Landhuis L' Abbaye du Palais

Landhuis L' Abbaye du Palais
9,3

6 tips over Landhuis L' Abbaye du Palais

Gita & Gideon, 14-4-2014
Kook workshops van Martijn zijn ook zeer aan te bevelen.
Francine Leenhouts, 14-4-2014
Schuif aan bij de 'table d'hote', want anders mis je een geweldige maaltijd
Philip & Christine van der Valk, 13-4-2014
Leuke excursie: Bison safari met lunch.

martine twigt, 14-5-2013
Wij hebben elke avond mee gegeten, was echt heerlijk en elke avond gezellig, voor een hele redelijke prijs.
jij_buijs, 6-7-2012
Een aanrader voor mensen die rust zoeken in een groene omgeving. Ook kinderen zijn welkom. Voor mensen die wat ouder zijn is het misschien verstandig om in het voor- of naseizoen te gaan.
Marianne, 1-2-2012
Zeer indrukwekkend is Oradour, van te voren even bestuderen. Tevens zijn markten in Limoge en Bourganouaf erg leuk. En kijk of er ergens in de buurt, met name in de zomer antiekmarkten zijn. Sport is ook zeker goed mogelijk, oa paardrijden, mountainbiken, hardlopen, wielrennen.