Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

76 Reviews over Camping la Champagne

• 8Ronald14-12-2022

Genieten van rust en natuur

Wij hebben het hier ontzettend naar onze zin gehad. Fijne camping met hele behulpzame eigenaren (Michel en Sara) die je persoonlijk naar je plek begeleiden en heel veel te vertellen hebben over de streek en wat je er kan doen en zien. Wij stonden op het bovenste niveau met een prachtig weids uitzicht, 's avonds heerlijk uitpuffen en genieten van een wijntje. Douches en wc's prima in orde en schoon, geen luxe verder. De stroomversnelling aan het eind van de camping is echt top, onze dochters kregen er geen genoeg van om op en neer op hun opblaasbandjes er doorheen te vliegen. Echte aanrader als je van natuur en ruimte houdt en minder op luxe staat.

• 9Jo10-10-2022

Super grote sta-plaatsen!

Een camping zoals in onze ogen een camping moet zijn! Super grote plaatsen, schaduw en of zon, veel privacy en schoon sanitair. De rivier Dordogne om in af te koelen! Mooie omgeving met op fietsafstand een leuk stadje met winkels en terrasjes…. Ook een schitterende zwemplek! Leuke eigenaren die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken! Kortom….. een aanrader!

• 8Nelleke en jacco17-08-2022

Een heerlijke camping waar je echt vakantie hebt.

We hebben anderhalve week op La Champagne gekampeerd en genoten van de sfeer en de ruimte. Veel schaduwmogelijkheden en heerlijk verkoelen in de Dordogne. De plaatsen zijn echt heel ruim, het sanitair is echt schoon. De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader. Inmiddels verschillende gezinnen over La Champagne getipt.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Fam. van den Belt13-08-2022

Geweldig

Fantastische kleine camping direct aan de dordogne, zeer ruime staanplaatsen voor zowel caravan als tent . Vanaf de camping direct i de Dordogne springen en heerlijk met een luchtband van de stroomversnelling Zeer fijne eigenaren ,Michel en Sara bedankt

• 9Fam. van den Belt13-08-2022

Geweldig

Zeer fijne en rustige camping Met ongeveer 35 plekken is het een kleine camping met zeer ruime plaatsen . Geweldige plekken direct aan de Dordogne waar de kinderen en ouderen zich de hele kunnen vermaken met oa zwemmen en vooral met een luchtband van de stroomversnelling . Zeer nette en vriendelijke eigenaren . Michel en Sara bedankt

• 10Mevrouw Schellekens04-09-2021

Fantastisch!

Wat een heerlijke week hebben wij gehad op deze prachtige camping gehad! Michel en Sara weten wat gastvrijheid is. Alles is netjes en de plekken zijn geweldig ruim! De sfeer is relaxed en vanuit de camping kan je leuke uitstapjes maken. Het zwembad in Argentat is een aanrader ter afwisseling met de rivier. Michel en Sara bedankt voor de fijne week! En tot slot, de groentetuin waar je zelf uit mag plukken maakt het helemaal af!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Bruin24-08-2021

Schitterende, rustige camping aan de Dordogne

Schitterende, groene camping direct gelegen aan de Dordogne. Met 30-35 kampeerplaatsen is het een relatief kleine camping, maar de plekken zijn heel erg ruim en er is voldoende keuze wel/niet aan het water. Sanitair is prima op orde en altijd schoon. In het seizoen is er brood om te bestellen en beneden aan het water een klein barretje en een aanlegplaats voor kano's. Het is geen camping met dagelijkse (kinder) animatie, wij vonden dit juist erg prettig en heerlijk rustig. De camping eigenaren zijn super aardig, behulpzaam en lekker relaxed. In de omgeving is genoeg te doen/bezichtigen, kanovaren, leuke dorpjes, Rocamadour, grotten en prachtige wandelingen om te maken.Op de camping zelf geen vaste eetgelegenheid maar in het seizoen wel wekelijks een foodtruck.Kortom, wij hebben een fantastische vakantie gehad en komen hier graag nog eens terug!

• 8Eetgelegenheden
  • 9D. Schilder10-08-2021

Geweldige camping

Beetje vervelend dat de Dordogne zo hoog stond maar Michel en Sara hebben er alles aan gedaan om het iedereen naar de zin te maken! Prachtige camping en dito omgeving!Ruime plaatsen, allen met zicht op de prachtige rivier..

• 10Floor Van de Werfhorst10-08-2021

Heerlijke camping: rust, ruimte, spelen, natuur.

Dit is een van onze mooiste en fijnste campings. Lieve, zeer gastvrije eigenaren; er kan veel, heeeele ruime plaatsen, kinderen vermaken zich met verstoppertje, voetbal, van de stroomversnelling, dammen bouwen. Eens per week eten bij de foodtruck aan de picknicktafels bij de rivier. Dit is de afgelopen twee jaar onze eerste camping (van drie) geweest en een fantastische start van de vakantie, waar je meteen helemaal tot rust komt en alles van het afgelopen jaar in Nederland achterlaat. Geen zeurende mensen (over dat de washokken zo schoon moeten zijn bijvoorbeeld), alleen maar leuke contacten wanneer je daar behoefte aan hebt. Veel mooie dingen te doen in de omgeving, leuke dorpjes en marktjes in de buurt. Een dikke tien voor deze heerlijke camping!!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Henk en Margreet12-07-2021

Rust en ruimte!

Het is heerlijk vertoeven op deze camping. De plaatsen zijn echt supergroot! Wij hebben genoten van de rust en ruimte. Het was nog erg rustig op de camping maar dat was wel prettig. We hebben gewandeld, gefietst en mooie dorpjes bezocht. Er is genoeg te doen in de omgeving. En natuurlijk vergeten we Michel en Sara niet, want die maken het verblijf op de camping extra leuk door hun gastvrijheid en gezelligheid!!

Camping Camping la Champagne info

• CafeNiet beschikbaar