Camping Le Château de Poinsouze

46 reviews over Camping Le Château de Poinsouze in het Nederlands

Mooie verzorgde camping.

El
9-9-2017

Mooie verzorgde camping.Meer commentaar voegt niets wezenlijks toe.

Mooie, ruim opgezette camping.

Eline
22-8-2017

Super camping als je van ruimte en rust houdt. Maar ook dat er voor (jonge) kinderen genoeg te doen is. Geen luidruchtige animatie, maar wel spelletjes, sportveld, speeltuinen, super zwembad en elke dag de dieren voeren. Ook nog een mooi meer waarop je kunt waterfietsen/kanoën (zelf geen gebruik van gemaakt). Gemengd publiek qua nationaliteiten (Engels, Frans, Duits, Spaans en Nederlands). Wij hadden een mooie, vrij nieuwe stacaravan (Flores), ruimte genoeg, goede bedden (160-200) en prima inrichting. Directe omgeving is weinig te doen, maar dat vinden we zelf geen probleem.

Vooral heel rustig!

Rustig en ruim
24-7-2017

grote ruime plaatsen. Reserveren is ook in het hoogseizoen overbodig. Men moet vooruit betalen en dat vind ik niet handig, het beperkt de vrijheid om de boel weer op te pakken. Ideaal voor vissers, mooie visvijver, waar niet in mag worden gezwommen. Schoon sanitair. Restaurant helaas maar 4 dagen per week geopend, beperkte keuze, vaak hetzelfde. Mooi zwembad en prima animatie door belgisch team, nederlands sprekend.

Had meer verwacht na alle recensies

Anne
13-7-2017

Wij zijn 1 nacht op de deze camping geweest met onze hond. De prijzen waren aardig hoog voor wat je er voor kreeg. Alle plaatsen zijn behoorlijk scheef en lopen schuif af. Na een aantal recensies gelezen te hebben wel hoge verwachting van deze camping. Het meer zou recreatief zijn, er lagen wel geteld 4 waterfietsen en dat was het. Ook mag er in het meer zelf niet worden gezwommen, staat er met borden bij. In de omgeving niks te beleven je zit daar in de middle of nowhere.

Eigenaar was wel super vriendelijk en sanitair en douches waren prima!

Oude reviews (archief)

Geweldige camping, niets te doen in omgeving

Jonathan V.
22-11-2016

- Staanplaatsen: Uitzonderlijk groot! Echt heel mooi!

- Mooi onderhouden camping, goed sanitair

- Rustige camping

Maar: De omgeving had niet veel (lees: echt bijna niets) te bieden voor gezinnen met jonge kinderen. Als dat er wel was geweest zouden we hier zeker terugkomen, maar dat gaan we nu niet doen

Fantastische camping om te verblijven met prachtig

Ronald MOESBERGEN
30-10-2016

Leuke camping met mooie plaatsen. Jammer dat het zwembad niet verwarmd was. Lekker gegeten met de menu's van de take a way.

Als je tot rust wil komen is dit de ideale camping

Dennis LINSKENS
29-10-2016

Als je tot rust wil komen is dit de ideale camping.

Mooie gezinscamping

Marc/Caroline
29-10-2016

Mooie, rustiger camping met grote plekken. Erg schoon sanitair en een leuk zwembad.

Heerlijk rustig

Ryanne
8-9-2016

Fijne rustige camping, aan een meer waarin je gratis kan vissen. Veel Engelse gasten. Super schoon sanitair, werd meerdere keren per dag schoongemaakt. Er wordt aan de receptie Nederlands gesproken.

Heerlijke ontspannen vakantie gehad

ClineM
15-8-2016

De camping is groot van opzet. De plaatsen zijn zeer ruim.

Wij verbleven in een stacaravan. Deze was zeer netjes ingericht en keurig schoon. Er wordt ook niet krampachtig inventaris geteld bij aankomst zoals op andere campings. De douche was even leren kennen, maar als je niet teveel aan de mengknop draait heb je een heerlijke douche. De prijs voor een stacaravan is naar onze mening goedkoop.

Wij waren aan het begin van het hoogseizoen, dus niet alle plaatsen waren vol. Door de grootte van de camping ervaar je ook rust.

Kinderen hebben genoten van het zwembad met glijbaan, en de speelplek met waterfonteinen. Kinderen onder de 10 jaar moeten een bandje dragen en mogen zonder volwassene niet het zwembad betreden.

Bij de receptie altijd vriendelijk geholpen en te woord gestaan.

De animatie is klein van opzet en gemoedelijk. Hierdoor wilde onze zoon voor het eerst een keer meedoen.

De speeltuin bij het toiletgebouw is 's avonds de verzamelplek voor de kinderen. Hierdoor is er veel geluid. Ik zou dus niet graag in de buurt van de speeltuin willen staan.

In de omgeving is een bomenklimpark, leuke marktjes en mooie natuur. Voor de toeristische activiteiten zit je in deze regio niet goed, maar dat weet je van te voren.

Supermarkt Market op 5 min rijden. Voor een super U en een grote Lidl is het 25 min. rijden naar Chartre.

Wij hebben een heerlijke, ontspannen vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Château de Poinsouze in Boussac (Creuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Château de Poinsouze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Château de Poinsouze scoort een 8.74 uit 10 op basis van 84 reviews.