Camping La Magaudie

114 reviews over Camping La Magaudie in het Nederlands

prima plek

Nico&Yolanda,
29-10-2018

Heerlijke rustige camping. Prima restaurant, prijs kwaliteit geheel in overeenstemming. Ruime plekken. Slechts één ding was jammer: dat we maar 1 nacht zijn gebleven. Daar hebben wij flink spijt van. Wellicht, een volgende keer als we weer die richting op gaan en dan enkele dagen langer. De omgeving - bossen en het meer - trekt ons aan om verder te ontdekken. Daarnaast zijn deze hard werkende mensen gastvrij, altijd in voor een praatje, en weten iets te vertellen over de omgeving. Elke camping / vakantiepark / hotel / uitgaans gelegenheid heeft een eigen doelgroep. Ik ben wel van mening dat een gezin met jonge kinderen beter naar een camping kan gaan met meerdere zwembaden, animatie en disco ..... als de kinderen plezier hebben dan is dit voor de ouders ook beter. En.....blijven er rustige plekken over de doelgroep. Kortom: ga zo door, wij komen zeker terug, en dan voor een lagere periode.

Gereisd met partner in juni 2018

Super , Top camping

Evert Slager,
21-8-2018

Voor ons was dit een camping zoals een camping hoort te zijn . Alle gasten praten gewoon met elkaar , alle kinderen spelen met elkaar , dus niet dat iedereen op zijn eigen eilandje zit zoals we de laatste jaren toch wel vaker ervaren op andere campings . Super vriendelijke eigenaren waar niets te veel voor was . We hadden pech met de auto , meneer ( Mark )met ons mee geweest naar de dealer in een stadje verderop en voor hem was dit echt de normaalste zaak van de wereld . TOP En dan ook nog een super goede keuken in het restaurant .

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie plek!

Denise,
20-8-2018

Wij werden vriendelijk ontvangen. Mevrouw liet ons verschillende opties zien voor ons verblijf van 2 nachten. Mooi plekje uitgekozen.

Zwembad was prima om even af te koelen. Wij hebben twee avonden in het restaurant gegeten. Was heerlijk!

De camping stond niet vol. We hadden wel het idee dat hier veel mensen al jaren komen.

Prima doortrekcamping voor ons. Voor langere tijd zouden wij meer faciliteiten willen.

Eigenaren zijn heel aardig en betrokken. Ze werken keihard om het iedereen naar de zin te maken.

Het is wel lastig om de camping te bereiken. Smalle weggetjes, lastige bochten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goed voor één nacht.

Jessica,
17-8-2018

Op doorreis richting de Pyreneeën hier één nacht doorgebracht. Op zich een mooie camping, maar op de één of andere manier voelden we ons er niet thuis. Het blaadje dat je bij aankomst krijgt staat vol regels. Er staat vooral gemeld wat er allemaal niet mag. Er is een klein zwembad, maar er mag geen speelgoed mee naar binnen. Toen wij met onze twee kinderen van vier en zes binnen kwamen, werden we heel raar aangekeken door een paar andere Nederlandse gasten . Voor waterpret moet je maar naar een nabij gelegen meer valt er te lezen op het informatieblaadje.

Sanitair is verzorgd en schoon. De camping stond nu nog lang niet vol, maar ik vraag me af of wanneer dit wel het geval is, het aantal toiletten en douches afdoende is.

Samengevat: een prima camping voor één nacht, maar voor ons niet geschikt voor een langer verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Rustig, met behulpzame eigenaren.

Pim de Pagter,
31-7-2018

Rustige kleine camping, met uitstekend restaurant.

Goede onderlinge verstandhouding tussen kampeerders, maar niet opdringerig.

Culinaire weken zijn een 'must'.

Mooie wandelomgeving, fietsen vraagt nogal wat inspanning.

Voor wie het belangrijk vindt: wifi is niet zo best. Het wachten is op de aanleg van glasvezel.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Top! Wij hebben genoten.

Henk en Ellen Kok,
30-6-2018

Het was weer geweldig, zowel de camping als het restaurant, ze verdienen een ster! Wat kunnen zij, Petra en Mark, lekker koken, top! Ook het cullinair arrangement was weer heerlijk. Ze bieden dit arrangement een paar keer per jaar aan en wij kunnen dit van harte aanbevelen. Naast twee heerlijke menu’s bieden zij excursies aan naar verschillende bezienswaardigheden in de buurt, erg leuk en leerzaam en allemaal producenten van producten die zijn gebruiken in de gerechten voor hun menu’s. Ook de sfeer op de camping is zeer rustig en relax, niks moet alles kan! Enigst minpuntje, maar daar kies je voor, is dat het dichts bijzijnde dorp/stad circa 13 km is. Maar verder is het zo heerlijk rustig om echt tot rust te komen!

Gereisd met partner in juni 2018

Overnachtingscamping voor ons prima

BeppieJoJo,
1-5-2018

Wij hebben hier 1 nacht verbleven onderweg naar ons vakantie adres. Hadden een prima plek achterin bij de kiezels.

In de avond genoten van een heerlijk verassingdiner. Was heerlijk en met dieetwensen werd goed rekening gehouden.

Voor ons zou het te rustig zijn voor drie weken, maar een prima nette camping met goede plaatsen. Voor overnachting of voor paar dagen perfect. Maar hangt van je wensen af.

Wel hadden we een uitdaging op de heenreis toen we op de berg een tegenligger (camper met paardentrailer) tegenkwamen. Spannend in de bocht met je caravan naar beneden. Maar is goed gekomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goed.

Peter,
22-10-2017

Man (65) en vrouw(63) – Buscamper (Peugeot Boxer) – 20 tot 23 augustus 2017. Vorig jaar rond deze tijd hebben wij ook enkele nachten hier gestaan. Ook dit jaar is het ons hier goed bevallen. 6 Ampère. Innemen schoon water alsmede lozen vuil water met jerrycans. Chemisch toilet lozen makkelijk. Warm water voor de vaat aanwezig. Douche, drukknop, warm. Toiletgebouw netjes en schoon. Redelijk vlak terrein. Zonnige en schaduw plekken. Wandelingen vanaf de camping. Supermarché in Brive-La-Gaillarde. Vriendelijke campingbeheerders. Broodservice.

Gereisd met partner in augustus 2017

zeer mooie rustig gelegen camping.

Pascal en Monique Marijnissen.,
16-9-2017

mooie kleinschalige camping gelegen in het groen nabij een recreatiemeer.

wij hebben hier 9 dagen genoten van een heerlijke gemoedelijke campingsfeer, waar tevens ook nog eens enorm lekker gekookt wordt door de eigenaar Mark.

prima schoon sanitair, elke dag vers brood, mooi zwembad, een aanrader voor de mensen die rust zoeken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Lekkere vakantie op leuk terrein

John Schouten,
8-9-2017

Vanwege de ligging zou ik fietsen zeer afraden,tenzij met heel veel ervaring.Mooi terrein (geaccidenteerd). Prima uitvalbasis voor leuke uitstapjes per auto. Voor elk wat wils te zien. Hulpvaardige, gastvrije eigenaren die leuke, zelf klaargemaakte verrassingsmenu's tegen een zeer schappelijke prijs serveren, te genieten op terras of binnen op de camping. Culinaire weken een aanrader!

Sanitair is schoon maar gedateerd. Wasautomaten aanwezig, helaas geen droger.

Voldoende spelmogelijkheden en zwembad (niet te groot). Wij genoten altijd van de vakanties hier.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Magaudie in Chartrier - Ferrière (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Magaudie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.