Camping Le Château de Poinsouze

100 reviews over Camping Le Château de Poinsouze in het Nederlands

Good for a stopover

Andrew
15-8-2018

In our opinion a tired site which, for with a four star rating is ready for updating.

Heerlijke vakantie met de kids

Mark Z
15-8-2018

Heerlijk verblijf gehad. De camping is zeer netjes, met zeer ruime camping plaatsen. ochtends pas om 08.30 geluid en om 22.00 is het stil.

Toilet gebouw was zeer schoon, de schoonmaakster deed fluitend haar werk.

De kids hebben zich goed vermaakt in het zwembad welke net is verbouwd. Ziet er zeer netjes uit. (Een van de revieuws hieronder klaagt over hete stenen, in augustus was het 37 graden).

Leuk meer om in te vissen (karpers tot 20 pond) verder wat witvis en klein bestand aan roofvis)

Winkeltje is klein, ochtends Kun je er brood halen.

Traditionele Franse keuken in restaurantje, Ze hebben geen friet of pizza's. (Kleine pizzeria in Boussac en een soort cafetaria Le 23. Was prima)

Ook in Boussac (4min rijden) een middelgrote Carrefour supermarkt.

Boussac een leuke plaats met diversiteit aan winkels (soort Action, bakker, slager, cafe's VVV en bank)

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Aanrader.

Sejour tres agreable dans un chalet avec vue superbe sur l'étang et le parc du château. Camping tres propre, emplacements et hebergements bien disposés. Lieu extremement charmant et calme, ideal pour se retrouver en famille. Enfants ravis du toboggan de la piscine, de la presence des animaux et des animations "nature" proposées. Plus difficile pour les ados qui ont eu du mal à trouver des copains car pas de lieu de rdv défini ou d'animations spécifiques ados. Camping à recommander si vous recherchez le calme et le grand air.

Très bon accueil

Jérôme
12-8-2018

Très bon accueil. Très calme et agréable.

Nous avons passé de bonnes soirées.

A bit dis apointed

John
    8-8-2018

We thought that the restaurant should have been open every night and deciding menu items at the time of service.

The outside bar area was tightly packed and uncomfortable and the take away meal mediocre, therefore we did not use the restaurant, used the bar and takeaway once only.

We also found the bread of poor quality and used local bakery in Boussac.

Not to the standard that the Castel brochure and web site led us to believe .

Path to the swimmingpool was too hot for our bare feet this year.

More deckchairs for sunbathing would be appropriate.

Access for the disabled is not in compliance with expectations when visiting!

Potentie

Andrea
    6-8-2018

Mooie camping, maar het is tijd voor vernieuwing qua animatie en soepelheid. Animatie moet vrijblijvend. Drinken en eten verkopen bij zwembad. Bodem zwembad is te ruw

Mooie nette camping, ruime plekken

Landers
    5-8-2018

Mooie nette camping, ruime plekken. Medewerkers mogen iets vriendelijker reageren, iets gastvrijer zijn.

Rustige fijne camping

W
    4-8-2018

Een mooie camping. Rustige camping. Genoeg te doen op de camping zelf voor jonge kinderen. Jammer is wel dat het niet echt mee gaat in de tijd, brood vooraf bestellen, eten afhalen alleen op bestelling en keuze uit een aantal gerechten die ook voor die dag op het menu van het restaurant staan waar je moet reserveren. Het heeft ons een beetje beperkt omdat wij houden van we zien wel hoe het loopt en we houden niet van plannen op vakantie. Camping winkel en bar zijn dicht tussen 12.00 en 16.00, dan kun je dus ook geen drinken of een ijsje krijgen terwijl je bij het zwembad ligt. De mobile Home was erg mooi en we hadden een grote plek. Ik denk dat deze camping meer potentie heeft dat wat er nu is, ook mbt activiteiten etc. Het ligt in een niet toeristische wel hele mooie omgeving en dat vraagt een andere vakantie instelling.

Super séjour à Poinsouze

Yves Seraphin
    2-8-2018

Camping très agréable, bien tenu, toujours propre, une équipe efficace, disponible, sympa et à votre écoute. Les emplacements sont spacieux, avec un bel environnement (château, étang, forêts et une très belle variété d'arbres ). C'est un endroit très paisible où il fait bon passer ses vacances

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Château de Poinsouze in Boussac (Creuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Château de Poinsouze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Château de Poinsouze scoort een 8.69 uit 10 op basis van 100 reviews.