Landhuis L' Abbaye du Palais

59 reviews over Landhuis L' Abbaye du Palais in het Nederlands

Fantastische kookweek

Ruud Schoenmaker
29-10-2017

Olv Martijn met kinderen en aanhang (gemiddelde leeftijd kids 25) een week kookles. Bijzonder goed bevallen. Kookweek bestaat uit inzicht in anatomie van de beesten en dan het bereiden. 4 dagen onderverdeeld in lam, gevogelte, stoof en vis. Tijdens les werden we voorzien van een drankje wat zich voortzette tijdens de maaltijd. Er werd niet bespaard op het eten en alle avonden (je werkt naar gezamenlijke maaltijden) minstens 3 gangen en de finale avond zelfs 6. Onze kinderen waren al kookenthousiast en Martijn gaf ze allerlei praktische tips adhv datgene wat werd bereid. Wij hadden een prachtige indian summer ervaring en voor ons werd het zwembad ook nog eens geopend. Dat was eigenlijk al gesloten en afgedicht. Heerlijke en rustieke kamers. De sfeer die Martijn en Saskia weten op te roepen is er een van warmte en gezelligheid.

Dan krijg je ook nog kookingrediënten voor thuis mee alsmede de door ieder van ons zelf vervaardigde paté.

Kinderen en wij vonden het geweldig en kan het daarom aanbevelen. Een echte aanrader!

Het was ons eerste familie-uitje sinds jaren en door het succes zeker voor hh vatbaar.

Aan Martijn werd gevraagd eventueel het aanbod te vergrootten met maken van sauzen en/of desserts

La douce France

Familie Jansen
13-9-2017

Inmiddels een aantal weken terug in Nederland genieten wij nog steeds na van de heerlijke herinneringen aan onze vakantie in de abdij.

De groene heuvels en vele verschillende uitstapjes in de nabije omgeving zijn bijna overbodig dankzij het uitgestrekte terrein. Met veel zorg en liefde is deze abdij door Saskia en Martijn uitgebouwd tot de ideale vakantie bestemming. En die liefde proef je ook in de overheerlijke diners bereid door Martijn en team. Met verse groenten uit de tuin en water uit eigen bron!

En samen met de andere gasten net niet te bont gemaakt op de bonte avond....

Bedankt lieve mensen voor jullie goede zorgen!

Wat een ontdekking!

Marjolijn
29-8-2017

Heerlijk verblijf gehad. We verbleven in een ruime gite, van alle gemakken voorzien. Wij hebben iedere ochtend genoten van het lekkere ontbijtje in het hotel (extra bij te boeken). Ook een avond eten was een feestje. En met een heerlijk glas wijn werd het nog gezelliger. De laatste avond avond aten wij alleen met Saskia en Martijn. Bijzonder geslaagd! Oja, de kinderen hebben een TOP week gehad met alle vriendjes en vriendinnetjes.

Formidable!

Nick Bijvoet
27-8-2017

Wat een fantastische plek! Wat een gastvrijheid! Heerlijk geslapen. Je voelt dat hier al honderden jaren mensen hebben genoten

Komen graag terug!

Heerlijke vakantie
25-8-2017

Wat een heerlijke vakantie voor het hele gezin! We waren er voor de 2e keer en hadden het weer even heerlijk. De huisjes zijn fantastisch ingericht en uitgerust (magnetron, BBQ, vaatwasser, kinderstoel/bed, koffie, thee) en zorgen voor een erg relaxte plek.Het zwembad is erg fijn (verwarmd en loopt van ondiep voor peuters naar diep). Bedden liggen goed en badkamer is fijn. Martijn kan heerlijk koken en table d'hotes is een feest. Er is genoeg te doen in de buurt en op het terrein dus zowel de kinderen en de ouders hebben het er heerlijk.

Hartelijk dank voor alle goeie en lieve zorgen Saskia en Martijn en we komen graag weer een keer terug.

Zalige plek!

