Camping Lallé

Camping Lallé
8,8

11 tips over Camping Lallé

AWZ, 4-8-2015

- mooie uitgezette mountainbike routes

- lac de la valette (230 ha!) - rustig recreatiemeer (zwemmen/waterfietsen etc)

- Tours de Merle (ridderburcht!)

Ton, 4-9-2014
Dagtochtje naar de Monts Dore. Schitterend
fam jansen, 24-7-2014
Leuk voor een dagtripje, collonges la rouge of langs de rivier de dordogne

We hebben een aantal aanbieders voor Lallé voor je op een rij gezet:

Wilmar, 15-9-2013
Ik hou van mountainbiken. Bij het nabijgelegen (4km) Chateau de Sedières beginnen 11 bewijzerde trails van 5km tot 190km in diverse moeilijkheidsgraden. Heerlijk gesport dit jaar! Track 4 is een mooie langs diverse meren. Track 7 is technisch heel stevig.
B.B., 6-6-2013
Ga eens naar Argentat en het stadje Correze de ommuurde stad
Rien en Marianne, 9-5-2013
In september in Tulle festival de Nuit de Nacre.

Fenniewillemsn, 9-5-2013
Prima wandelomgeving, prima verblijfplaats voor jonge gezinnen
rogier lenderink, 16-8-2012
Neem je mountainbike mee of huur er één. Op enkele km's afstand ligt een chateau met een bike-park. Vanuit hier vertrekken er 12 cross country mountainbike routes, voor beginners en profs en alles ertussen in. De route markering is prima in order. Een absolute aanrader! Routekaart met alle 12 routes is te koop voor EUR 4 bij het bikepark.
D.M.Stofberg, 14-1-2012

Vanaf de camping zijn wandel- en fietsroutes uitgezet.

Op 15min lopen is een meer met zandstrand, waar je prima kunt zwemmen en zonnen. Er zijn mooie autotochtjes te maken naar de Dordogne.Mooie steden in de buurt zijn Brive en Tulle.

De camping Lalle ligt in een rustige omgeving , "s nachts aardedonker en muisstil. Overdag levendig en zonnig.

George en Claudia, 6-1-2012
De BBQ's zijn reuze gezellig, altijd een feest en de meren in de buurt zijn prachtig!

We hebben een aantal aanbieders voor Lallé voor je op een rij gezet: