Bed and Breakfast Bon Chez Nous

Bed and Breakfast Bon Chez Nous
9,5

8 tips over Bed and Breakfast Bon Chez Nous

J.Joostema, 14-5-2015
gastvrouw en gastheer kunnen hun gasten ook aan de hand van allerlei aanwezige documentatie van alles over de omgeving en wat de streek te bieden heeft vertellen.
Theo Conijn, 6-1-2015

Workshop Crooners zingen!

Workshop “Crooners” zingen bij Bon Chez Nous.

Van 19 tot 26 april 2015 ( zie: www.boncheznous.nl)

Hans en Janny, 10-10-2014

Het is de moeite waard een paar daagjes extra te blijven, in de nabije omgeving zijn prachtige meren, leuke plaatsjes en enkele leuke golfbanen

(heuvelbanen) Von en Theo geven je graag advies over de mogelijkheden.

Veronica Groenendaal-Rietbergen, 29-10-2013

Voor wie van wandelen houdt kan hier zijn hart ophalen. Heerlijke weidse landschappen, stilte, prachtige natuur. Geen toeristisch gebied.

Wil je naar de stad, dan ligt Limoges op drie kwartier rijden. Prachtige stad! Maar ook de dorpjes zijn leuk!

Heb je geen zin om weg te gaan, dan is het ook heerlijk vertoeven in de tuin. Ik heb er fijn mijn yoga-oefeningen kunnen doen.

Voor de actieve muziekliefhebber; Theo pakt zo zijn basgitaar en zanginstallatie en je kunt gezellig samen muziek maken!

choice@home.nl, 19-8-2013
Mocht je in de gelegenheid komen om met Von en Theo een avondborrel te nuttigen, vraag dan eens aan Theo of hij ook voor een mini jazz concert wil zorgen. De zangkwaliteit van Theo zal je zeker positief verassen.
Laurens van den Berg, 29-7-2013
Ga een stukje van de snelweg af, 30 km, en geniet van dit wonderschone nog pure, stukje Frankrijk!

Jeannette Wassink, 4-11-2012
Welke kant je ook uitgaat, het is overal zo mooi dat je niet "verkeerd" kunt rijden.
Ine van de Gevel, 5-5-2012

Mooie omgeving voor wandelaars.

Ook geschikt voor overnachting tijdens reis naar het zuiden!