Camping La Berge Ombragée

• 7.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

35 reviews over Camping La Berge Ombragée

• 8Jos25-07-2020

Heerlijk kamperen in de Dordogne!

We hebben 3 fijne weken gekampeerd en het erg naar ons zin gehad. We hadden een erg mooie plek met uitzicht op de rivier. Alle kampeerplaatsen zijn ruim,sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Leuke en super aardige eigenaren, gemoedelijke sfeer op de camping. Veel te doen in de omgeving. Top vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Wilma23-07-2020

Puur en gemoedelijk.

Een camping om je helemaal in Frankrijk te wanen. Uitzicht op een berg en de limousin koeien grazend in de buurt. Rustig en gezellig met een fantastische ligging aan de Dordogne waar je een verkoelende duik kunt nemen. De camping plaatsen zijn groot en de meeste in de schaduw. Er is een gezellig terrasje waar je biere en de vin blanc koel geserveerd wordt door Rudi en Jacgueline, de vriendelijke en behulpzame eigenaren van de camping.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    8Familie Siljée - Moll van Charante27-08-2019

Ontspannende idylische plek.

We hebben genoten van onze vakantie op La Berge Ombragee. Prachtige groene camping met ruime plaatsen. Veel tevreden uurtjes doorgebracht aan ons tafeltje onder de notenboom. Prachtige oever met verfrissende rivier. Eilandjes in het water waar de kinderen menig avontuur beleefden. Kortom een heerlijke tijd!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Suzan Kleuskens08-04-2019

Wij komen terug!

Superfijne vakantie gehad op deze heerlijke camping. Prachtig gelegen aan de rivier de Dordogne, waar walnootbomen zorgen voor schaduwrijke plekken en je omringd bent door hoge groen begroeide bergen en vergezichten. Na uitstapjes in de omgeving voelde het steeds als thuiskomen hier. En van die uitstapjes kwam het steeds minder omdat simpelweg zijn op deze camping heerlijk en genoeg voor ons was; hangmatje bij de rivier, gewoon niets doen, kletsen bij de bar, dobberen/zwemmen/spelen in de rivier, een tripje naar de marche of brocante en hup, weer terug naar die zalige prachtige rivier...Onze dochter van vier heeft zich heerlijk geamuseerd met andere kinderen en was niet uit de rivier weg te slaan. De eigenaren Rick en Eva zijn supersympathiek. Toen wij bv. moesten uitwijken naar een huurtent omdat onze eigen tent niet meer voldeed, was dat in een vloek en een zucht geregeld. En dan die sterrenpracht in de nacht! Wij komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    9Herman en Margreet13-09-2018

Zo idyllisch! Hier kom je echt tot rust, prachtige plek aan de rivier. Rick en Eva zeer gastvrij en bij onze autopech prima garage geregeld, zodat we onze reis weer konden voortzetten. Onze pubers hebben zich ook prima vermaakt, wifi bij de bar, kanoën naar de camping, rivier overzwemmen, de stroming trotserend. Wij gaan graag nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Jasper16-08-2018

Fantastische camping

Uitstekende en rustige camping in een heel mooi en rustig gebied van de Dordogne. Prima zwemmen, mooie ligging, rustige plaatsen. Zeer vriendelijke eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Hermine11-08-2018

Frankrijk en kamperen op z'n best!

La Berge Ombragée is een echte camping. Voor mij betekent een echte camping tenten, niet teveel poespas en een mooie omgeving. La Berge Ombragée voldoet hier absoluut aan. Geen grote campers met schotels op het dak, geen disco, geen animaatjes, geen luxe zwembad. Wat wel? Ruimte, rust, supervriendelijke mensen - zowel de eigenaren als de kampeerders - , natuur, leuke stadjes, kanoën of zwemmen in de rivier. Daarnaast prima sanitair, absoluut sober, maar wel schoon en alles doet het. Hoognodige zaken te koop op de camping, 's ochtends vers brood, een terrasje..... Kortom, als je wilt kamperen, maar geen lawaaicamping zoekt, als je geen animatie-teams nodig hebt om je te vermaken, als je Frankrijk op z'n best wilt zien, dan is deze camping een absolute aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Wessel Steendam07-08-2018

Aanrader!?

Rust en veel natuur; prettige, vriendelijke, behulpzame, relaxte eigenaren. Persoonlijk vonden wij het veld bij de rivier het mooist. Hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Tine Potze08-08-2017

Fantastisch!!!!!

Als je een plek zoekt om te kamperen in het mooie gebied van de Dordogne, dan moet je bij Eva en Rick zijn. Wij hadden gereserveerd op de camping " la Berge Ombargee". Wat ons opviel is dat de tenten niets hutjemutje op elkaar staan en dat je behoorlijk wat ruimte hebt. Het sanitair is basic maar goed schoon en dat is alles wat je nodig hebt toch? Zeker als je aan het kamperen bent. Daarnaast zijn Rick en Eva, begaan met hun gasten en weten ze veel leuke plekken waar je prima kan vertoeven. Doordat ze al langere tijd in Frankrijk wonen weten ze de mooiste plekjes te vertellen en vooral ook die plekken die minder toeristisch zijn. We hebben er een fantastisch tijd gehad en zullen zeker een keer weer komen! Rick en Eva, bedankt voor jullie gezelligheid en het meedenken wanneer we weer eens op pad wilden gaan. Prachtige herinneringen! Bisou

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Esther, Zutphen08-08-2017

Wat een fijne plek!

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op deze camping. Prachtig gelegen, ruime plekken en een fijne sfeer. Genoeg te doen in de mooie omgeving, en de eigenaren Rick en Eva doen we alles aan om hun gasten 'thuis' te laten voelen. Dit is kamperen zoals het bedoeld is, aanrader !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping La Berge Ombragée info