Camping Lallé

Weer vandaag9°-1°
Camping Lallé
8,6

Laatste review

Wát een heerlijke camping! We hebben genoten van de rust, het zwembad, de vriendelijke en gezellige sfeer, de praatjes met Jos, Hanny en Dave, het heerlijke brood, het restaurant, de ijsjes, het sprookjesbos... Wie op een gemoedelijke (Nederlandse) camping echt tot rust wil komen, zit hier goed. De plekken zijn ruim en mooi en er zijn veel kinderen om mee te spelen. Toen wij er waren, waren er geen activiteiten meer. Maar dat hebben we niet gemist, de camping is één groot speelavontuur.

Uitstapjes zijn wel verder weg, hoewel je in de nabije omgeving prachtige rondritten kunt maken met verrassend veelzijdig landschap. Wij waren eerst op een camping iets zuidelijker in de Correze, dichter bij bezienswaardigheden. Daarom vonden wij de rustige dagen op Lallé erg fijn.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

67 reviews over Camping Lallé in het Nederlands

Heerlijke rust en gezellige sfeer

Zoeter,
25-8-2018

Hel leuke gezellige kindvriendelijke camping!

Yvonne Paalvast,
13-8-2018

Een leuke sfeervolle kindvriendelijke camping, waar gemoedelijkheid overheerst! Eigenaren Jos en Hanna en zoon Dave zijn zeer klantvriendelijk en relaxed.

Mooie campingplaatsen, schoon sanitair.

Kleine gemoedelijke camping met een prettige sfeer. De eigenaren hebben een ruim hart en proberen iedereen met elkaar te verenigen. Zeer persoonlijke benadering door hen. Niet eerder een dergelijke sfeer en benadering meegemaakt. Genoeg bezienswaardigheden in de buurt, wel een eindje rijden. Zeer kindvriendelijk en een hele veilige omgeving. Grotere winkels op 15 min. rijden.

Thuis komen

Noor,
5-8-2018

Eerlijk is eerlijk, toen ik aankwam dacht ik echt even, in welke Nederlandse enclave ben ik nu beland? Is het sanitair wel voldoende voor al die mensen? Maar of het nu komt doordat Hanny iets in het brood mee bakt, of dat er met magisch slaapzand wordt gestrooid voor het slapen gaan, na 2 dagen voelde ik me enorm thuis. Elke ochtend vers gebakken brood, even bestellen de avond er voor.En niet elke dag met je portemonnee om brood te hoeven, maar gewoon een lijst en we rekenen aan het eind wel af! Op zondag de vers geroosterde kippetjes met friet en wil je bij je caravan eten, dan kan dat natuurlijk ook gewoon.Wat het sanitair betreft, ik heb niet een keer moeten wachten om te douchen, en de douche was gewoon warm, misschien zelfs soms heet! Onze kinderen genoten van de spelletjes op het terras, het zwembad en de andere kinderen. De Correze omgeving,is er om te ontdekken en dat hebben we dan ook gedaan, en we komen zeker nog eens terug

Voor een relaxte vakantie, zeker een aanrader!

Karin en Ron Knipscheer,
28-7-2018

We hebben 9 nachten op deze heerlijke camping doorgebracht, en hadden deze camping aanbevolen gekregen. En daar hebben we geen spijt van! We stonden op een rustige plek tegen de rand van het sprookjesbos, die de Legende van Lalle vertelt. Erg mooi gemaakt door Hanny en Jos, de eigenaren van de camping. Direct al bij aankomst werden we warm onthaald door Hanny, Jos en hun zoon Dave. Gezamenlijk runnen zij de camping en zorgen ervoor dat de gasten het naar de zin hebben, en dat de gasten elkaar onderling leren kennen door diverse activiteiten te organiseren. Een favoriete activiteit is op zondagavond vers gegrilde kip van het spit eten, een specialiteit van Jos! De zondag dat wij er waren zaten er maar liefst 40 gasten op het terras! Een culinaire verrassing is de zelfgemaakte Tiramisu van Hanny als nagerecht. We hebben de 10 dagen benut om heerlijk uit te rusten en lange wandelingen met onze hond Gaya te maken. We komen hier zeker terug!

Fantastisch , lieve en behulpzame eigenaren !

Ella Bregman,
12-7-2018

Het is een prachtige parkachtige camping ,heel ruim opgezet en geen rijtjes .

Jos en Hanny en Dave waren zeer gastvrij . Jos heeft ons geholpen toen we de auto moesten bergen en alles werd gedaan om ons te helpen . Klasse ! Er kan lekker worden gegeten in het restaurant als je geen zin hebt om te koken , en je schuift gezellig aan bij de mede kampeerders.

De omgeving is heel mooi en je kan wandelen en fietsen ,(elect fiets ) .

Kortom , we hebben een fijne vakantie gehad op camping Lallé.!!!

Groeten Gerard en Ella

erg genoten,alles goed voor elkaar.

Carla Grandiek,
10-7-2018

Hele behulpzame mense,ruime plekken,lekker eten en rustige omgeving.

Je moet wel een stukje rijden voor de leuke stadjes

Super

Hille Adema,
10-7-2018

Ik weet niet wat er in de grond zit. Op de een of andere manier heeft het iets magisch. Is het het sprookjesbos. Is het de rust. Zijn het de geuren uit de keuken. Misschien de gastvrijheid van Jos en Hannie en Dave natuurlijk.Iets brengt ons bijna elk jaar terug. Dit jaar gaan we niet...of wel...nee...we willen wat anders...of toch niet. Elk jaar hetzelfde dilemma. Het gevoel zal wel weer winnen.

Een heerlijke plek: gastvrij en gezellig

Familie van Tol,
27-10-2017

Wat een gastvrij ontvangst! De kinderen (4, 7 en 9 jaar) hebben zich prima vermaakt met alle andere kinderen op de camping: een plons nemen in het zwembad, samen naar de speeltuin, jeu de boules spelen of marshmallows roosteren. De sfeer was erg gemoedelijk. Activiteiten op de camping worden door de eigenaren gefaciliteerd, maar zijn veelal door de gasten zelf georganiseerd. Waar vind je dat nu nog? Bij Lalle dus.

Als ik dan echt een nadeel moet noemen dan is dat dat de bezienswaardigheden in de regio wel op enige afstand liggen.

vriendelijke mensen die voor je klaar staan

Monica,
21-10-2017

dit is een camping waar iedereen vriendelijk met elkaar omgaat. in het weekend muziekavond en kip van het spit. Er is een sprookjesbos met de legende van lalle. Verder zeer leuke spontane activiteiten zoals een heerlijke wandeling in de natuur, spelletjes voor de kinderen zoals jeu de boule en weerwolven, voetbalveld, crossbaan, muziek, dans of karaoke. De eigenaren zijn heel vriendelijk en persoonlijk. Kortom wil je genieten van de natuur, je rust en vriendelijke mensen....dan is campung Lalle een heerlijke plek om je vakantie door te brengen.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lallé in Champagnac la Noaille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lallé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.