Géén boekingskosten
FrankrijkLimousinBeynat (Correze)Campings Beynat (Correze)Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping)

Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping)

FrankrijkLimousinBeynat (Correze)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine du Lac de Miel (Glamping) voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 65 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.7MatigScore uit 65 reviews
  • 2.3Staat v/h sanitair
  • 6.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

68 Reviews over Domaine du Lac de Miel (Glamping)

• 3Familie H.22-10-2021

Hopeloos en teleurgesteld, nooit naar toe gaan!

Bij aankomst viel ons de slechte service van de beheerder(s) al op. Het inchecken van ons werd regelmatig onderbroken door een telefoontje. We hadden voor 2,5 week een plek gereserveerd. Een aanbetaling was vooraf gedaan. We moesten het restant direct ter plekke voldoen. Dit voelde niet goed. Het viel ons op hoeveel keuze qua plekken we nog hadden. Volop beschikbaarheid ondanks hoogseizoen. In de dagen daarna ontdekten wij waarom. Sanitair was hopeloos verouderd (op het hoofdgebouw na). Schoonmakers hebben wij amper gezien. Het zwembad was vies, troebel en stonk. Pierenbadje stond niet eens aan (niet leuk voor onze kleinste) en hier drijfden vooral dode insecten in. Waterparkje was ook dicht maar niet afgezet. Zaten levensgevaarlijke gaten in!! Na 5 dagen overlegd om eerder te vertrekken. Deal gemaakt dat we helft reissom terug zouden krijgen. Herhaaldelijk contact over geweest en tot op heden niets ontvangen. NIET HEEN GAAN!!!

• 5Eetgelegenheden
  • 6Paul van den Steen24-08-2021

Mooie camping en meer maar zeer slecht management

Camping en meer kunnen top zijn als management wat beter naar de klant zou luisteren en meer aan zeer nodig onderhoud zou doen

• 8Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 3M mulder13-08-2019

Matig

Leuke camping en goede locatie dat is het eigenlijk ook wel.. Het sanitair word gewoon niet schoongemaakt en je kunt bij een gebouw warm douchen maar dat is ook een goor hok!!! Ook door mensen zelf maar er word ook niet goed schoongemaakt of helemaal niet de strot vegen zitten aan de muur!! Honden laten ze overal poepen en waar je water moet halen ligt de bak ook al de hele tijd vol met drollen! Er word gewoon niks gedaan alleen het strand word geharkt 🤔

• 7Belgian Camper08-08-2019

Voor wie waterpret belangrijker vind dan animatie

Bijzonder leuke camping als je niet teveel animatie verwacht. Leuk meer met glijbaan, 3 duikplanken en een groot opblaasbaar AQUAFUN waterkussen. Plekken staanplaats zelf uit te zoeken, ongenummerd dus iedereen bepaald zelf hoe groot of klein hij zijn perceel wil. Proper geregeld onderhouden sanitaire blokken (waarvan enkel klachten bij warm of vrijwel koud water.......tussenin kennen ze blijkbaar niet, waardoor na het ontwaken de ochtenddouche net iets minder leuk is en/of voor kleine kinderen het een klein beetje gevaarlijk is vind ik. Na een woordenwisseling met de patron ( die ik na enkele malen zeuren aan de receptie te pakken kreeg ). Eerst probeert hij je af te schepen maar de aanhouder wint........de douches werden bijgesteld. Over de receptie (Marion en nog een aardig meisje) niets dan lof....zij runnen eigenlijk samen met de enige topklusjesman (de camping terwijl de patron op een van zijn andere twee campings de kayaks runt.)

