Camping Le Château de Poinsouze

Camping Le Château de Poinsouze
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Château de Poinsouze voor je op een rij gezet:

52 reviews over Camping Le Château de Poinsouze in het Nederlands

Prima, afgezien van caravan, eigenaresse en afhaal

Laura Haket-Becx,
14-1-2019

Prima camping (niet levendig). Leuk zwembad. Schoon sanitair. Stel je niet teveel voor van het afhaaleten. Persoonlijk raden we dat zelfs af (duur/niet lekker), Animatie is gemoedelijk (knutselen/hut bouwen/spelletjes) en kleinschalig.

Boek niet de Burstner caravan! Oud, vervallen. Erg smerige, beschimmelde badkamer/douche. Er hing een hele penetrante lucht in de caravan. Deze kregen we met ventileren niet weg. Ik, en ook de kinderen kregen er hoofdpijn van. Douchen deden we maar in het sanitair gebouw (schoon).Wespen vlogen in gaatjes in de raamkozijnen. (lig)Stoelen kapot, beschimmeld en tafel was "op". Mijn dochter lag in een stapelbed wat overdwars aan de muur bevestigd was. Ze was bang eruit te vallen. Als wij gewoon liepen, bewoog haar bed (en de caravan). Vieze, ouderwetse, vergane dekens. De meiden bij de receptie zijn welwillend, maar worden de mond gesnoerd door de eigenaresse. Na drie keer klagen hebben we de moed opgegeven.

Heerlijke vakantie met de kids

Mark Z,
15-8-2018

Heerlijk verblijf gehad. De camping is zeer netjes, met zeer ruime camping plaatsen. ochtends pas om 08.30 geluid en om 22.00 is het stil.

Toilet gebouw was zeer schoon, de schoonmaakster deed fluitend haar werk.

De kids hebben zich goed vermaakt in het zwembad welke net is verbouwd. Ziet er zeer netjes uit. (Een van de revieuws hieronder klaagt over hete stenen, in augustus was het 37 graden).

Leuk meer om in te vissen (karpers tot 20 pond) verder wat witvis en klein bestand aan roofvis)

Winkeltje is klein, ochtends Kun je er brood halen.

Traditionele Franse keuken in restaurantje, Ze hebben geen friet of pizza's. (Kleine pizzeria in Boussac en een soort cafetaria Le 23. Was prima)

Ook in Boussac (4min rijden) een middelgrote Carrefour supermarkt.

Boussac een leuke plaats met diversiteit aan winkels (soort Action, bakker, slager, cafe's VVV en bank)

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Aanrader.

Potentie

Andrea,
6-8-2018

Mooie camping, maar het is tijd voor vernieuwing qua animatie en soepelheid. Animatie moet vrijblijvend. Drinken en eten verkopen bij zwembad. Bodem zwembad is te ruw

ANWB camping

Mooie nette camping, ruime plekken

Landers,
5-8-2018

Mooie nette camping, ruime plekken. Medewerkers mogen iets vriendelijker reageren, iets gastvrijer zijn.

Rustige fijne camping

W,
4-8-2018

Een mooie camping. Rustige camping. Genoeg te doen op de camping zelf voor jonge kinderen. Jammer is wel dat het niet echt mee gaat in de tijd, brood vooraf bestellen, eten afhalen alleen op bestelling en keuze uit een aantal gerechten die ook voor die dag op het menu van het restaurant staan waar je moet reserveren. Het heeft ons een beetje beperkt omdat wij houden van we zien wel hoe het loopt en we houden niet van plannen op vakantie. Camping winkel en bar zijn dicht tussen 12.00 en 16.00, dan kun je dus ook geen drinken of een ijsje krijgen terwijl je bij het zwembad ligt. De mobile Home was erg mooi en we hadden een grote plek. Ik denk dat deze camping meer potentie heeft dat wat er nu is, ook mbt activiteiten etc. Het ligt in een niet toeristische wel hele mooie omgeving en dat vraagt een andere vakantie instelling.

Aan te bevelen

Andri,
9-7-2018

Prachtige omgeving, goed voor rust en vreden, obernachten onderweg

Mooie verzorgde camping.

El,
9-9-2017

Mooie verzorgde camping.Meer commentaar voegt niets wezenlijks toe.

Mooie, ruim opgezette camping.

Eline,
22-8-2017

Super camping als je van ruimte en rust houdt. Maar ook dat er voor (jonge) kinderen genoeg te doen is. Geen luidruchtige animatie, maar wel spelletjes, sportveld, speeltuinen, super zwembad en elke dag de dieren voeren. Ook nog een mooi meer waarop je kunt waterfietsen/kanoën (zelf geen gebruik van gemaakt). Gemengd publiek qua nationaliteiten (Engels, Frans, Duits, Spaans en Nederlands). Wij hadden een mooie, vrij nieuwe stacaravan (Flores), ruimte genoeg, goede bedden (160-200) en prima inrichting. Directe omgeving is weinig te doen, maar dat vinden we zelf geen probleem.

Vooral heel rustig!

Rustig en ruim,
24-7-2017

grote ruime plaatsen. Reserveren is ook in het hoogseizoen overbodig. Men moet vooruit betalen en dat vind ik niet handig, het beperkt de vrijheid om de boel weer op te pakken. Ideaal voor vissers, mooie visvijver, waar niet in mag worden gezwommen. Schoon sanitair. Restaurant helaas maar 4 dagen per week geopend, beperkte keuze, vaak hetzelfde. Mooi zwembad en prima animatie door belgisch team, nederlands sprekend.

Had meer verwacht na alle recensies

Anne,
13-7-2017

Wij zijn 1 nacht op de deze camping geweest met onze hond. De prijzen waren aardig hoog voor wat je er voor kreeg. Alle plaatsen zijn behoorlijk scheef en lopen schuif af. Na een aantal recensies gelezen te hebben wel hoge verwachting van deze camping. Het meer zou recreatief zijn, er lagen wel geteld 4 waterfietsen en dat was het. Ook mag er in het meer zelf niet worden gezwommen, staat er met borden bij. In de omgeving niks te beleven je zit daar in de middle of nowhere.

Eigenaar was wel super vriendelijk en sanitair en douches waren prima!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Château de Poinsouze in Boussac (Creuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Château de Poinsouze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.