Camping la Champagne

Camping la Champagne
8,6

5 tips over Camping la Champagne

Brouwer, 12-6-2015
Prima camping om veel te bezichtigen in de omgeving! Bij de receptie liggen genoeg tips!
Rensjes, 7-9-2014
De mooiste dorpjes van Frankrijk. Bij de receptie hebben ze een kaartje waar die opstaan, heerlijk om die te bezoeken, niet heel toeristisch, wel heel mooi.
Dennis Paus, 8-8-2014

Dicht in de buurt (niet op loopafstand) leuke echte Franse dorpjes met genoeg winkels, restaurantjes en supermarkten.

Paardrijden is een aanrader, zo ook het bezoeken van de grot(ten).

Waterschoentjes heb je echt nodig en als je een luchtbed hebt dan kun je daar mooi mee de rivier af.

Hanneke, 11-8-2013
Ga beslist een kanotocht maken. Je wordt opgehaald van de camping en vaart terug dus na afloop ben je meteen "thuis" en hoef je niet meer op een bus te wachten! Markten in de omgeving zijn erg leuk. Er zijn diverse leuke dorpjes. Ga bijvoorbeeld lunchen in Carennac bij La Petite Vigne! De grotten van Padirac vonden wij zeer indrukwekkend.
peter_van_doorn, 6-8-2013
Beaulieu is zeker een aanrader. Rocamadour moet je links laten liggen, dat is echt veel te toeristisch.