FrankrijkLimousinChamberetResorts ChamberetVakantiepark Les Roulottes de Monédières

Vakantiepark Les Roulottes de Monédières

FrankrijkLimousinChamberet

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Les Roulottes de Monédières voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 15 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 15 reviews
  • 5.8Activiteiten
  • 6.3Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

15 Reviews over Les Roulottes de Monédières

• 10Cor18-08-2019

Dit is Top!!

ECHT TOP! De rust de beleving super eigenaarresse regelt alles wat er nodig is. Niets is teveel. Super ontbijt Bedden in pipowagen buitengewoon goed Leuk zwembadje voor opduiken of balletje gooien.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8Sabine de Vries23-08-2011

mooie rustige idyllische omgeving

De pipowagens zijn mooi en voor 4 personen groot genoeg (wij waren er met 2 volwassenen en onze dochters van 8 en 12 jaar). Deze omgeving is echt geschikt voor als je een rustige en ontspannen vakantie wilt. Het is er heel idyllisch. De wagens staan tussen de appelbomen (en dus helaas zijn er ook veel wespen in augustus). In de omgeving zijn er mooie, rustige stadjes te bezichtigen, je kunt zwemmen in het meer bij Treignac en er is genoeg te wandelen (ook in het bos van het Arboretum waarin de pipowagens staan). Het personeel van de "camping" is erg vriendelijk. Het zwembad vonden onze kinderen erg leuk. Wij waren er 10 dagen en dat beviel goed!

• 7miranda01-08-2011

leuk maar vreselijk gehorig!

We zijn gister thuis gekomen. We zijn met ons drietjes (onze dochter van negen maanden en wij) een week op deze camping geweest. De wagen was super netjes, alleen alles kraakt. (deuren, wc, vloer) . Dat is erg lastig met een slapende baby. Het ontbijt viel ons tegen. Het stokbrood was alles behalve vers! Wij hebben elke dag zelf vers stokbrood van de winkel gehad. Het personeel is heel erg vriendelijk en aardig. Het zwembad is netjes en schoon. Doordat hij zo klein is, is het wel snel te vol. We hebben een leuke vakantie gehad maar we gaan hier niet weer heen.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 5val20-09-2010

decu

roulotte bien amenagee mais aucun accueil on vous donne la clef et a vous de trouver votre roulotte pas conforme avec la brochure decue

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 6moteau10-09-2010

tout n'est qu'illusion...

Ce village vacances m'a énormément déçu. Dès notre arrivée, l'accueil a été très moyen, aucune explications sur les acivités, restauration (qui plus est fermé à 19h, c'est à dire pas le temps d'en profité si tu visites la journée), Pas de chance, la seule activité possible était la piscine qui été fermé pour mauvais entretien, seul les transats était dispos. Le point positif était donc les locations de roulottes qui sont très bien aménagées avec beaucoup de charme, belle vue, on voit le lever du soleil. Mon avis générale est donc mitigé entre une location atypique et aucune activité à faire. Pour le prix de la nuit, il aurait pu nous offrir le petit déj' pour s'excuser de la piscine fermé "exceptionnellement" et ils ont osé nous demandé les frais de séjour en partant. Vraiment aucun geste commerciale pour satisfaire le client !!

• 1Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
  • 7Sam07-09-2010

Leuk en lastig

Wij hadden eind augustus 1 weekje een pipowagen gehuurd. De wagens zijn mooi en zeer verzorgt, maar ga er niet mer 5 personen in! Wij waren met 2 volwassenen en een kind van 2 jaar en dat was al niet erg handig. Omdat er geen aparte kamer is (alleen bedstee) is het erg lastig om het kinderbedje ergens kwijt te kunnen. Wij hadden hem in de bedstee staan, maar dat was nogal een gedoe. Verder jammer dat er geen airco in zit waardoor het erg heet wordt op warme dagen.
    Het ontbijt is meer dan perfect. En ook het zwembad en de speelgelegendheden voor de kinderen is prima! In de omgeving is er niet zo heel veel te doen. Een week was meer dan voldoende om de omgeving te verkennen.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 7S van der Meer16-08-2010

Nooit Meer

Mooi park, erg leuk die pipowagens. Maar niet geschikt voor hele kleine kinderen, onze jongste van anderhalf vond de trap van de pipowagen erg interessant, levensgevaarlijk die trap we waren blij dat we maar één dag op dit park waren. De twee oudste(4 en 8)verveelde zich al na een halve dag, het zwembad was net een broeikas (veel herrie als het wat drukker was in het zwembad). Het ergste en nogal vernederend was de inspectie van de pipowagen, volgens miss Bitch was het "not very clean", it was cleaner when you came here!!!Wel knap dat ze uberhaupt engels sprak of had ze deze zinnen speciaal ingestudeerd, verder sprak ze namelijk totaal geen engels alleen maar frans!!!!! Belachelijk we hadden het helemaal netjes achter gelaten.Gr Mammaloe

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 8ruud van esch09-08-2010

mooie streek, ligging en park

zeer mooi schoon en verzorgd park. Voor kleine kinderen echt ideaal. Alles lekker overzichtelijk en schoon!! super leuke vakantie gehad en zeker de moeite waard om een keer naar toe te gaan.

• 7Eetgelegenheden
  • 8CL13-10-2009

Vacances nature par excellence

L'avantage de ce site c'est d'abord un dépaysement total : vous logez dans une roulotte fixée au sol, dans une grande pelouse valonnée parsemée d'arbres. Tout est calme, la piscine propre et agréable. Le service est impeccable, les sourires sont spontanés et le personnel d'accueil ne recule devant aucune suggestion de visite. C'est à souligner particulièrement. La restauration sur place est un peu minimale mais peut dépanner le jour d'arrivée, par exemple; Bon, le coin est un peu moins touristique que certaines régions de France mais c'est l'occasion de s'arrêter, bouquiner, jouer avec les enfants. On se trouve dans une région où l'eau, l'air sont purs... Il faut en profiter. Amateurs de VTT, vous trouverez votre bonheur, mais ne présumez pas du relief ! J'ai testé un itinéraire facile et j'ai souffert un peu. Idem pour mes freins ! Par contre, pour les promenades avec siège enfant ou tandem... gare ! Ca grimpe un peu partout ! Amateurs de randonnée à pieds, c'est le bonheur ici !

• 8Eetgelegenheden
  • 8Apeldoorn23-09-2009

zeer geschikt voor families met kleine kinderen!

Afgelopen juli ben ik samen met mijn vriend 2 weken naar deze camping geweest. Het is een camping in een hele rustige omgeving. Maar binnen een straal van een uur rijden is er genoeg te doen. Wij mochten iedere ochtend genieten van het ontbijt wat voor ons klaar stond, hééél goed verzorgd! De opmerking over het feit dat de ze bij de receptie alleen frans spreken vind ik wat negatief klinken. Ze doen wel heel erg hun best om engels te spreken. En er is 1 receptioniste die wel heel redelijk engels spreekt. Ze blijven net zolang engels proberen tot ze zeker weten dat je begrijpt wat ze zeggen, desnoods met tekeningetjes of handen en voeten.

Wij hebben een hele leuke, relaxte vakantie gehad op deze camping! En hebben gelukkig heerlijk weer gehad! Ik zou er niet voor kiezen om met 5 personen in de wagen te gaan slapen. Het 5e uitklapbed blokkeert immers de deur. En met zijn 5en in deze wagens zitten met slecht weer lijkt ons geen pretje!

Perfecte services!!Supermooie wagens!!

• 6Activiteiten