Vakantiepark Les Roulottes de Monédières

9.6Fenomenaal

• 9.2Activiteiten
  • 9.3Eetgelegenheden
  • 9.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Les Roulottes de Monédières voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

15 reviews over Vakantiepark Les Roulottes de Monédières

• 2019
    10Cor18-08-2019

Dit is Top!!

ECHT TOP! De rust de beleving super eigenaarresse regelt alles wat er nodig is. Niets is teveel. Super ontbijt Bedden in pipowagen buitengewoon goed Leuk zwembadje voor opduiken of balletje gooien.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

8Sabine de Vries23-08-2011

mooie rustige idyllische omgeving

De pipowagens zijn mooi en voor 4 personen groot genoeg (wij waren er met 2 volwassenen en onze dochters van 8 en 12 jaar). Deze omgeving is echt geschikt voor als je een rustige en ontspannen vakantie wilt. Het is er heel idyllisch. De wagens staan tussen de appelbomen (en dus helaas zijn er ook veel wespen in augustus). In de omgeving zijn er mooie, rustige stadjes te bezichtigen, je kunt zwemmen in het meer bij Treignac en er is genoeg te wandelen (ook in het bos van het Arboretum waarin de pipowagens staan). Het personeel van de "camping" is erg vriendelijk. Het zwembad vonden onze kinderen erg leuk. Wij waren er 10 dagen en dat beviel goed!

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7miranda01-08-2011

leuk maar vreselijk gehorig!

We zijn gister thuis gekomen. We zijn met ons drietjes (onze dochter van negen maanden en wij) een week op deze camping geweest. De wagen was super netjes, alleen alles kraakt. (deuren, wc, vloer) . Dat is erg lastig met een slapende baby. Het ontbijt viel ons tegen. Het stokbrood was alles behalve vers! Wij hebben elke dag zelf vers stokbrood van de winkel gehad. Het personeel is heel erg vriendelijk en aardig. Het zwembad is netjes en schoon. Doordat hij zo klein is, is het wel snel te vol. We hebben een leuke vakantie gehad maar we gaan hier niet weer heen.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Sam07-09-2010

Leuk en lastig

Wij hadden eind augustus 1 weekje een pipowagen gehuurd. De wagens zijn mooi en zeer verzorgt, maar ga er niet mer 5 personen in! Wij waren met 2 volwassenen en een kind van 2 jaar en dat was al niet erg handig. Omdat er geen aparte kamer is (alleen bedstee) is het erg lastig om het kinderbedje ergens kwijt te kunnen. Wij hadden hem in de bedstee staan, maar dat was nogal een gedoe. Verder jammer dat er geen airco in zit waardoor het erg heet wordt op warme dagen.
    Het ontbijt is meer dan perfect. En ook het zwembad en de speelgelegendheden voor de kinderen is prima! In de omgeving is er niet zo heel veel te doen. Een week was meer dan voldoende om de omgeving te verkennen.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7S van der Meer16-08-2010

Nooit Meer

Mooi park, erg leuk die pipowagens. Maar niet geschikt voor hele kleine kinderen, onze jongste van anderhalf vond de trap van de pipowagen erg interessant, levensgevaarlijk die trap we waren blij dat we maar één dag op dit park waren. De twee oudste(4 en 8)verveelde zich al na een halve dag, het zwembad was net een broeikas (veel herrie als het wat drukker was in het zwembad). Het ergste en nogal vernederend was de inspectie van de pipowagen, volgens miss Bitch was het "not very clean", it was cleaner when you came here!!!Wel knap dat ze uberhaupt engels sprak of had ze deze zinnen speciaal ingestudeerd, verder sprak ze namelijk totaal geen engels alleen maar frans!!!!! Belachelijk we hadden het helemaal netjes achter gelaten.Gr Mammaloe

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8ruud van esch09-08-2010

mooie streek, ligging en park

zeer mooi schoon en verzorgd park. Voor kleine kinderen echt ideaal. Alles lekker overzichtelijk en schoon!! super leuke vakantie gehad en zeker de moeite waard om een keer naar toe te gaan.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 8Apeldoorn23-09-2009

zeer geschikt voor families met kleine kinderen!

Afgelopen juli ben ik samen met mijn vriend 2 weken naar deze camping geweest. Het is een camping in een hele rustige omgeving. Maar binnen een straal van een uur rijden is er genoeg te doen. Wij mochten iedere ochtend genieten van het ontbijt wat voor ons klaar stond, hééél goed verzorgd! De opmerking over het feit dat de ze bij de receptie alleen frans spreken vind ik wat negatief klinken. Ze doen wel heel erg hun best om engels te spreken. En er is 1 receptioniste die wel heel redelijk engels spreekt. Ze blijven net zolang engels proberen tot ze zeker weten dat je begrijpt wat ze zeggen, desnoods met tekeningetjes of handen en voeten.

Wij hebben een hele leuke, relaxte vakantie gehad op deze camping! En hebben gelukkig heerlijk weer gehad! Ik zou er niet voor kiezen om met 5 personen in de wagen te gaan slapen. Het 5e uitklapbed blokkeert immers de deur. En met zijn 5en in deze wagens zitten met slecht weer lijkt ons geen pretje!

Perfecte services!!Supermooie wagens!!

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Beernaert Nathalie01-02-2009

Origineel en rustig park, top kwaliteit !

Origineel, mooi gelegen vakantiepark, ideaal om vakantie op een andere manier te beleven midden in de natuur maar met alle moderne komfort.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 7R. Bours07-09-2008

zeer rustige omgeving

Erg leuke woonwagens. Wel vrij klein. Alles zag er netjes uit. Weinig keus in eten. In de omgeving ook weinig te vinden aan restaurants. Zwembad klein, wel leuk.

Gereisd met familie in september 2008

• 7familie uit Gent20-07-2007

Leuke vakantie omgeving voor kinderen tot 8 jaar. Jammer genoeg is de keuken niet voorbereid om kindermenus. Speeltuin is voorzien voor knd tot 8 jaar. Oudere kinderen vinden hier hun ding niet. Schitterende omgeving! Leuke uitstappen op max 1 uur rijden.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2007