Camping la Champagne ****

Review geschreven door Fam. De Ruijter

Prachtige plek!

Fam. De Ruijter
13-8-2017

We hebben 10 dagen op deze mooie camping staan en dat was toch echt te kort! De ligging alleen al is prachtig, direct aan de Dordogne. Ook heel mooi zijn de drie niveauverschillen waardoor er een soort rust gecreëerd wordt. Er is keuze uit zonnige- en wat meer schaduwplekken. Mooie begroeiing zoals o.a. walnotenbomen. Het terrein biedt veel ruimte voor de kampeerders. Het sanitair is basic maar prima voor wie niet te hoge eisen stelt. Elke dag vers brood en de frituur van René Fumée (1x per week) is erg lekker. In de omgeving is van alles te zien en te doen. Op de camping is het fijn dat je het water van de Dordogne hebt. Ook voor de kleinste kinderen is er een rustig gedeelte van de rivier waar ze kunnen spelen.

Wij hebben een fantastische tijd gehad. met onze jongens van 12 en 14 jaar.