Hotel Le Montauban

Kleine hotelsWeer vandaag24°12°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Le Montauban voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Montauban in het Nederlands

Met jonge kinderen

Hahaha...

Gysbrechts Marcel
21-7-2010

Ja ja, heb toch wat afgelachen bij het rondkijken in dit hotel.

Geboekt voor 1 nacht moest het goedkoop, en dat was het ook. Maar dat het hotel zo verouderd was (laatste verfbeurt WO 2 ??) wist ik niet. Zeer vriendelijk onthaal maar de staat waarin het hotel zich bevond was absoluut geen 2* waard. Wel proper, dus uiteindelijk voor 1 nacht best te doen.

Toch wel wat afgelachen ... zie foto's.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Montauban in Brive-la-Gaillarde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Montauban zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.