Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Château de Poinsouze

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Château de Poinsouze voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 128 reviews

8.3FantastischScore uit 128 reviews
  • 8.9Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

128 Reviews over Le Château de Poinsouze

• 7vdl08-09-2022

nette camping met grote plekken

Mooie ruime camping met een mooi en net sanitair. De meeste plekken hebben deels schaduw dus dat is wel lekker als het zo warm is. s Avonds koelt het best af. Er een meer maar daar mag je niet zwemmen. Je kan er wel kanoen waterfietsen of suppen. Dit was wel jammer want volgens mij is het een prima zwemmeer. Blijkbaar was het ooit wel zwemmeer hoorde ik van een andere kampeerder. Het zwembad is niet verwarmt dus koud ook al was de buiten temperatuur warm (27 - 32 graden) kwamen onze dochters vrij snel terug naar even er in springen. Ze hebben een klein animatie programma. Het restaurant is maar paar dagen per week open. Rest van de dagen kan je wel eten afhalen. De kaart is niet groot. Hebben op eerste avond af gehaald en het smaakte wel lekker. Volgens mij kan je ook alleen maar ijsjes kopen of een drankje op het terras doen als het restaurant open is. Waren er de2e week van augustus maar er waren best nog wat lege plekken.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Saskia01-09-2021

Heerlijke idyllische camping

Heerlijk rustige, idyllische camping. Enorm ruim opgezet. Vriendelijk en gastvrij personeel, een plek waar ze je (her)kennen. Wij verbleven in de 6-persoons chalet (met vaatwasser, zonder airco die we niet gemist hebben omdat het erg afkoelt in de nacht). Dit chalet is ruim en volledig ingericht en heeft een prachtig uitzicht over het meer. Jonge kinderen kunnen heerlijk vrij over de camping struinen. Mooi zwembad (onverwarmd) met glijbaan. Gezellig terras met vriendelijke prijzen. In de omgeving is een leuk en uitgebreid klimbos en ook kun je vlakbij waterskiën. Leuke stadjes zijn wat verder weg. De WiFi was niet best, maar het tijdelijk ophogen van de 4-G bundel voor de pubers was een prima oplossing, het bereik is goed. Vooral een camping voor kleine kinderen maar ook onze 2 pubers hebben het heerlijk gehad en genoten van de rust.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Anoniem16-09-2020

Mooie camping

Mooie rustige camping.

Paar kleine minpuntjes. De buitenkant van de stacaravans zijn wel toe aan een opknapbeurt. Dat gezegd hebbende is het van binnen wel netjes, schoon en is de keuken erg compleet uitgerust. Verduisterende gordijntjes in de slaapkamers, erg fijn. Ze staan wel dicht bij elkaar dus ik kan me voorstellen dat je in het hoogseizoen wat minder privacy hebt. We wilden eigenlijk een stacaravan op een andere plek maar er was gezegd dat die niet beschikbaar waren. Ze bleken uiteindelijk allemaal leeg te staan, dat was jammer maar had denk ik met sluiting van de camping te maken.

Omgeving weinig te doen, Montlucon is wel een leuke stad om te bezoeken. De camping zelf is echt super. Prachtig zwembad (niet verwarmd) met glijbaan en mooi uitzicht. Aardig personeel.

Voor kinderen speeltoestellen, springkussen, waterparkje etc. Gebruik wasmachine erg duur, 6 euro voor 1 was. Restaurant kleine kaart maar goed eten.

• 8Marteen24-08-2019

Heerlijk rustig

Prachtige plek, ruime plaatsen, fijne sfeer, fantastisch zwembad, jammer om weer naar huis te moeten...

• 9Jeanette23-08-2019

Heerlijke camping

Voor 1 overnachting op deze camping gestaan. Enorme plekken, camping was al erg leeg. Mooi uitzicht op vismeer en kasteel(tje). Geen last van muggen bij het water. Het zwembad is prachtig, luxe faciliteiten. Het restaurant is een aantal dagen per week geopend, op andere dagen wel plats a emporter, smaakte prima. Brood op bestelling, ‘s morgens vanaf 8.15u af tevhalen in klein winkeltje. Wij waren prettig verrast door deze mooie camping. We hebben ons niet verdiept in de omgeving. Vanaf de snelweg goed te bereiken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Vincent van Doorne20-08-2019

Mooie rustige en ruime camping

Beetje gemengde gevoelens bij deze camping. Op zich is dit een mooie ruim opgezette rustige camping, ligt op een groot landgoed waardoor e.e.a. wat verder uit elkaar ligt. Dit is lekker rustig maar de sfeer ontbreekt hierdoor wel een beetje. Complimenten voor het personeel dat ook goed Engels spreekt. De campingplaatsen zelf zijn erg ruim en goed onderhouden. Het terrein, bijgebouwen, speeltuin en kinderboerderij ogen een beetje rommelig wat ook niet bijdraagt aan de sfeer. Sanitair is ruim maar wordt niet goed schoongemaakt, alleen afspuiten met water en dan dweilen lijkt me niet erg hygiënisch.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Scott19-08-2019

Gite was spacious but could have done with being a bit cleaner. Tv didn’t work and several lamps were missing light bulbs. Coffee machine was grubby and needed a good scrub before being used. Linen not provided in gite which was unexpected so had to pay for disposable linen for beds. This might have been advertised and we missed it tbf.

• 10Anon19-08-2019

The swimming pool is one of the sites biggest assets but needs to be heated!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Isabelle19-08-2019

très bon rapport qualité/prix

Très agréablement surpris par le lieu, le concept. On recommande

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Audrey18-08-2019

Très belle vacances passées avec mes enfants.. Merci à vous tous pour ce bel endroit entretenue avec amour. Nous reviendrons avec plaisir.

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar