Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

49 Reviews over Bon Chez Nous

• 10Jan27-08-2019

Prima B&B, boek het diner er bij!!

Bon Chez Nous is een uitstekend adres om te overnachten. Theo en Von ontvingen ons met een drankje op het terras. De kamer was prima, en er is ook een ruimte waar je kunt lezen en een bar. We hebben gebruik gemaakt van het diner en het was werkelijk fantastisch!! Heeerrrlllijk gegeten!! Ook het ontbijt was prima. We kunnen Bon Chez Nous van harte aanbevelen.

• 10Madelène van der Linden08-08-2016

Wat een ggeweldige en gastvrije B&B

Wij hebben een tussenstop gedaan bij Bon Chez Nous, voordat wij verder gingen richting de Spaanse Pyreneeën. Wat een leuke mensen zijn Von en Theo, zeer gastvrij zijn wij ontvangen in hun mooie B& B met prachtige kamers. Het eten was geweldig, de omgeving is zeer mooi en voor ons de moeite waard om de volgende keer wat langer te blijven.

• 10peter27-07-2016

hele mooie plek om te verblijven

We hebben 3 overnachtingen bij Von en Theo geboekt . Von en Theo zijn zeer gastvrij en zorgen er voor dat je je zeer thuis voeld in hun huis .alles was prima verzorgd en je komt niets te kort .dit was voor ons de eerste keer in een B&B en kunnen dit iedereen aanbevelen.

• 9Bert Mulder25-07-2016

Zeer gastvrije ontvangst, onderhoudende eigenaars, fantastisch gegeten, prima bed en goed en uitgebreid ontbijt. Wij komen zeker en graag een keer terug en bevelen dit adres van harte aan.

• 9Kim13-07-2016

Geweldige bed & breakfast

In juni één overnachting geboekt bij Bon Chez Nous aangezien wij op doorreis waren naar het zuiden. We kregen een heel fijn welkom en een super mooie en sfeervolle kamer. 's Ochtends werd een heerlijk ontbijt geserveerd en met bijbetaling hebben we een lekker lunchpakket meegekregen. Mooie omgeving om te wandelen. Kortom een super mooie B&B met erg gastvrije eigenaren! We konden weer heerlijk uitgerust verder reizen. Zeker een aanrader!

• 10Eric en Petra Kolkman13-07-2016

Goede en sfeerrijke omgeving

Goede gastheer en -vrouw. Het eten was erg goed. Een heerlijk rustpunt waar je goed een paar dagen kunt doorbrengen.

Geen minpunten!

• 9John en Sjan16-09-2015

Magnifique!

Wij hebben gebruik gemaakt van het 4-daags arrangement. En dat liet niets te wensen over! We verbleven in een mooie, ruime kamer met goede bedden en een badkamer met douche, wastafel en toilet. Ontbijt in de eetkamer en 's avonds werd, zoveel als mogelijk, het diner buiten geserveerd. Het diner was echt van hoogstaande kwaliteit. Top! De lokatie leent zich goed voor wandelingen (kaarten aanwezig) en bezoekjes aan dorpen en stadjes in de omgeving. Theo en Von, hartelijk dank voor de gastvrijheid. Verblijf bij jullie was een goede afsluiter van de vakantie!

• 10Johan de Kort20-08-2015

'n heel fijn en gemoedelijk verblijf!

Theo en Von zijn erg gemoedelijk, zichzelf en erg gastvrij. Wij hebben genoten van ons verblijf en het heerlijke diner! Ook onze kinderen (10 en 12 jaar) hebben het verblijf heel erg leuk gevonden.

• 10Peter en Hetty02-08-2015

GASTVRIJHEID TEN TOP

Wat is het leven in Frankrijk mooi wanneer je bij Bon Chez nous verblijft. Von en Theo zorgen er voor dat je je helemaal thuis voelt. Geweldig ontbijt, lekker borrelen en mooie gerechten bij het diner. Wij hebben een topweek achter de rug.

• 10Rob en Annet01-08-2015

Van het leven genieten bij levensgenieters

Wij hebben ontzettend genoten van het prachtige huis, de sfeer en romantiek, de oprechte gastvrijheid van Theo en Von, het welkomstdrankje, de ruime kamer, de aankleding van het interieur, het geweldige viergangen diner bereid door Theo en geserveerd door Von op een prachtig gedekte tafel, het uitgebreide ontbijt. Voor onze kinderen (15 en 16 jaar) was er goede kwaliteit wifi en een grote tuin om een balletje te trappen. Kortom, een echte aanrader. Als wij nog een keer in de buurt zijn, gaan we zeker terug.

Bed & Breakfast Bon Chez Nous info

Het complex