Landhuis L' Abbaye du Palais

66 reviews over Landhuis L' Abbaye du Palais in het Nederlands

Ontspannend en sfeervol

Jan Lemmens,
30-10-2018

Gastvrije en hartelijke gastheer en gastvrouw. We zijn verwent!

Kook-midweek werd prima geleid door Martijn. Ontspannen sfeer in de keuken en vlammen op het juiste moment.

Theo Prenen,
29-10-2018

Wij hebben hier een kookcursus gevolgd van 3 dagen; absoluut value for money!!

Zeer hartelijke en hulpvaardige gastheer en -vrouw

Annabelle de Munck,
10-8-2018

Wij komen niet voor niets voor de 4de keer terug!

Super!

Wendy,
23-7-2018

Mooie en verzorgde gite, kindvriendelijk en proper zwembad, lekker eten, veel plezier voor onze kids!

Een magische plek...

Mireille,
23-7-2018

Het was een bijzondere zomer.... het was al weer de 10e keer dat ik onder de historische boog de binnenplaats opreed. Negen keer eerder heb ik met mijn kinderen in een gite vakantie gevierd en als zodanig zijn mijn kinderen opgegroeid met onbezorgde zomers op deze plek. Midden in de natuur, ver weg van het massa toerisme. Op een zichtbaar en voelbaar historische plek. Met heerlijk eten, een inmiddels dierbare Saskia en Martijn en (meestal ;-) gezellige gasten. Inmiddels zijn zij groot en heeft na de oudste 2 jaar geleden, nu ook de jongste de afgelopen 2 weken mogen helpen als hulpje in de keuken. De cirkel is rond! Het voelde inderdaad weer als thuiskomen. Een volgende keer ga ik eens buiten het hoogseizoen!

Voor herhaling vatbaar

Evelien,
11-7-2018

Een echt paradijs. Ideale bestemming met klnderen. Ze kunnen er naar hartelust ravotten in de tuin, het zwembad, de trampoline,... + een brede waaier aan activiteiten voor jong en oud. Dit in combinatie met het lekkere eten van Martijn 🔝🔝🔝. Wij komen zeker terug.

Zeker voor herhaling vatbaar

Kleis Willemstein,
9-7-2018

Heerlijk rustig. Ruim en sfeervol, Wij verbleven in een Roulotte maar zullen, vanwege onze leeftijd, een, eventuele volgende keer waarschijnlijk voor een appartement kiezen,

Gezamelijke eten is top.

Fantastische kookweek

Ruud Schoenmaker,
29-10-2017

Olv Martijn met kinderen en aanhang (gemiddelde leeftijd kids 25) een week kookles. Bijzonder goed bevallen. Kookweek bestaat uit inzicht in anatomie van de beesten en dan het bereiden. 4 dagen onderverdeeld in lam, gevogelte, stoof en vis. Tijdens les werden we voorzien van een drankje wat zich voortzette tijdens de maaltijd. Er werd niet bespaard op het eten en alle avonden (je werkt naar gezamenlijke maaltijden) minstens 3 gangen en de finale avond zelfs 6. Onze kinderen waren al kookenthousiast en Martijn gaf ze allerlei praktische tips adhv datgene wat werd bereid. Wij hadden een prachtige indian summer ervaring en voor ons werd het zwembad ook nog eens geopend. Dat was eigenlijk al gesloten en afgedicht. Heerlijke en rustieke kamers. De sfeer die Martijn en Saskia weten op te roepen is er een van warmte en gezelligheid.

Dan krijg je ook nog kookingrediënten voor thuis mee alsmede de door ieder van ons zelf vervaardigde paté.

Kinderen en wij vonden het geweldig en kan het daarom aanbevelen. Een echte aanrader!

Het was ons eerste familie-uitje sinds jaren en door het succes zeker voor hh vatbaar.

Aan Martijn werd gevraagd eventueel het aanbod te vergrootten met maken van sauzen en/of desserts

La douce France

Familie Jansen,
13-9-2017

Inmiddels een aantal weken terug in Nederland genieten wij nog steeds na van de heerlijke herinneringen aan onze vakantie in de abdij.

De groene heuvels en vele verschillende uitstapjes in de nabije omgeving zijn bijna overbodig dankzij het uitgestrekte terrein. Met veel zorg en liefde is deze abdij door Saskia en Martijn uitgebouwd tot de ideale vakantie bestemming. En die liefde proef je ook in de overheerlijke diners bereid door Martijn en team. Met verse groenten uit de tuin en water uit eigen bron!

En samen met de andere gasten net niet te bont gemaakt op de bonte avond....

Bedankt lieve mensen voor jullie goede zorgen!

Wat een ontdekking!

Marjolijn,
29-8-2017

Heerlijk verblijf gehad. We verbleven in een ruime gite, van alle gemakken voorzien. Wij hebben iedere ochtend genoten van het lekkere ontbijtje in het hotel (extra bij te boeken). Ook een avond eten was een feestje. En met een heerlijk glas wijn werd het nog gezelliger. De laatste avond avond aten wij alleen met Saskia en Martijn. Bijzonder geslaagd! Oja, de kinderen hebben een TOP week gehad met alle vriendjes en vriendinnetjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis L' Abbaye du Palais in Bourganeuf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis L' Abbaye du Palais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.