Vakantiehuis La Gare Blond Berneuil

17 reviews over Vakantiehuis La Gare Blond Berneuil in het Nederlands

Geweldig !

Sander en Carla,
26-5-2018

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door Wendy die een superlekker 3 gangen menu meegenomen had. Na een lange reis altijd fijn om zo aan te kunnen schuiven!

De volgende dag hebben we ook Hans ontmoet, en hebben we veel tips uit de omgeving mogen ontvangen om zo een beetje wegwijs te worden.

Niets is Hans en Wendy teveel om je een fijne vakantie te bezorgen, wat een lieve hartelijke mensen!

Het huis was geweldig, een mooie open haard want het was nog wel wat kil. Een super keuken waar je alles vind wat je nodig hebt zodat je niet alle dagen de deur uit hoeft om een lekkere maaltijd te maken. Beneden is er een aparte tv kamer, waar je heerlijk relaxt tv kunt kijken als je wilt, in de woonkamer is het heerlijk toeven bij de open haard.

Boven keuze genoeg waar je wilt slapen, en een heerlijke ruime douche.

Kortom een verblijf waar we zeker nog graag eens terug komen. Wendy en Hans bedankt voor alle goede zorgen!

Super plekje!

Linda
24-9-2015

Een authentiek station, met ontzettend veel ruimte, en mooi ingericht met alles wat je nodig hebt., Ontzettend aardig eigenaren, heerlijk zwembad, en een schitterend omgeving. Wendy en Hans doen alles om goed voor hun gasten te zorgen. Probeer ook hun table d'hotes...we hebben heerlijk gegeten.

bijzonder vakantiehuis

M. Beernink
30-8-2015

Een bijzonder, oud station, prettig ingericht met heel veel ruimte en veel faciliteiten, zoals ruime keuken met alle voorzieningen, wifi, grote slaapkamers met luiken (prettig voor de langslapers), heerlijke bedden en een fijne douche. Verder is het huis heerlijk koel en kunnen de eigenaren een lekkere maaltijd (table d'hote) voor je maken, een aanrader na een vermoeiende wandeling in de buurt. Het ligt tussen 2 dorpjes in, dus je moet wel met de auto naar de bakker. Maar de omgeving is rustig en landelijk en zeer geschikt om te wandelen.

Geweldig!!!

Jurgen
29-8-2015

Wij hebben twee weken mogen verblijven in dit authentiek, kindvriendelijk stationnetje. Vooral gastvrijheid en kindvriendelijkheid staan hier hoog in het vaandel. Aan alle verwachtingen werd voldaan. Voor alles wat er gevraagd werd, bestond een oplossing. Het langs komen van de trein werd door onze kinderen iedere keer weer als een ware attractie ervaren. Ook hebben we genoten van het zwembad waarbij de afsluitmogelijkheid hiervan ons een veilig gevoel bezorgde.

De nieuwschierigheid naar de geschiedenis van het station blijft door je hoofd malen.

Het huis is echt mooi, je hebt een leuke tuin met een verfrissend zwembad. En de trein wordt na enkele uren al je persoonlijke trein de kinderen en onze hond Noa konden niet wachten tot er nog één voorbij kwam en als de trein toeterde was het helemaal super! Je zit in een rustige omgeving en Hans & Wendy zijn enorm vriendelijk. Je kan er met al je vragen terecht en ze hebben leuke tips.

Geweldig! Het huis, het zwembad, het treintje, de rust, de formidabele maaltijden die voor ons bereid werden. de gastvrijheid en behulpzaamheid van Hans en Wendy zijn grenzeloos. Niets is teveel. Ook leuk om met de "Hagenezen" herinneringen op te halen over ons oude buurtje.

Hans en Wendy, bedankt. Jullie hebben de Zoover Award terecht verdiend.

fantastisch huis

H.M. VAN DEN HOOGENBAND
8-6-2014

Je zou niet verwachten dat er zoveel ruimte in zit. Alles is aanwezig, en in ruime mate.

Prachtige ruime keuken en buiten een luxe zwembad.

We hebben in de tuin een "atelier de sculpture" gedaan; goed geroganiseerd, mede door professeur Luc.

Een klein paradijs

fam. franken
10-5-2014

Net terug van "bijna" twee weken in het station. een heerlijke vakantie al zat het weer soms niet mee. Het station heeft veel ruimte waar ook de kinderen zich prima vermaken. Een televisie kamer met Nederlandse tv, een grote keuken van alle gemakken voorzien en mooie slaapkamers met prima bedden. Voor de kinderen was het zwembad een waar paradijs. De omgeving is werkelijk schitterend, alleen het ritje al naar de bakker in Blond is al een beleving op zich. Vele leuke vergezichten en stadjes in de nabije omgeving zijn absoluut het bezoeken waard.

De eigenaren, Hans en Wendy, zijn zeer lieve en gastvrije mensen die alles doen om je vakantie tot een succes te maken. Vergeet vooral niet te genieten van hun kookkunst !!

Kortom, een heerlijke vakantie en wij komen zeker vaker terug

Aanrader!

Van den Bremt Wendy
12-8-2013

Rustige, mooie omgeving. Fantastisch huis. Hele toffe eigenaars.

Je kan wel 's morgens niet met de fiets of te voet naar de plaatselijke bakker omdat het nogal ver verwijderd is van het huis.

Leo van Zijderveld
7-8-2013

Fantastische vakantie gehad.

Mooi ruim huis, heerlijk zwembad en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Gare Blond Berneuil in Blond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Gare Blond Berneuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.