Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping)

Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping)stersterster

5.9Voldoende

Frankrijk, Limousin, Beynat (Correze)

5.9Voldoende

• 5.2Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Lac de Miel (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

66 reviews over Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping)

• 2019
    3M mulder13-08-2019

Matig

Leuke camping en goede locatie dat is het eigenlijk ook wel.. Het sanitair word gewoon niet schoongemaakt en je kunt bij een gebouw warm douchen maar dat is ook een goor hok!!! Ook door mensen zelf maar er word ook niet goed schoongemaakt of helemaal niet de strot vegen zitten aan de muur!! Honden laten ze overal poepen en waar je water moet halen ligt de bak ook al de hele tijd vol met drollen! Er word gewoon niks gedaan alleen het strand word geharkt 🤔

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Belgian Camper08-08-2019

Voor wie waterpret belangrijker vind dan animatie

Bijzonder leuke camping als je niet teveel animatie verwacht. Leuk meer met glijbaan, 3 duikplanken en een groot opblaasbaar AQUAFUN waterkussen. Plekken staanplaats zelf uit te zoeken, ongenummerd dus iedereen bepaald zelf hoe groot of klein hij zijn perceel wil. Proper geregeld onderhouden sanitaire blokken (waarvan enkel klachten bij warm of vrijwel koud water.......tussenin kennen ze blijkbaar niet, waardoor na het ontwaken de ochtenddouche net iets minder leuk is en/of voor kleine kinderen het een klein beetje gevaarlijk is vind ik. Na een woordenwisseling met de patron ( die ik na enkele malen zeuren aan de receptie te pakken kreeg ). Eerst probeert hij je af te schepen maar de aanhouder wint........de douches werden bijgesteld. Over de receptie (Marion en nog een aardig meisje) niets dan lof....zij runnen eigenlijk samen met de enige topklusjesman (de camping terwijl de patron op een van zijn andere twee campings de kayaks runt.)

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8ruud09-09-2018

Prima verblijf gehad

Een eenvoudige camping maar met prima faciliteiten. Groot meer met strand en restaurant. In het meer kan je prima zwemmen en de kinderen kunnen gebruik maken van glijbaan, duikplank en wipeout (luchtkussens op het water). Wij zaten in een 6p stacaravan achterop de camping met veel ruimte om ons heen. Het zwembad is klein maar is meer een alternatief bij slecht weer. Nb. Wij hebben duidelijk een andere (positievere) ervaring dan onderstaande

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7C.Martens07-08-2018

Aardige camping

Leuke camping aan een meer met een strandje. In en rond het meer zijn de activiteiten. Daar heb je een restaurant met strandbar, erg leuk. De camping is groot en goed onderhouden. In het zwembad moet je een strakke zwembroek aan, doe je dit niet, dan staat er een chagarijnige Francaise jouw kinderen (!) te bevelen (ik kwam zelf later met een gewone zwemshort aan en tegen mij werd niks gezegd) dat ze uit het zwembad moeten. Na wat Nederlandse krachttermen in haar richting, zijn we maar gewoon in het leuke meer gaan zwemmen. Voor ons was het een doorreis camping en dat was prima. De sta-caravan was netjes en schoon, alleen de bedden waren belabberd en sliepen voor geen meter. Maar verder dus een leuke camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 4Jessica01-08-2018

Nee laat maar

Mooie omgeving, het meer is fantastisch! Maar van de camping zelf moet je echt niets verwachten. Een heel klein overdekt zwembad waar de stroomdraden los lagen. Er is een soort waterspeeltuin voor kinderen; die is duidelijk de laatste tien jaar niet onderhouden. Daarnaast stond het park tijdens ons verblijf uit. Er is ook een speeltuintje; die is er leuk! Maar je moet het hebben van het meer en de omgeving, en niet van de camping zelf. Er zijn veel leuke campings te vinden in deze omgeving!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6Tang28-11-2017

Wel aardig

Met vier personen, twee kinderen (van 6 en 17 jaar) stonden we 10 dagen op deze camping in een stacaravan in juli 2014. Ik spreek goed Frans dus alles verliep goed qua communicatie. Het meer is heerlijk en biedt veel opties. De omgeving is voor de cultuursnuiver, mooi en ongerept. Echter, we hadden last van kakkerlakken. De eerste avond zaten we heerlijk buiten en die beestjes kropen over de tafel, over de slippers en eigenlijk overal. Mijn man zag later dat de buitenkant van de caravan onder de kakkerlakken zat (die kleine, bruine). Met een hittegolf moesten we slapen met de ramen dicht dus. Hierop hebben we melding gemaakt maar het advies was een spuitbus te kopen. Dat vonden wij geen goed idee dus kregen we een andere caravan. Ook hier hadden we, zij het in mindere mate, last van kakkerlakken. Geen raam konden we openhouden. Gevraagd of de buren er ook last van hadden en dat bleek het geval. Afgezien daarvan was het wel aardig maar terugkeren doen we helaas niet.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in november 2015

• 3Diony Buikema02-10-2017

Eigenaar is niet eerlijk!!

Mooie camping, prachtig meer. Voor jonge kinderen fantastisch met strandje.

Grote smet op onze vakantie is dat ten onrechte de aanbetaling van onze Credit Card was afgeboekt (wij hadden het hele bedrag al betaald) en wij dit tot op heden nog steeds niet terug hebben ontvangen.