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8ruud09-09-2018

Prima verblijf gehad

Een eenvoudige camping maar met prima faciliteiten. Groot meer met strand en restaurant. In het meer kan je prima zwemmen en de kinderen kunnen gebruik maken van glijbaan, duikplank en wipeout (luchtkussens op het water). Wij zaten in een 6p stacaravan achterop de camping met veel ruimte om ons heen. Het zwembad is klein maar is meer een alternatief bij slecht weer. Nb. Wij hebben duidelijk een andere (positievere) ervaring dan onderstaande

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7C.Martens07-08-2018

Aardige camping

Leuke camping aan een meer met een strandje. In en rond het meer zijn de activiteiten. Daar heb je een restaurant met strandbar, erg leuk. De camping is groot en goed onderhouden. In het zwembad moet je een strakke zwembroek aan, doe je dit niet, dan staat er een chagarijnige Francaise jouw kinderen (!) te bevelen (ik kwam zelf later met een gewone zwemshort aan en tegen mij werd niks gezegd) dat ze uit het zwembad moeten. Na wat Nederlandse krachttermen in haar richting, zijn we maar gewoon in het leuke meer gaan zwemmen. Voor ons was het een doorreis camping en dat was prima. De sta-caravan was netjes en schoon, alleen de bedden waren belabberd en sliepen voor geen meter. Maar verder dus een leuke camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 4Jessica01-08-2018

Nee laat maar

Mooie omgeving, het meer is fantastisch! Maar van de camping zelf moet je echt niets verwachten. Een heel klein overdekt zwembad waar de stroomdraden los lagen. Er is een soort waterspeeltuin voor kinderen; die is duidelijk de laatste tien jaar niet onderhouden. Daarnaast stond het park tijdens ons verblijf uit. Er is ook een speeltuintje; die is er leuk! Maar je moet het hebben van het meer en de omgeving, en niet van de camping zelf. Er zijn veel leuke campings te vinden in deze omgeving!

• 1Eetgelegenheden
  • 9Lucita11-03-2018

Très bon séjour

Nous avons passé un weekend agréable dans un chalet spacieux. Le cadre est génial tout comme le chalet. Commercer à proximité et plein de choses à faire et visiter dans les alentours. Tout ce qu'il faut pour un séjour réussit.

• 6Tang28-11-2017

Wel aardig

Met vier personen, twee kinderen (van 6 en 17 jaar) stonden we 10 dagen op deze camping in een stacaravan in juli 2014. Ik spreek goed Frans dus alles verliep goed qua communicatie. Het meer is heerlijk en biedt veel opties. De omgeving is voor de cultuursnuiver, mooi en ongerept. Echter, we hadden last van kakkerlakken. De eerste avond zaten we heerlijk buiten en die beestjes kropen over de tafel, over de slippers en eigenlijk overal. Mijn man zag later dat de buitenkant van de caravan onder de kakkerlakken zat (die kleine, bruine). Met een hittegolf moesten we slapen met de ramen dicht dus. Hierop hebben we melding gemaakt maar het advies was een spuitbus te kopen. Dat vonden wij geen goed idee dus kregen we een andere caravan. Ook hier hadden we, zij het in mindere mate, last van kakkerlakken. Geen raam konden we openhouden. Gevraagd of de buren er ook last van hadden en dat bleek het geval. Afgezien daarvan was het wel aardig maar terugkeren doen we helaas niet.

• 7Eetgelegenheden
  • 3Diony Buikema02-10-2017

Eigenaar is niet eerlijk!!

Mooie camping, prachtig meer. Voor jonge kinderen fantastisch met strandje.

Grote smet op onze vakantie is dat ten onrechte de aanbetaling van onze Credit Card was afgeboekt (wij hadden het hele bedrag al betaald) en wij dit tot op heden nog steeds niet terug hebben ontvangen.

Ik heb hier voor vertrek een aantal keer over gemaild, steeds geen reactie. Toen maar gebeld, maar ze spraken nauwelijks Engels. Afgesproken om het bij aankomst te regelen. We zijn er 2,5 week geweest, de eerste week ben ik elke dag bij de receptie geweest om de betaling terug te krijgen. Elke keer een andere, nauwelijks Engels sprekende jongedame. Weliswaar zeer begripvol maar ze kon niks doen. Elke keer mijn verhaal gedaan en de belofte gekregen dat ze "de baas" zouden vragen. Na een week eindelijk de baas gesproken, hij beloofde terug te storten, nogmaals rekeningnummer gegeven. week later nog niks. Weer vragen. Weer de belofte, weer niks! Thuis nog 3x gemaild. Nu 5 weken later nog steeds niks! Slecht!

• 3Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar