Bed and Breakfast Château de Beauvais

52 reviews over Bed and Breakfast Château de Beauvais in het Nederlands

Fantastisch!

Petra van Zoelen-vd Kruis
24-9-2017

Hou je van Rust,ruimte en natuur? Bij Chateau de Beauvais zit je aan het goede adres!

Desgewenst een ontbijtje en/of dineren a la carte met ingredienten uit eigen moestuin.

Je verblijft in een gite of een heuse kasteelkamer in een middeleeuws kasteel en van alle gemakken voorzien.

Ook de gastvrijheid van Dana is alsof je in een "warm bad"terechtkomt..

Echt jammer als je dan weer naar huis moet...

Fantastisch en een super ligging

Fam bonen
4-9-2017

Wij zijn verkocht volgend jaar weer terug. Super mooie gite en het eten was heerlijk

Johan en marie
20-8-2017

Alles was 100% volgend jaar weer. Wij zijn verkocht. De natuur de mensen de ligging het eten alles was top

Fantastische ervaring

Irma Trumpie
21-3-2017

Elke liefhebber van ruimte rust en natuur zou dit chateau moeten bezoeken.

De kamers zijn van alle gemakken voorzien.

Badkamers zijn riant en ruim opgezet.

We hebben een kijkje mogen nemen in de gites deze zijn zeer aanbevelingswaardig.

De eigenaresse is zeer gastvrij en zorgt voor een aangename sfeer die een optimaal vakantiegevoel geeft.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Geweldig

Marco van zoelen
21-3-2017

Wat een super locatie, Geweldige omgeving ,

Super slapen , Lekker eten , Super eigenaren

Echt een aanrader, Ook voor kinderen.

Kortom gewoon Top.

Waardige verblijfplaats

Daniel
23-9-2016

Achtste maal bezoek. Natuurlijk uitzicht over het Limousin parklandschap. Kasteel zeer rustig gelegen, mooie zeer oude bomen. Bereikbaar via luchthaven van Limoges. Edwina, eigenaresse voornaam en vriendelijk, Hoogstaande kookkunst met bijhorende wijnen. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding in laagseizoen. Studio FEE zeer ruim bemeten (één van de twee hoektorens van het kasteel), alles voorzien. Aanrecht kraan wat stroef, een herstel dringt zich op. Zeer ruime badkamer, een nog groter kasteel waardig, met inloopdouche en een perfect werkende waterthermostaat. Kindvriendelijk. Ruime trappen. Zeer rustig vanwege overal aanwezige looptapijten.

Perfecte locatie voor pure ontspanning

Dana bosman
7-9-2016

Mooi ingericht chateau met schitterende ruime kamers er zijn eventueel ook enorm ruime gites bij te boeken

Schitterend landschap geen geluidsoverlast of storend uitzicht van andere objecten

Het 3 gangen diner bereid door de chef Edwina zelf was een culinair hoogstandje ontbijt was ook heerlijk dl

Ook voor kinderen een perfecte plek om vakantie te vieren

Enorm gastvrij hotel/ gites

Gastvrouw spreekt Nederlands Engels Frans Spaans Duits

Heerlijk Château.

Manon
27-8-2016

Harry en Edwina zijn de vriendelijke en gastvrije eigenaren.Bovendien kan Edwina prima koken.We komen vast nog een keer terug

Dit chateau is een echt lui lekkerland.

BAS
23-8-2016

Alles is top, heerlijk uitrusten en genieten van lekker eten

Een onvergetelijk verblijf, super.

Johanna Lont
23-8-2016

Wij hebben genoten van de gastvrijheid, het heerlijke appartement, het zwembad, de omgeving en de voortreffelijke diners bij de prachtige zonsondergangen, dus eigenlijk genoten van alles. Edwina en Harry, hartelijk dank voor al jullie lieve zorgen tijdens ons verblijf en zeker tot gauw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Château de Beauvais in Bourganeuf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Château de Beauvais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.