Ik heb hier voor vertrek een aantal keer over gemaild, steeds geen reactie. Toen maar gebeld, maar ze spraken nauwelijks Engels. Afgesproken om het bij aankomst te regelen. We zijn er 2,5 week geweest, de eerste week ben ik elke dag bij de receptie geweest om de betaling terug te krijgen. Elke keer een andere, nauwelijks Engels sprekende jongedame. Weliswaar zeer begripvol maar ze kon niks doen. Elke keer mijn verhaal gedaan en de belofte gekregen dat ze "de baas" zouden vragen. Na een week eindelijk de baas gesproken, hij beloofde terug te storten, nogmaals rekeningnummer gegeven. week later nog niks. Weer vragen. Weer de belofte, weer niks! Thuis nog 3x gemaild. Nu 5 weken later nog steeds niks! Slecht!

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 5Marco25-09-2017

Teleurstellend

Mooi meer , met strand maar zeer onvriendelijk personeel met eigenaar die je als een hond behandeld. Gastvrijheid moet hier nog worden uitgevonden.

• 5Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 4Hebbezz21-08-2017

Matige camping

De mensen aan de receptie spreken zeer slect engels ondanks dat ze nog jong zijn. Ook hebben ze vooraf nog niet besloten waar je terecht gaat komen er hangt daar een bord met magneten met welke plekken vol zouden moeten zijn. Wij hadden een glamping tent welke toch wel onderhevig is aan achterstallig onderhoud. Zo konden de doeken voor de "ramen"niet worden vastgemaakt zodat je in een nagoeg donkere tent zat. Ook hadden we een textielpakket besteld maar heeft toch 3 dagen geduurd voor we dit compleet hadden. Ook bij binnenkomst van onze accommodatie zijn de dame het ziet er netjes uit maar we zijn maar gelijk zelf aan het schoonmaken gegaan. Is gewoon een smerige aangelegenheid.

• 4Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Yvonne17-08-2017

Leuke vakantie gehad!!!! 👍🏻

S'morgens bij aankomst mochten we zelf een plekje op de camping gaan uitzoeken. Je krijgt er geen plek aangewezen. Wij zaten bij het grote sanitair gebouwd. Deze werd prima onderhouden. De staanplaatsen zijn lekker ruim en je ziet zo het meer liggen. Wij waren met twee kinderen 4-6 jaar. Veel nederlanders, dus onze kinderen hebben zich prima vermaakt. Het zwembad is simpel maar leuk, ook bij minder goed weer want dan is de koepel dicht. Er is ook een waterspeeltuin met sproeiers, en een panna veldje.Ook het strandje bij het meer is top. Alles is netjes, leuk met die duikplanken, waterfietsen en een groot opblaaskussen op het water. Wij hadden het idee dat ze sommige dingen toch wel aan het vernieuwen waren. Voordat ik ging had ik op zoover slechte recensies gelezen, maar dat hebben wij zo helemaal niet ervaren. De animatie is niet veel/niks. Jammer, maar onze kinderen hadden genoeg kindjes om mee te spelen! Al bij al, een hele fijne, leuke vakantie gehad. (15 nachten gebleven)

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Suncamp

5 tips over Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping)

• Chantal , 14-08-2013

Rocamadour is erg leuk om te bezoeken, is van alles te doen/bezichtigen. Collonges-La-Rouge (het rode stadje)

• Peter, 02-08-2012

De watervallen in de buurt zijn een bezoek waard, incl een 2.5 uur durende boswandeling, met de kano over de Dordogne is ook leuk. Grotten zijn er ook genoeg en het apenbos is ook heel leuk (de apen komen de popcorn heel voorzichtig uit je handen pakken, pas wel op met je camera, etc...).

• arie, 10-08-2014

s'avonds niets te doen behalve de spelletjeshal. Maak in dit gebouw een barretje, winkeltje, animatie en WC. Dan is er s'avonds ook een plek om naar toe te gaan voor de oudere kinderen en voor iedereen een plek om iemand te treffen van de camping. Deze moesten we nu zoeken omdat ze onvindbaar waren de hele dag.....

4 vragen over Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping)

• Marianne , 12-08-2014

sanitair

hoe zijn de sanitaire voorzieningen op de Camping, ?

Fam. Arts, 13-08-2014

er zijn meerdere toiletgebouwen. Ze worden slecht schoongemaakt. en zijn erg verouderd. 1 klein toiletgebouw vlakbij het meer is redelijk. de douches zijn daar fijn als er warm water is, helaas kun je daar niet afwassen of een wasje spoelen.

Marianne, 14-08-2014

Fam Arts ,bedankt voor de reactie. we gaan naar een andere camping ,andere kant van frankrijk. Gr Marianne.

• Sandra, 13-07-2014

Vissen

Wie weet of er gevist mag worden in het meer? En zo ja, welke vis zit er?

martin, 11-08-2014

In het lac du Miel mag gevist worden en er zit vooral veel voorn in en snoek. ook forel volgens de camping maar heb ik zelf niet gevangen.

• Andy, 15-08-2013

Internet

Wie weet of er een goede internetverbinding op de camping is en of ik die overal op de camping kan ontvangen?

DickBloksma, 06-01-2014

nee dus - houden zo wat mij betreft

Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping) info

• Aantal sterrenstersterster