Bed and Breakfast Bon Chez Nous

Kleine hotelsWeer vandaag22°10°
Bed and Breakfast Bon Chez Nous
9,5

47 reviews over Bed and Breakfast Bon Chez Nous in het Nederlands

Wat een ggeweldige en gastvrije B&B

Madelène van der Linden
8-8-2016

Wij hebben een tussenstop gedaan bij Bon Chez Nous, voordat wij verder gingen richting de Spaanse Pyreneeën.

Wat een leuke mensen zijn Von en Theo, zeer gastvrij zijn wij ontvangen in hun mooie B& B met prachtige kamers.

Het eten was geweldig, de omgeving is zeer mooi en voor ons de moeite waard om de volgende keer wat langer te blijven.

hele mooie plek om te verblijven

peter
27-7-2016

We hebben 3 overnachtingen bij Von en Theo geboekt .

Von en Theo zijn zeer gastvrij en zorgen er voor dat je je zeer thuis voeld in hun huis .alles was prima verzorgd en je komt niets te kort .dit was voor ons de eerste keer in een B&B en kunnen dit iedereen aanbevelen.

Bert Mulder
25-7-2016

Zeer gastvrije ontvangst, onderhoudende eigenaars, fantastisch gegeten, prima bed en goed en uitgebreid ontbijt. Wij komen zeker en graag een keer terug en bevelen dit adres van harte aan.

Geweldige bed & breakfast

Kim
13-7-2016

In juni één overnachting geboekt bij Bon Chez Nous aangezien wij op doorreis waren naar het zuiden. We kregen een heel fijn welkom en een super mooie en sfeervolle kamer. 's Ochtends werd een heerlijk ontbijt geserveerd en met bijbetaling hebben we een lekker lunchpakket meegekregen. Mooie omgeving om te wandelen. Kortom een super mooie B&B met erg gastvrije eigenaren! We konden weer heerlijk uitgerust verder reizen. Zeker een aanrader!

Goede en sfeerrijke omgeving

Eric en Petra Kolkman
13-7-2016

Goede gastheer en -vrouw. Het eten was erg goed.

Een heerlijk rustpunt waar je goed een paar dagen kunt doorbrengen.

Geen minpunten!

Magnifique!

John en Sjan
16-9-2015

Wij hebben gebruik gemaakt van het 4-daags arrangement. En dat liet niets te wensen over! We verbleven in een mooie, ruime kamer met goede bedden en een badkamer met douche, wastafel en toilet. Ontbijt in de eetkamer en 's avonds werd, zoveel als mogelijk, het diner buiten geserveerd. Het diner was echt van hoogstaande kwaliteit. Top!

De lokatie leent zich goed voor wandelingen (kaarten aanwezig) en bezoekjes aan dorpen en stadjes in de omgeving.

Theo en Von, hartelijk dank voor de gastvrijheid. Verblijf bij jullie was een goede afsluiter van de vakantie!

'n heel fijn en gemoedelijk verblijf!

Johan de Kort
20-8-2015

Theo en Von zijn erg gemoedelijk, zichzelf en erg gastvrij. Wij hebben genoten van ons verblijf en het heerlijke diner! Ook onze kinderen (10 en 12 jaar) hebben het verblijf heel erg leuk gevonden.

GASTVRIJHEID TEN TOP

Peter en Hetty
2-8-2015

Wat is het leven in Frankrijk mooi wanneer je bij Bon Chez nous verblijft. Von en Theo zorgen er voor dat je je helemaal thuis voelt. Geweldig ontbijt, lekker borrelen en mooie gerechten bij het diner. Wij hebben een topweek achter de rug.

Van het leven genieten bij levensgenieters

Rob en Annet
1-8-2015

Wij hebben ontzettend genoten van het prachtige huis, de sfeer en romantiek, de oprechte gastvrijheid van Theo en Von, het welkomstdrankje, de ruime kamer, de aankleding van het interieur, het geweldige viergangen diner bereid door Theo en geserveerd door Von op een prachtig gedekte tafel, het uitgebreide ontbijt. Voor onze kinderen (15 en 16 jaar) was er goede kwaliteit wifi en een grote tuin om een balletje te trappen. Kortom, een echte aanrader. Als wij nog een keer in de buurt zijn, gaan we zeker terug.

Een échte aanrader!

Annie
5-7-2015

Op doorreis naar het zuiden 2 nachten bij Von en Theo gelogeerd. Moet iedereen doen: hier overnachten! Je komt helemaal tot rust, een prachtige plek waar Von en Theo hun gasten in de watten leggen. Een verfrissend welkomstdrankje, perfect 4-gangen diner en heerlijk uitgebreid ontbijt, beter kan je vakantie niet beginnen. Theo gaf in hun salon een prachtig optreden voor een nietsvermoedende jarige gast terwijl Von champagne serveerde om dit te vieren.......heel bijzonder zo'n spontane actie.

Wij hebben heerlijk genoten van de gastvrijheid bij hen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bon Chez Nous in Bourganeuf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bon Chez Nous zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.