Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping)

Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping)
5,9

5 tips over Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping)

Fam. Arts, 13-8-2014
Wij zijn naar goufre du paddirac geweest. Een prachtige grot waar je ruim 100 meter onder de grond een boottocht gaat maken. Prachtig. het dorpje collonges la rouge, we hebben een klimbos (tete) bezocht met een flinke afdaling van 200 meter over het water. geweldig, zelfs de jongste van net 4 jaar kon over een eigen parcours. we hebben Rocamadour bezocht. een dorp gebouw tegen een bergwand we zijn nog met de stoomtrein geweest in martel. het dorpje Martel is ook zeker een bezoekje waard.
martin, 11-8-2014
Controleer of er roosters voor ventilatie gaten zitten in de keukenkastjes, anders nemen s' nachts de muizen de macht over, Zet heel vroeg koffie voor dat de stroom uit valt, de camping is heel erg gegroeid maar de stroom voorziening niet, als ieder een gaat koffie zetten valt alles uit, dit gebeurde enkele keren per dag, voor ons dus 14 dagen..
arie, 10-8-2014
s'avonds niets te doen behalve de spelletjeshal. Maak in dit gebouw een barretje, winkeltje, animatie en WC. Dan is er s'avonds ook een plek om naar toe te gaan voor de oudere kinderen en voor iedereen een plek om iemand te treffen van de camping. Deze moesten we nu zoeken omdat ze onvindbaar waren de hele dag.....

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Lac de Miel (Glamping) voor je op een rij gezet:

Chantal , 14-8-2013

Rocamadour is erg leuk om te bezoeken, is van alles te doen/bezichtigen.

Collonges-La-Rouge (het rode stadje)

Peter, 2-8-2012
De watervallen in de buurt zijn een bezoek waard, incl een 2.5 uur durende boswandeling, met de kano over de Dordogne is ook leuk. Grotten zijn er ook genoeg en het apenbos is ook heel leuk (de apen komen de popcorn heel voorzichtig uit je handen pakken, pas wel op met je camera, etc...).