Géén boekingskosten

Meer camping info

73 Reviews over Lallé

• 8Loes Westermaat10-08-2021

Heerlijk

Al vele jaren komen wij op camping Lallé. Nergens slaap ik zó lekker als daar. De zuivere lucht, de rust. En als het donker is geniet ik met volle teugen vd prachtige sterrenhemel.Het woord onthaasten is daar helemaal op zijn plaats. Zelfs als pubers gingen ook mijn kleindochters nog heel graag mee met hun ouders.

• 9Wim10-09-2020

Een heerlijke camping om tot rust te komen.

Een gezellige camping met eenvoudig maar schoon sanitair. Speelgelegenheid voor kinderen en een zwembad. De omgeving is ideaal om te fietsen op een fiets met ondersteuning. Veel kleine rustige landweggetjes. Ook liggen er veel geocaches in de omgeving.

• 8Maaike19-08-2019

Gezellige familiecamping!

Fijne, kleinschalige camping met prima sanitair, ruime plekken en veel Nederlanders met kinderen, dus veel speelplezier voor onze kinderen. Activiteiten ontstonden spontaan (levend stratego, weerwolven, bingo) en de zeer gastvrije eigenaars werkten daar graag aan mee. Gezellig restaurant op de camping waar ook af en toe een muziekavond werd gehouden voor en door de gasten. We komen zeker nog eens terug!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Lonneke27-07-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Een ontzettend fijne en kleinschalige camping, zeker voor een gezin met jonge kinderen. Het is overzichtelijk en kinderen kunnen lekker hun gang gaan. Warm ontvangen door gastheer en gastvrouw.

• 9Margriet van Rooijen12-01-2019

Echt thuiskomen, zo voelt het op Lallé!

Dit is het echte kamperen. Je voelt je gelijk thuis op deze camping. Voordat wij in 2011 voor het eerst naar deze camping gingen, kwamen wij nooit ergens 2 keer. Onze meiden (nu 8 en 12) blijven vragen of we er weer heen gaan. Komende zomer gaan we dan ook voor de 5e keer naar Lallé. Ook al zijn er veel terugkerende gasten, ook als je voor het eerst komt voel je je welkom! Jos, Hanny en Dave zijn echt superlieve mensen met het hart op de juiste plek. De kookkunsten van Hanny zijn geweldig, de kip van Jos op zondag moet je zeker geproefd hebben. Verder kom je hier helemaal tot rust, geen dagelijks animatie, wel af en toe een gezellige muziekavond (ook voor de kinderen). Zwembad is prima, de meren in de omgeving zijn fantastisch. De Correze is sowieso een heel mooi gebied. We zijn nog lang niet uitgekeken. Het is echt thuiskomen!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Famille Delafosse23-09-2018

Pour des vacances en famille TOP!

Choisissez ce camping si vous aimez: La tranquillité Le calme La propreté La nature La piscine Le bon accueil des proprios La liberté Que les enfants puissent jouer en sécurité dans un grand environnement La disponibilité d'un simple et bon restaurant Une ou deux activités par semaine en soirée pour ce retrouver autour d'un verre Les vielles pierres Les forêts Les balades en VTT Les lacs Les vieux villages

Bref de bonnes vacances en camping

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Zoeter25-08-2018

Heerlijke rust en gezellige sfeer

Wát een heerlijke camping! We hebben genoten van de rust, het zwembad, de vriendelijke en gezellige sfeer, de praatjes met Jos, Hanny en Dave, het heerlijke brood, het restaurant, de ijsjes, het sprookjesbos... Wie op een gemoedelijke (Nederlandse) camping echt tot rust wil komen, zit hier goed. De plekken zijn ruim en mooi en er zijn veel kinderen om mee te spelen. Toen wij er waren, waren er geen activiteiten meer. Maar dat hebben we niet gemist, de camping is één groot speelavontuur. Uitstapjes zijn wel verder weg, hoewel je in de nabije omgeving prachtige rondritten kunt maken met verrassend veelzijdig landschap. Wij waren eerst op een camping iets zuidelijker in de Correze, dichter bij bezienswaardigheden. Daarom vonden wij de rustige dagen op Lallé erg fijn.

• 9Yvonne Paalvast13-08-2018

Hel leuke gezellige kindvriendelijke camping!

Een leuke sfeervolle kindvriendelijke camping, waar gemoedelijkheid overheerst! Eigenaren Jos en Hanna en zoon Dave zijn zeer klantvriendelijk en relaxed. Mooie campingplaatsen, schoon sanitair.

• 8S en H09-08-2018

Relaxt verblijf, zeer gemoedelijke camping!

Kleine gemoedelijke camping met een prettige sfeer. De eigenaren hebben een ruim hart en proberen iedereen met elkaar te verenigen. Zeer persoonlijke benadering door hen. Niet eerder een dergelijke sfeer en benadering meegemaakt. Genoeg bezienswaardigheden in de buurt, wel een eindje rijden. Zeer kindvriendelijk en een hele veilige omgeving. Grotere winkels op 15 min. rijden.

• 8Noor05-08-2018

Thuis komen

Eerlijk is eerlijk, toen ik aankwam dacht ik echt even, in welke Nederlandse enclave ben ik nu beland? Is het sanitair wel voldoende voor al die mensen? Maar of het nu komt doordat Hanny iets in het brood mee bakt, of dat er met magisch slaapzand wordt gestrooid voor het slapen gaan, na 2 dagen voelde ik me enorm thuis. Elke ochtend vers gebakken brood, even bestellen de avond er voor.En niet elke dag met je portemonnee om brood te hoeven, maar gewoon een lijst en we rekenen aan het eind wel af! Op zondag de vers geroosterde kippetjes met friet en wil je bij je caravan eten, dan kan dat natuurlijk ook gewoon.Wat het sanitair betreft, ik heb niet een keer moeten wachten om te douchen, en de douche was gewoon warm, misschien zelfs soms heet! Onze kinderen genoten van de spelletjes op het terras, het zwembad en de andere kinderen. De Correze omgeving,is er om te ontdekken en dat hebben we dan ook gedaan, en we komen zeker nog eens terug

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar