Camping Château de Leychoisier

5.4Matig

Frankrijk, Limousin, Bonnac-la-Côte (Haute Vienne)

5.4Matig

• 3.2Eetgelegenheden
  • 3.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Château de Leychoisier voor je op een rij gezet:

54 reviews over Camping Château de Leychoisier

• 5Fam Blom20-09-2019

Niet meer

Misschien hadden we te hoge verwachtingen van een 4 sterren camping bij een kasteel, de werkelijkheid viel bar tegen. Het restaurant , dat volgens de site en de kampeergids open zou zijn, was dicht. Het sanitair was sterk verouderd. Twee warme douches voor de dames, de rest koud. Wel schoon. Zwembad was goed. Aardig ontvangst, grote plekken. Je hoort de autoweg op de camping.

• 5Anita02-09-2019

Restaurant op Camping echt smerig!

Overnachtingscamping, prima. Prijs Kwaliteit klopt echt niet! Dat komt vooral door sanitair. Restaurant helaas geen aparte recensie voor te maken, wat een drama! Je mag er niets drinken, alleen als je komt eten. Eten hadden we er vorig jaar al gedaan dat was echt smerig, dus nu voorbereid, en lekker soepje gegeten in de caravan, we dachten even op het terras waar NIEMAND zat!! Er was 1 stel aan het eten binnen. We waren met 8 personen maar we kregen niets! Kinderen hadden dorst, we hadden geen drinken meer en winkels in de buurt niet te vinden. We zijn op pas geweest naar een supermarkt, maar dit zou ik niemand aanraden te doen! Rare buurt, voelde me er niet veilig! Dus als je gaat overnachten neem voldoende eten en drinken mee!! Brood voor de ochtend is prima! Restaurant hebben we uiteindelijk van een meneer drinken kunnen kopen voor de kinderen, ik zal maar niet zeggen wat dat heeft gekost!

• 6Ruud27-07-2019

Alleen voor een nachtje

Plus : grote plekken, zelf je plek zoeken , goede ontvangst, redelijk zwembad, rustig. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding

Min: zeer oude toilet en douch, poort gaat in de ochtend pas om 8.30 open. Om 20.30 mag je niet meer tafeltennissers . Om 21.00 gaat de camping helemaal op slot en kom jezelf en de auto niet meer de camping op. Eten in het stadje is er niet bij.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 4Roest28-05-2019

Veels te duur voor z’n 5 sterren. Vies sanitair

We zochten een (rustige) doorreis camping met ons camperbusje en kwamen hier terecht. We schrokken van de prijs 26,50 ( zonder elektriciteit) maar ja toch maar gedaan want het was al 19 uur. Dan verwacht je in ieder geval schoon sanitair! Helaas zag alles er oud en ook vies uit! Nooit meer dus.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 2018
    6Fam ter Woord21-08-2018

Doorgangs camping

Camping vlakbij de snelweg voor doorreis of een paar dagen. Mooie ruime plaatsen waar veel mooie bomen staan - je kiest zelf een plaats. Er is een zwembad. Mooi Kasteel is vlakbij. Sanitair oogt oud maar is wel schoon - alles in krappe hokjes. Wij vonden de camping aan de prijs en het eten was goed maar ook aan de dure kant voor een onderweg camping. Toch wel een leuke dag gestaan maar 5 sterren??

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 6Fam. den Hartog08-08-2018

Goede doorreis camping

Camping is goed als doorreis camping. Grote plaatsen met zon en schaduw. Zwembad is niet groot maar voldoet voor een paar dagen. Sanitair is verouderd, maar schoon. Weinig speelgelegenheid voor kinderen. Eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaam en spreken Engels. Omgeving is mooi. Restaurant is verschrikkelijk slecht en je betaald de hoofdprijs. Voor een platgeslagen entrecote met “ongebakken” friet en ijsbergsla uit een zakje betaalde we €19,-😳

• 9Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 6Fam.Rebergen02-08-2018

Mooie camping om eventjes te overnachten

Waren beetje huiverig aangezien onderstaande recencies ;-) MAAR viel reuze mee. Wat een mooi paradijsje super aardige mensen, grote plekken, en vooral rust! Mooie manege dicht in de buurt. Restaurant was smerig GEEN aanrader de douches waren heel heet, met kleine kinderen uitkijken dus! Sanitair schoon maar verouderd. Brood is te bestellen voor 18:00 voor de volgende ochtend. Wij hadden deze camping als doorreis camping. Geen animatie, mooi zwembad. en prachtig Chateau ruikt er heerlijk (citroenen) Als je uitgerust wil doorrijden naar het zuiden, is dit zeker een aanrader! (prijs/kwaliteit is inderdaad niet echt op zijn plaats)

• 4Staat v/h sanitair

• 2017
    4Gunther24-08-2017

Veel te dure doorreiscamping

65€ voor een nacht. Verouderd onverzorgd sanitair.

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 5No20-08-2017

Handige overnachtingscamping, echter geen5*

Ligging is goed voor doorreis naar het zuiden. Plaatsen zijn groot. Sanitair is oud en rommelig. Wasruimte laag en onaangename geur. Zwembad is erg groot. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs te hoog voor hetgeen geboden wordt.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 5NIek13-08-2017

Jammer!

De ligging Het kasteel De plaatsen

Dure camping en daarmee de prijs/kwaliteitsverhouding is zoek. 60 euro voor 4 personen voor een nacht! Hygiene slecht. In de ruimten voor de herentoiletten ook afvalpunt om het chemische toilet te legen. Met gebruikt toilet papier op de grond. Stinken!

Dan betalen voor de Wifi met een Wifipass helemaal uit de tijd. Voldoet niet meer an de behoeften van de moderne reiziger.

Jammer want het kan wel hoor. Camping in Noord-Spanje helft van de prijs , je kunt van de vloeren eten en overal goede gratis Wifi......

Zelfs als doorreiscaming geen optie!

• 7Eetgelegenheden

2 tips over Camping Château de Leychoisier

• Eef, 18-08-2013

Een bezoek aan het niet zo ver gelegen Oradour sur Glane (oorlogsmonument) en de stad Limoges

• Bb, 09-08-2014

Nieuw sanitair of anders beter schoonmaken en nieuwe boiler, klein winkeltje met basis artikelen.

0 vragen over Camping Château de Leychoisier

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50