Chartrier - Ferrière (Correze)

vakantie Chartrier - Ferrière (Correze)

Reviews over Chartrier - Ferrière (Correze)

magnifieke camping la Magaudie

Olaf de Haan,
    5-7-2014

Voor de derde keer naar deze camping met de caravan geweest. De ontvangst was weer zeer hartelijk. We werden begeleid naar de staanplek en werden geholpen de caravan waterpas te zetten. Het eten was zoals alle andere keren heerlijk en de bediening van Martin weer even attent en humorvol. Gerda en ik wensen Petra, Mark en Martin een goed seizoen toe en graag tot ziens!

Gereisd met partner in juni 2014

Mooie omgeving

Luuk ,
    1-9-2013

Wij hebben een prachtige wandeling van de camping tot bij het grote meer gemaakt door de omgeving: bospaadjes, veldwegen, stenen muurtjes. Erg afwisselende wandeling van 9 km. Halverwege prachtig uitzicht over het grote meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013
Chartrier - Ferrière (Correze) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 5 reviews