Luud
25-8-2017

Waar te beginnen? Het fantastische zwembad? Het schitterende terrein? Of dat de gites zo mooi en practisch zijn ingericht? Dat is allemaal waar, maar wie echt de kersen op de taart zijn, zijn Saskia en Martijn zelf. Hun bijzondere gastvrijheid en behulpzaamheid zijn om niet te vergeten. Vakmensen met duidelijk een enorme liefde voor hun werk, die er alles aan doen om iedereen een fantastische ervaring te bezorgen! Oh en laat ik het heerlijke eten niet vergeten! Dank jullie wel!!

Het echte vakantiegevoel!

Pauline de Vos
25-8-2017

Je voelt namelijk aan alles op dit domein dat het gerund wordt door een gepassioneerd, professioneel en heel ervaren echtpaar. Mijn man, onze dochter en ik ervaren dat al vele jaren!

Saskia en Martijn zijn mensen die hun vak verstaan en begrijpen hoe je van een vakantie-oord een succes maakt. Martijn is een kunstenaar in de keuken, en Saskia doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De "bonte avond", met een fantastische gezamenlijke BBQ is helemaal een verrassing, want de familie blijkt ook nog eens heel muzikaal te zijn, waardoor alle gasten even helemaal uit hun dak gaan op perfect uitgevoerde jaren '70 muziek met een echte lichtshow. Heel erg bedankt lieve Saskia en Martijn!

Fawlty towers zonder Manuel

Thomas
16-8-2017

Het geheel is behoorlijk prima; de uitrusting in de gites, t zwembad en de avonddis zijn erg aardig. Toch dan het volgende; het echtpaar dat deze bedoening exploiteerd heeft zo weinig fromage gegeten van het de gasten naar hun zin maken, dat het werkelijk bijna komisch wordt. Veelal zijn de gasten brave borsten op vacantie en denken ze dat zulks er een beetje bijhoort, de meneer houdt zich bezig met koken en klussen, de mevrouw houdt zich bezig met vast een hele hoop, maar vooral met het uitdelen van bijzonder misplaatste en ronduit onbeschofte uitlatingen naar heur clientèle. Een wat bedeesde groep veertigers en vijftigers staren haar aan alsof ze een klas drie mavo toespreekt. Doch deze mensen hebben iets heel moois opgezet, maar steken niet onder stoelen ofbanken dat gasten om hun heen maar uitzonderlijk vervelend zijn. Als een soort pelgrimsoord voor de laatste fawlty towers expierience, is deze charmante plek in the middle of nowhere nauwelijks te overtreffen! (Klein herstel) De review van is heus wel waar, ik schreef het immers zelf, maar ook een momentopname. De plek is fijn en we hebben het naar ons zin gehad. De opstelling van de uitbaters vind ik stroef, maar er kunnen altijd omstandigheden zijn waardoor zoiets voorkomt. Ik stel derhalve mijn vorige review iets bij. Het is er goed. Bonte avond is er heel goed; de uitbaters stralen dan. Maar alleen dan...

Walhalla

F. Drost
6-7-2017

Eigenaars Saskia en Martijn verstaan de kunst van gastheer/vrouwschap tot in de puntjes. Een bezoek aan hun Abbaye du Palais is een verkwikking voor lijf en geest door de rust, de mooie omgeving, en door de kookkunsten van Martijn. Kortom, een heerlijke vakantiebestemming. Onze volgende trip naar de Abbaye is alweer vastgelegd.

Wat een geweldig verblijf, onovertroffen!

Dick Zumker
2-7-2017

Schitterende kamers, grandioze gites, superieure table d'hote maar bovenal: wat een dienstverlening door de de familie Zandvliet (aangevuld door Klaas Norel, een echte keukenprins) Meer dan genoeg te beleven in de omgeving, zowel voor kinderen als voor "ouderen". Aanrader dus om voor om te rijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis L' Abbaye du Palais in Bourganeuf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis L' Abbaye du Palais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis L' Abbaye du Palais scoort een 9.25 uit 10 op basis van 60 reviews.