Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping)

Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping)
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Lac de Miel (Glamping) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima verblijf gehad

ruud,
9-9-2018

Een eenvoudige camping maar met prima faciliteiten. Groot meer met strand en restaurant. In het meer kan je prima zwemmen en de kinderen kunnen gebruik maken van glijbaan, duikplank en wipeout (luchtkussens op het water). Wij zaten in een 6p stacaravan achterop de camping met veel ruimte om ons heen.

Het zwembad is klein maar is meer een alternatief bij slecht weer.

Nb. Wij hebben duidelijk een andere (positievere) ervaring dan onderstaande

51 reviews over Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping) in het Nederlands

Prima verblijf gehad

ruud,
9-9-2018

Het zwembad is klein maar is meer een alternatief bij slecht weer.

Nb. Wij hebben duidelijk een andere (positievere) ervaring dan onderstaande

Aardige camping

C.Martens,
7-8-2018

Leuke camping aan een meer met een strandje. In en rond het meer zijn de activiteiten. Daar heb je een restaurant met strandbar, erg leuk. De camping is groot en goed onderhouden. In het zwembad moet je een strakke zwembroek aan, doe je dit niet, dan staat er een chagarijnige Francaise jouw kinderen (!) te bevelen (ik kwam zelf later met een gewone zwemshort aan en tegen mij werd niks gezegd) dat ze uit het zwembad moeten. Na wat Nederlandse krachttermen in haar richting, zijn we maar gewoon in het leuke meer gaan zwemmen. Voor ons was het een doorreis camping en dat was prima. De sta-caravan was netjes en schoon, alleen de bedden waren belabberd en sliepen voor geen meter. Maar verder dus een leuke camping.

Nee laat maar

Jessica,
1-8-2018

Mooie omgeving, het meer is fantastisch! Maar van de camping zelf moet je echt niets verwachten. Een heel klein overdekt zwembad waar de stroomdraden los lagen. Er is een soort waterspeeltuin voor kinderen; die is duidelijk de laatste tien jaar niet onderhouden. Daarnaast stond het park tijdens ons verblijf uit. Er is ook een speeltuintje; die is er leuk! Maar je moet het hebben van het meer en de omgeving, en niet van de camping zelf. Er zijn veel leuke campings te vinden in deze omgeving!

Wel aardig

Tang,
28-11-2017

Met vier personen, twee kinderen (van 6 en 17 jaar) stonden we 10 dagen op deze camping in een stacaravan in juli 2014. Ik spreek goed Frans dus alles verliep goed qua communicatie. Het meer is heerlijk en biedt veel opties. De omgeving is voor de cultuursnuiver, mooi en ongerept. Echter, we hadden last van kakkerlakken. De eerste avond zaten we heerlijk buiten en die beestjes kropen over de tafel, over de slippers en eigenlijk overal. Mijn man zag later dat de buitenkant van de caravan onder de kakkerlakken zat (die kleine, bruine). Met een hittegolf moesten we slapen met de ramen dicht dus. Hierop hebben we melding gemaakt maar het advies was een spuitbus te kopen. Dat vonden wij geen goed idee dus kregen we een andere caravan. Ook hier hadden we, zij het in mindere mate, last van kakkerlakken. Geen raam konden we openhouden. Gevraagd of de buren er ook last van hadden en dat bleek het geval. Afgezien daarvan was het wel aardig maar terugkeren doen we helaas niet.

Eigenaar is niet eerlijk!!

Diony Buikema,
2-10-2017

Mooie camping, prachtig meer. Voor jonge kinderen fantastisch met strandje.

Grote smet op onze vakantie is dat ten onrechte de aanbetaling van onze Credit Card was afgeboekt (wij hadden het hele bedrag al betaald) en wij dit tot op heden nog steeds niet terug hebben ontvangen.

