Reviews over Châlus

Geweldig

Trijn,
    26-8-2015

Echt van alle gemakken voorzien!!!

Geen enkel min punt!!

Fantastische plek.

Fam. Schuurman,
    13-7-2015

Wat een heerlijke plek, in een gehuchtje waar 4 huizen staan. Echt van alle gemakken voorzien: satelliet ontvanger, wasmachine, vaatwasser, bad en douche, zwembad, open haard, WIFI. Maar ook voor kinderen is er allerlei speelmateriaal aanwezig en een kast vol boeken van alle genres! Een Nederlandse eigenaar, die een Engels sprekende beheerder heeft. De streek leent zich goed om te wandelen. Veel prachtige routes ( op voorraad in een map). Supermarkt en benzinepomp op 2 km afstand. De route van Richard Leeuwenhart loopt hier en ook de wandelroute naar Santiago de Compostella. Voor natuurliefhebbers en rustzoekers de ideale plek! In de zomer veel activiteiten, jaarmarkten, muziekfestivals, agrarische markten. Echt een aanrader!!!