Camping Le Château de Poinsouze

Camping Le Château de Poinsouze
8,7

5 tips over Camping Le Château de Poinsouze

Mark, 15-8-2018

Het zwemmeer Sidialles is leuk met boomklimpark.

Boussac zelf heeft ook een oude kern, met public jardin naast het Chatteau.

Pierre Jaumatres (stenen formatie) en de 11e eeuwse kerk en uitkijktoren (open voor publiek) in Toulx.

Gueret is een oude vieze stad, geen aanrader.

In Montlucon een kleine Decatlon, grote Supermarkt en Mc Donalds bij elkaar.

Gytha Rengers, 26-8-2014
We hadden een plek (nr 40) in de rode zone. Dit was een grote plek (200M) incl. tafel, stoelen, parasol, koelkast en bbq. Niet direct aan de speeltuin maar dat gaf in de avond wel rust. Niet alle plekken zijn even recht om een tent op te zetten, verstandig om daar specifiek om te vragen.
Ryan, 31-7-2014

wolvenbos

ritje in de omgeving, veel natuur

Joska Emck, 18-8-2013

Een erg mooi zwemmeer en boomklimpad: etang de Sidiailles,

Uitkijktoren, mooi kerkje en grote steenformaties: Toux- Sainte-Croix.

Leuk stadjes: Aubusson en Guéret.

Marc, 1-11-2012
Aan de andere kant van het dorp, de berg op, is een avonturen klimpark, een geweldige wandeling naar monolithen en heel oude bebouwing (13e eeuw). De markt in Boussac is gezellig. De pizzeria geweldig.