Ik heb hier voor vertrek een aantal keer over gemaild, steeds geen reactie. Toen maar gebeld, maar ze spraken nauwelijks Engels. Afgesproken om het bij aankomst te regelen. We zijn er 2,5 week geweest, de eerste week ben ik elke dag bij de receptie geweest om de betaling terug te krijgen. Elke keer een andere, nauwelijks Engels sprekende jongedame. Weliswaar zeer begripvol maar ze kon niks doen. Elke keer mijn verhaal gedaan en de belofte gekregen dat ze "de baas" zouden vragen. Na een week eindelijk de baas gesproken, hij beloofde terug te storten, nogmaals rekeningnummer gegeven. week later nog niks. Weer vragen. Weer de belofte, weer niks! Thuis nog 3x gemaild. Nu 5 weken later nog steeds niks! Slecht!

Teleurstellend

Marco,
25-9-2017

Mooi meer , met strand maar zeer onvriendelijk personeel met eigenaar die je als een hond behandeld. Gastvrijheid moet hier nog worden uitgevonden.

Matige camping

Hebbezz,
21-8-2017

De mensen aan de receptie spreken zeer slect engels ondanks dat ze nog jong zijn.

Ook hebben ze vooraf nog niet besloten waar je terecht gaat komen er hangt daar een bord met magneten met welke plekken vol zouden moeten zijn.

Wij hadden een glamping tent welke toch wel onderhevig is aan achterstallig onderhoud. Zo konden de doeken voor de "ramen"niet worden vastgemaakt zodat je in een nagoeg donkere tent zat.

Ook hadden we een textielpakket besteld maar heeft toch 3 dagen geduurd voor we dit compleet hadden.

Ook bij binnenkomst van onze accommodatie zijn de dame het ziet er netjes uit maar we zijn maar gelijk zelf aan het schoonmaken gegaan.

Is gewoon een smerige aangelegenheid.

Leuke vakantie gehad!!!! 👍🏻

Yvonne,
17-8-2017

S'morgens bij aankomst mochten we zelf een plekje op de camping gaan uitzoeken. Je krijgt er geen plek aangewezen. Wij zaten bij het grote sanitair gebouwd. Deze werd prima onderhouden. De staanplaatsen zijn lekker ruim en je ziet zo het meer liggen. Wij waren met twee kinderen 4-6 jaar. Veel nederlanders, dus onze kinderen hebben zich prima vermaakt. Het zwembad is simpel maar leuk, ook bij minder goed weer want dan is de koepel dicht. Er is ook een waterspeeltuin met sproeiers, en een panna veldje.Ook het strandje bij het meer is top. Alles is netjes, leuk met die duikplanken, waterfietsen en een groot opblaaskussen op het water. Wij hadden het idee dat ze sommige dingen toch wel aan het vernieuwen waren. Voordat ik ging had ik op zoover slechte recensies gelezen, maar dat hebben wij zo helemaal niet ervaren. De animatie is niet veel/niks. Jammer, maar onze kinderen hadden genoeg kindjes om mee te spelen!

Al bij al, een hele fijne, leuke vakantie gehad. (15 nachten gebleven)

Ideaal voor natuur-en waterliefhebbers !

Van Wulpen Kurt
16-3-2015

Authentieke, rustige Franse camping met een internationaal publiek. Je wordt er nog persoonlijk ontvangen met veel aandacht voor gezelligheid. Prachtige locatie in het groen, een oase van rust. Accommodatie (chalet) was prima, heel ruim en proper. Sanitair iets verouderd, maar wel proper. Soit, voor ons een echte aanrader. Wij keren zeker nog eens terug op onze weg naar het zuiden. !

Gezellige en authentiek, ideaal voor waterratten !

Beeckman Griet
14-3-2015

Wij verbleven er vorig jaar in juli en het is voor ons, ervaren campeerders, één van de leukste vakanties ooit geweest.

Een prachtige streek, vol cultuur en natuur, nog onbekend bij velen en daarom nog niet platgelopen door toeristen.

Heerlijke zuiderse sfeer op de camping, à l'aise, no stress.

We verbleven in een chalet, proper en goed onderhouden.

Wie een geoliede, onpersoonlijke mastodontcamping wil, met continue animatie, overal rechte hagen en super georganiseerd, gelieve daar dan niet te stoppen.

Wie liever houdt van gezelligheid, kleinschaligheid, een persoonlijke service en de typische zuiderse sfeer, is daar zeker op zijn plaats.

Het mooie, heldere meer is echt een troef voor wie van ongemotoriseerde watersporten houdt.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping) in Beynat (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.