Bed and Breakfast La Grange Vieille

Meer bedandbreakfast info

14 reviews over Bed and Breakfast La Grange Vieille

• 2018
    10Harriette02-08-2018

Prachtige plek, keer op keer

Prachtig uitzicht over het dal vanuit of nabij het zwembad aan de rand van de boomgaard, waar je tijdens de heetste uurtjes heerlijk verkoeling kunt vinden. Gites zijn van alles voorzien wat je nodig kunt hebben tijdens een verblijf en anders weten de gasheer of gastvrouw wel raad. Mijn 3e bezoek hier en waarschijnlijk nog niet mn laatste.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Ido03-09-2016

Geweldig mooi

Om te terug te gaan. Ligging is mooi en de service is goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8J. Cornelissen28-08-2015

Heerlijke sfeervolle plek

La Grange Vieille is zeker een plekje om naar terug te gaan. De sfeer Is typisch Frans en de ligging is dusdanig dat men vanuit de boomgaard zicht heeft over weiland met koeien (Limousin). Plezierige gastheer en gastvrouw. Iedere gites heeft een ruim eigen plaatsje. De inrichting van de gites is eenvoudig maar prima (met wasmachine!). Als het warm is kan het slapen een uitdaging zijn (op zolder en geen airco). Het zwembad Is eenvoudig en zou vernieuwing kunnen gebruiken. In de omgeving Is voldoende te zien en snel aan te rijden, plus iedere week in minimaal 3 plaatsjes lokale eetmarktjes. Samenvattend prijs / kwaliteit verhouding is prima en het geheel geeft je een echt vakantiegevoel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Harriette van Helden16-06-2014

Prachtig stukje aarde, geweldige mensen

Na een heftig jaar van onzekerheden rondom mijn baan, en het afscheid van mijn moeder, was ik ontzettend toe aan een weekje rust. Een vriendin nodigde me uit mee te gaan naar la grange vieille. Wat voelde ik me welkom, wat voelde ik me thuis, wat een prachtige plek, lieve mensen, geweldige omgeving. Voor mij was mijn eerste kennismaking met Frankrijk meteen een fantastische ervaring. Mede door hoe Paul en Carin hun gasten verwelkomen en de ruimte geven. Dankzij deze vakantie ben ik weer helemaal bijgetankt en thuisgekomen in mezelf. Ik kan iedereen deze plek aanraden. Zowel voor rustzoekers als mensen met kinderen is dit een prachtige locatie. Wat mij betreft absoluut voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 10jan en ella verboom08-06-2014

mooie plek zeer gastvrije eigenaren.

we zijn dit jaar 2 keer 2 dagen in b&b La Grange Vieille geweest,wat een mooie plek en omgeving.bij aankomst werden we gastvrij ontvangen door karin en paul en kregen we een lekker wijntje en een kamer met een mooi uitzicht over de vallei,de gastvrouw kan heel lekker koken en na het 3 gangen dinner nog een lekker kaasplankje,alles ziet er mooi verzorgd uit ook de ruime tuin kortom een geweldige plek voor een leuke vakantie.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Bert Kloor en Evelyn van Mechelen09-09-2013

Klein paradijsje

Rustig gelegen met prachtig uitzicht, mooie boomgaard, leuke terrasjes. Zeer gastvrije mensen. Alles heel goed verzorgd. Prima ontbijt. Goede bedden. Dinner was klasse met wijn en kaas na.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Jan denys 10-08-2013

Voor jong en oud

La grange vieille is zeer rustig en mooi gelegen. De huisjes zijn ruim voldoende en kindvriendelijk. De tuin is groot met een mooie boomgaard erin. Het zicht vanuit het zwembad is mooi.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Jenni Hilgenkamp07-07-2013

mooie plek in een rustig landschap

In juni 2013 verbleven we na een week bij domaine la liboudie ( frankrijk arrangement) een week bij Carin en Paul in één van de twee gites. Er is een heerlijke tuin met een zwembad en de eerste twee/ drie dagen hadden we stralend weer, waarbij we genoten van de zon en de tuin. We mochten kersen plukken zoveel we wilden en er waren walnoten om te kraken. De rest van de dagen was het weer wat minder, waardoor we gedwongen werden binnen te zitten, maar de gite was prima ingericht, zelfs met een electrische kachel om de kilheid van het moment op te lossen. Het eten, waar we twee keer van mochten genieten was lekker en het was gezellig om ook eens te horen hoe motorrijders hun vakantie beleven.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Kees03-07-2013

Geweldige plek!

Het is goed toeven in het paradijsje bij Paul en Carin. Een absolute aanrader! Mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen. Mooie tuin met zwembad. Helemaal prima. In het najaar gaan we er weer naar toe!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Michiel01-10-2012

Absolute aanrader

Een prachtige, paradijselijke plek, prima huisje, aardige gastvrouw en -heer. Schitterende omgeving, net zo mooi als de Dordogne, maar minder toeristisch. Onovertroffen voor wie van rust en natuur houdt, maar toch ook een praatje op zn tijd. Zo goed bevallen dat we meteen weer geboekt hebben.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Bed and Breakfast La Grange Vieille info