! De kinderen konden hier prima alleen en vrij over het terrein verplaatsen met als hoogtepunt de boomhut.

• 9Fam van t Westende11-08-2019

Prima camping, gastvrij en ontspannen.

Via Google en Zoover deze camping gevonden en van tevoren 1 nacht geboekt op doorreis richting Spanje. Prima te vinden en via een mooi binnendoor weggetje op circa 10 minuten van de snelweg Parijs-Toulouse. Een hartelijke ontvangst, we voelden ons meteen welkom en konden een mooie plek uitkiezen. Zoals al eerder beschreven een fijne camping met een schoon zwembad en ‘s avonds heerlijk gegeten in het gezellige restaurant. Kamperen zoals wij dat graag doen en een aanrader voor mensen die op doorreis zijn maar ook meer dan prima om langer te kamperen. Volledig uitgerust, ontspannen en voldaan zijn we de volgende dag verder getrokken maar we verwachten hier nog eens terug te komen.

• 8Nico&Yolanda29-10-2018

prima plek

Heerlijke rustige camping. Prima restaurant, prijs kwaliteit geheel in overeenstemming. Ruime plekken. Slechts één ding was jammer: dat we maar 1 nacht zijn gebleven. Daar hebben wij flink spijt van. Wellicht, een volgende keer als we weer die richting op gaan en dan enkele dagen langer. De omgeving - bossen en het meer - trekt ons aan om verder te ontdekken. Daarnaast zijn deze hard werkende mensen gastvrij, altijd in voor een praatje, en weten iets te vertellen over de omgeving. Elke camping / vakantiepark / hotel / uitgaans gelegenheid heeft een eigen doelgroep. Ik ben wel van mening dat een gezin met jonge kinderen beter naar een camping kan gaan met meerdere zwembaden, animatie en disco ..... als de kinderen plezier hebben dan is dit voor de ouders ook beter. En.....blijven er rustige plekken over de doelgroep. Kortom: ga zo door, wij komen zeker terug, en dan voor een lagere periode.

• 9Evert Slager21-08-2018

Super , Top camping

Voor ons was dit een camping zoals een camping hoort te zijn . Alle gasten praten gewoon met elkaar , alle kinderen spelen met elkaar , dus niet dat iedereen op zijn eigen eilandje zit zoals we de laatste jaren toch wel vaker ervaren op andere campings . Super vriendelijke eigenaren waar niets te veel voor was . We hadden pech met de auto , meneer ( Mark )met ons mee geweest naar de dealer in een stadje verderop en voor hem was dit echt de normaalste zaak van de wereld . TOP En dan ook nog een super goede keuken in het restaurant .

• 8Denise20-08-2018

Mooie plek!

Wij werden vriendelijk ontvangen. Mevrouw liet ons verschillende opties zien voor ons verblijf van 2 nachten. Mooi plekje uitgekozen. Zwembad was prima om even af te koelen. Wij hebben twee avonden in het restaurant gegeten. Was heerlijk! De camping stond niet vol. We hadden wel het idee dat hier veel mensen al jaren komen. Prima doortrekcamping voor ons. Voor langere tijd zouden wij meer faciliteiten willen. Eigenaren zijn heel aardig en betrokken. Ze werken keihard om het iedereen naar de zin te maken.

Het is wel lastig om de camping te bereiken. Smalle weggetjes, lastige bochten!

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar