Camping la Champagne

Camping la Champagne
8,6

55 reviews over Camping la Champagne in het Nederlands

Heerlijke plek om te ontspannen!

Vince
8-7-2018

Ontzettend ruime plaatsen voor een prima prijs. Mensen komen hier echt voor privacy en rust. Hele aardige beheerders. Volop wandelmogelijkheden. Routes en kaarten kun je gratis lenen, top! Omdat de Dordogne toch wel erg koud was om te zwemmen, kozen we voor de tweede week een camping met zwembad.

Klein puntje waar verder niemand iets aan kan doen: Omdat het zo leeg/ruim is en sommige gasten zo op hun privacy zijn, voelt het soms ongemakkelijk als je toch iemand aankijkt/tegenkomt. De sfeer was tijdens ons verblijf vooral ieder voor zich.

Ideale plek voor rust/natuur + hardlopen/wandelen

Jo en Jenny Schoonbroodt
23-6-2018

Mooi gelegen direct bij de Dordoge en gastvrije ontvangst.

We vertoeven er momenteel (juni 2018) en willen nog even blijven.

Hardlopers zijn welkom om samen met me te trainen.

Een oase van rust, ruimte en natuur.

Bram
21-10-2017

Kleine camping met ruime plekken aan een prachtige bocht en mooie stroomversnelling aan de Dordogne. Met prachtige vergezichten op de omliggende heuvels en het groen, een oase van rust en ruimte en toch kortbij leuke dorpjes zoals Beaulieu sur Dordogne. Daarbij mooi centraal gelegen richting de Cantal (massif-central), de Lot en Correze (Limousin) waardoor je de prachtige kleine dorpjes en plateaus met watervallen en grotten in de Lot (Rocamadour, Carennac, gouffre de Padieac etc)kan bezoeken, kan genieten van het wandelen in het groen en langs het water in de Limousin en op hoogte kan wandelen in het vulkanische middelgebergte van de Cantal. Een camping waar je niks anders hoeft te doen dan te genieten van de rust.!!

Helemaal top!

Emiel
9-10-2017

Prachtige camping, gelegen aan de mooie Dordogne. Zeer vriendelijke eigenaren, die ons ook heel goed hebben bijgestaan toen de auto de laatste dag niet meer wilde starten. We kregen meteen een andere plek, ze hielpen met vertalen en het regelen van vervoer naar de garage, en zelfs nog met het verhuizen van onze spullen en tent naar de andere locatie. Super service, en wij zouden er zonder twijfel graag nog eens staan!

hele fijne plek

fam de Bakkert
17-8-2017

Mooie ruime plekken. Wij stonden niet aan de rivier maar hadden een prachtige plek met uitzicht op een bloemenveld. Er zijn gelukkig geen animatie teams of oid, mijn kinderen vermaakten zich uitstekend met dammetjes bouwen en bomen klimmen. Beheerders zijn een sympathiek stel.

Prachtige plek!

Fam. De Ruijter
13-8-2017

We hebben 10 dagen op deze mooie camping staan en dat was toch echt te kort! De ligging alleen al is prachtig, direct aan de Dordogne. Ook heel mooi zijn de drie niveauverschillen waardoor er een soort rust gecreëerd wordt. Er is keuze uit zonnige- en wat meer schaduwplekken. Mooie begroeiing zoals o.a. walnotenbomen. Het terrein biedt veel ruimte voor de kampeerders. Het sanitair is basic maar prima voor wie niet te hoge eisen stelt. Elke dag vers brood en de frituur van René Fumée (1x per week) is erg lekker. In de omgeving is van alles te zien en te doen. Op de camping is het fijn dat je het water van de Dordogne hebt. Ook voor de kleinste kinderen is er een rustig gedeelte van de rivier waar ze kunnen spelen.

Wij hebben een fantastische tijd gehad. met onze jongens van 12 en 14 jaar.

Geweldig

Nicole
21-7-2017

Zo'n fijne camping op een schitterende plek. Lieve beheerders. Ruime plekken. We kampeerden met ons zoontje van 10 maanden en ook hij vondt het heel leuk. Sanitair netjes. Veel te doen in de omgeving, leuke dorpjes. Wij denken met heel veel plezier terug aan ons verblijf in Brivezac.

Leuke camping

Tiny
19-7-2017

Vriendelijke beheerder !!

Heerlijk rustige camping!

Nathalie
3-7-2017

La Champagne is een heerlijke rustige camping met hele mooie ruime plekken. Wij stonden aan het water in de schaduw, wat met de hitte wel fijn was. Tussendoor even afkoelen in het water.

Minpunt was voor ons dat er weinig dorpjes in de buurt waren en dat er ook geen bakker in de buurt was. Moest je toch minstens een kwartier rijden (en weer terug) voor vers brood. Helaas voor ons begon de broodservice op de camping pas vanaf 1 juli. Omgeving is wel heel mooi, maar door de hitte hebben wij er helaas weinig van gezien. Sanitair was allemaal mooi schoon en ook de camping was verder netjes. Wij hebben het er prima naar ons zin gehad!

Rick Blikman, beheerder/eigenaar., eigenaar, 6-7-2017

Beste Nathalie,

Allereerst bedankt voor uw enthausiaste review! Bij deze toch nog wat aanvullingen: Beaulieu ligt op 10 min rijden en heeft 4 bakkers. Tevens zijn daar 7 restaurants, 2 snackbars en 1 creperie.

Verder liggen 5 van de mooiste dorpjes van Frankrijk op minder dan een half uur rijden; Curemonte, Collonges la Rouge, Carennac, Loubressac en Autoire.

Vriendelijke groet, Rick.

Heerlijk rustige camping, Ruimte en Rust!

Hamberg
28-10-2016

Mooie en rustige kleine camping aan de Dordogne, we hadden een huurtent die prima op orde was. In de omgeving is veel te doen en als je wil kan je er lekker op uit. Kinderen zijn er genoeg in het hoofdseizoen, onze zoon van 7 jaar heeft veel vriendjes gemaakt. We stonden beneden, aan het water, heerlijke plek. Overdag veel schaduw te vinden bij de bomen of lekker afkoelen terwijl je jezelf met de stroom mee laat drijven op een band in het water. Enige nadeel was dat de WC ff lopen is als je helemaal beneden staat.

Michel en Sarah allebei zeer gastvrij en altijd te bereiken als er wat aan de hand was. Michel komt regelmatig over de camping, leuk en vaak met veel humor. En Michel......nogmaals sorrie voor die degradatiewedstrijd tegen Fortuna in 2011.... :)

Sanitair was OK, niet geweldig, maar wel schoon en altijd warm water.

Tentplaatsen beneden echt MEGA groot......

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping la Champagne in Brivezac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping la Champagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping la Champagne scoort een 8.61 uit 10 op basis van 55 reviews.