Vakantiehuis La Gare Blond Berneuil

17 reviews over Vakantiehuis La Gare Blond Berneuil

• 2018
    9Sander en Carla26-05-2018

Geweldig !

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door Wendy die een superlekker 3 gangen menu meegenomen had. Na een lange reis altijd fijn om zo aan te kunnen schuiven! De volgende dag hebben we ook Hans ontmoet, en hebben we veel tips uit de omgeving mogen ontvangen om zo een beetje wegwijs te worden. Niets is Hans en Wendy teveel om je een fijne vakantie te bezorgen, wat een lieve hartelijke mensen! Het huis was geweldig, een mooie open haard want het was nog wel wat kil. Een super keuken waar je alles vind wat je nodig hebt zodat je niet alle dagen de deur uit hoeft om een lekkere maaltijd te maken. Beneden is er een aparte tv kamer, waar je heerlijk relaxt tv kunt kijken als je wilt, in de woonkamer is het heerlijk toeven bij de open haard. Boven keuze genoeg waar je wilt slapen, en een heerlijke ruime douche. Kortom een verblijf waar we zeker nog graag eens terug komen. Wendy en Hans bedankt voor alle goede zorgen!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Linda24-09-2015

Super plekje!

Een authentiek station, met ontzettend veel ruimte, en mooi ingericht met alles wat je nodig hebt., Ontzettend aardig eigenaren, heerlijk zwembad, en een schitterend omgeving. Wendy en Hans doen alles om goed voor hun gasten te zorgen. Probeer ook hun table d'hotes...we hebben heerlijk gegeten.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 10M. Beernink30-08-2015

bijzonder vakantiehuis

Een bijzonder, oud station, prettig ingericht met heel veel ruimte en veel faciliteiten, zoals ruime keuken met alle voorzieningen, wifi, grote slaapkamers met luiken (prettig voor de langslapers), heerlijke bedden en een fijne douche. Verder is het huis heerlijk koel en kunnen de eigenaren een lekkere maaltijd (table d'hote) voor je maken, een aanrader na een vermoeiende wandeling in de buurt. Het ligt tussen 2 dorpjes in, dus je moet wel met de auto naar de bakker. Maar de omgeving is rustig en landelijk en zeer geschikt om te wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Jurgen29-08-2015

Geweldig!!!

Wij hebben twee weken mogen verblijven in dit authentiek, kindvriendelijk stationnetje. Vooral gastvrijheid en kindvriendelijkheid staan hier hoog in het vaandel. Aan alle verwachtingen werd voldaan. Voor alles wat er gevraagd werd, bestond een oplossing. Het langs komen van de trein werd door onze kinderen iedere keer weer als een ware attractie ervaren. Ook hebben we genoten van het zwembad waarbij de afsluitmogelijkheid hiervan ons een veilig gevoel bezorgde. De nieuwschierigheid naar de geschiedenis van het station blijft door je hoofd malen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Ellen04-08-2014

Ons eigen treinstation voor één week.

Het huis is echt mooi, je hebt een leuke tuin met een verfrissend zwembad. En de trein wordt na enkele uren al je persoonlijke trein de kinderen en onze hond Noa konden niet wachten tot er nog één voorbij kwam en als de trein toeterde was het helemaal super! Je zit in een rustige omgeving en Hans & Wendy zijn enorm vriendelijk. Je kan er met al je vragen terecht en ze hebben leuke tips.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Fred07-07-2014

Een geweldig authenthiek stationnetje

Geweldig! Het huis, het zwembad, het treintje, de rust, de formidabele maaltijden die voor ons bereid werden. de gastvrijheid en behulpzaamheid van Hans en Wendy zijn grenzeloos. Niets is teveel. Ook leuk om met de "Hagenezen" herinneringen op te halen over ons oude buurtje. Hans en Wendy, bedankt. Jullie hebben de Zoover Award terecht verdiend.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8H.M. VAN DEN HOOGENBAND08-06-2014

fantastisch huis

Je zou niet verwachten dat er zoveel ruimte in zit. Alles is aanwezig, en in ruime mate. Prachtige ruime keuken en buiten een luxe zwembad. We hebben in de tuin een "atelier de sculpture" gedaan; goed geroganiseerd, mede door professeur Luc.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9fam. franken10-05-2014

Een klein paradijs

Net terug van "bijna" twee weken in het station. een heerlijke vakantie al zat het weer soms niet mee. Het station heeft veel ruimte waar ook de kinderen zich prima vermaken. Een televisie kamer met Nederlandse tv, een grote keuken van alle gemakken voorzien en mooie slaapkamers met prima bedden. Voor de kinderen was het zwembad een waar paradijs. De omgeving is werkelijk schitterend, alleen het ritje al naar de bakker in Blond is al een beleving op zich. Vele leuke vergezichten en stadjes in de nabije omgeving zijn absoluut het bezoeken waard. De eigenaren, Hans en Wendy, zijn zeer lieve en gastvrije mensen die alles doen om je vakantie tot een succes te maken. Vergeet vooral niet te genieten van hun kookkunst !!

Kortom, een heerlijke vakantie en wij komen zeker vaker terug

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 8Van den Bremt Wendy12-08-2013

Aanrader!

Rustige, mooie omgeving. Fantastisch huis. Hele toffe eigenaars.
    Je kan wel 's morgens niet met de fiets of te voet naar de plaatselijke bakker omdat het nogal ver verwijderd is van het huis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Leo van Zijderveld07-08-2013

Fantastische vakantie gehad. Mooi ruim huis, heerlijk zwembad en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

6 tips over Vakantiehuis La Gare Blond Berneuil

• ingeborg heijmans, 08-04-2012

Het kneuterige pretpark vlakbij Limoges is erg leuk voor gezinnen met kinderen. Wendy heeft het adres. Limoges stad is ook een bezoekje waard!

• Elsbeth, 16-07-2013

Een bezoek aan het nabijgelegen stadje Oradour-sur-Glane is heel indrukwekkend! Wij hebben de velo-rail gedaan, was leuk vooral het zelf open en dicht doen van de spoorwegovergangen vonden de kinderen geweldig!

• Sebastiaan Laan, 22-09-2012

To do tips: breng een bezoek aan het in de oorlog verwoeste dorp Oradour-sur-glane (zeer indrukwekkend), op een half uur rijden van het huis ligt een prachtig meer Lac de Saint Pardoux (heerlijk vertoeven als het lekker warm is), de Limousin is onvoorstelbaar mooi en dus is een dagje touren ook aan te raden. Limoges zelf is een leuke stad en zeer goed te bekijken in een dag, bij de plaatselijke VVV kun je een gratis kaart afhalen met alle toeristische highlights.

0 vragen over Vakantiehuis La Gare Blond Berneuil

Vakantiehuis info