Landhuis L' Abbaye du Palais

Frankrijk, Limousin, Bourganeuf

9.5Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor L' Abbaye du Palais voor je op een rij gezet:

Landhuis info

Meer landhuis info
Tonen op kaart

68 reviews over Landhuis L' Abbaye du Palais

• 10Jean Pierre Carlier16-08-2019

Verwachting meer dan overtroffen

Vanaf aankomst tot aan vertrek super verwend. Top crew en management ideaal voor kinderen . Heerlijk ontbijt ,Diner ruime kamers en gastvrijheid hoog in het vaandel. Een absolute aanrader Een tip zwembad mag qua temperatuur iets aangenamer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Jan Lemmens30-10-2018

Ontspannend en sfeervol

Gastvrije en hartelijke gastheer en gastvrouw. We zijn verwent! Kook-midweek werd prima geleid door Martijn. Ontspannen sfeer in de keuken en vlammen op het juiste moment.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Theo Prenen29-10-2018

Wij hebben hier een kookcursus gevolgd van 3 dagen; absoluut value for money!! Zeer hartelijke en hulpvaardige gastheer en -vrouw

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Annabelle de Munck10-08-2018

Wij komen niet voor niets voor de 4de keer terug!

• 9Wendy23-07-2018

Super!

Mooie en verzorgde gite, kindvriendelijk en proper zwembad, lekker eten, veel plezier voor onze kids!

• 10Mireille23-07-2018

Een magische plek...

Het was een bijzondere zomer.... het was al weer de 10e keer dat ik onder de historische boog de binnenplaats opreed. Negen keer eerder heb ik met mijn kinderen in een gite vakantie gevierd en als zodanig zijn mijn kinderen opgegroeid met onbezorgde zomers op deze plek. Midden in de natuur, ver weg van het massa toerisme. Op een zichtbaar en voelbaar historische plek. Met heerlijk eten, een inmiddels dierbare Saskia en Martijn en (meestal ;-) gezellige gasten. Inmiddels zijn zij groot en heeft na de oudste 2 jaar geleden, nu ook de jongste de afgelopen 2 weken mogen helpen als hulpje in de keuken. De cirkel is rond! Het voelde inderdaad weer als thuiskomen. Een volgende keer ga ik eens buiten het hoogseizoen!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Evelien11-07-2018

Voor herhaling vatbaar

Een echt paradijs. Ideale bestemming met klnderen. Ze kunnen er naar hartelust ravotten in de tuin, het zwembad, de trampoline,... + een brede waaier aan activiteiten voor jong en oud. Dit in combinatie met het lekkere eten van Martijn 🔝🔝🔝. Wij komen zeker terug.

• 9Kleis Willemstein09-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijk rustig. Ruim en sfeervol, Wij verbleven in een Roulotte maar zullen, vanwege onze leeftijd, een, eventuele volgende keer waarschijnlijk voor een appartement kiezen, Gezamelijke eten is top.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    10Ruud Schoenmaker29-10-2017

Fantastische kookweek

Olv Martijn met kinderen en aanhang (gemiddelde leeftijd kids 25) een week kookles. Bijzonder goed bevallen. Kookweek bestaat uit inzicht in anatomie van de beesten en dan het bereiden. 4 dagen onderverdeeld in lam, gevogelte, stoof en vis. Tijdens les werden we voorzien van een drankje wat zich voortzette tijdens de maaltijd. Er werd niet bespaard op het eten en alle avonden (je werkt naar gezamenlijke maaltijden) minstens 3 gangen en de finale avond zelfs 6. Onze kinderen waren al kookenthousiast en Martijn gaf ze allerlei praktische tips adhv datgene wat werd bereid. Wij hadden een prachtige indian summer ervaring en voor ons werd het zwembad ook nog eens geopend. Dat was eigenlijk al gesloten en afgedicht. Heerlijke en rustieke kamers. De sfeer die Martijn en Saskia weten op te roepen is er een van warmte en gezelligheid. Dan krijg je ook nog kookingrediënten voor thuis mee alsmede de door ieder van ons zelf vervaardigde paté. Kinderen en wij vonden het geweldig en kan het daarom aanbevelen. Een echte aanrader! Het was ons eerste familie-uitje sinds jaren en door het succes zeker voor hh vatbaar. Aan Martijn werd gevraagd eventueel het aanbod te vergrootten met maken van sauzen en/of desserts

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 10Familie Jansen13-09-2017

La douce France

Inmiddels een aantal weken terug in Nederland genieten wij nog steeds na van de heerlijke herinneringen aan onze vakantie in de abdij. De groene heuvels en vele verschillende uitstapjes in de nabije omgeving zijn bijna overbodig dankzij het uitgestrekte terrein. Met veel zorg en liefde is deze abdij door Saskia en Martijn uitgebouwd tot de ideale vakantie bestemming. En die liefde proef je ook in de overheerlijke diners bereid door Martijn en team. Met verse groenten uit de tuin en water uit eigen bron! En samen met de andere gasten net niet te bont gemaakt op de bonte avond.... Bedankt lieve mensen voor jullie goede zorgen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

6 tips over Landhuis L' Abbaye du Palais

• Francine Leenhouts, 14-04-2014

Schuif aan bij de 'table d'hote', want anders mis je een geweldige maaltijd

• Philip & Christine van der Valk, 13-04-2014

Leuke excursie: Bison safari met lunch.

• Gita & Gideon, 14-04-2014

Kook workshops van Martijn zijn ook zeer aan te bevelen.

0 vragen over Landhuis L' Abbaye du Palais

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats