Reviews over Bessines-sur-Gartempe (Haute Vienne)

Caming was niet inbedrijf bij ons bezoek

Gerrit,
    23-10-2018

Camping was nog gesloten mochten er wel staan goed plaats Camping dicht bij snelweg mooie omgeving De camping zal opknappen als er een week lang iemand er met een hogedrukspuit aan het werk gaat .

Mooie zeer grote plaatsen met zicht op meertje

Jolanda en Peter,
    27-8-2017

1 nacht geweest als doortrek camping. Het was erg rustig begin augustus. Mochten overal gaan staan. Zeer grote plaatsen, zelf voor zeer grote campers of caravans heel makkelijk bereikbaar zijn (kan hem aangekoppeld laten). Door terrassen mooi uitzicht op meertje (kan je zwemmen). Restaurant was nu geheel met overkapping, heerlijke biefstuk gegeten. Sanitair rook niet al te fris (terwijl er heel weinig mensen waren), had wat twijfels over schoonmaak, maar zag er toch wel redelijk uit (met wc bril).

Sanitair is wel aan vervanging toe, dan zou het enorm opknappen hier.

Verder heel prima plek, zou er op doorreis weer gaan staan.

21 euro per nacht in hoogseizoen.

prachtig chateau!

Stephan,
    27-8-2017

Geen.zin in een standaard hotel, kies dan voor dit prachtige chateau! Enorm leuk voor kinderen. Veel speelruimte.

Wij zonder kinderen, hadden de prachtige kamer aan de tuinkant met balkon. Heerlijk om.zo je vakantie te starten, of te eindigen.

Dicht bij de snelweg.

Gastvrije, bescheiden gastvrouw.

Doen!

Top plek langs de snelweg!

Loes,
    22-8-2017

Prachtige plek om te overnachten. Enorm aardige gastvrouw. Authentiek ingerichte kamers. Lekker ontbijt. Leuke plek ook voor kinderen. Dicht bij de snelweg. Leuker dan een hotel. Persoonlijkheid en gastvrijheid staan hier bovenaan.

Prima overnachtingscamping

Lisette,
    28-4-2017

Bij toeval hier terrecht gekomen. Waren onderweg naar het zuiden en wilde ergens overnachten. Mochten zelf een plekje kiezen. Aardig personeel. Restaurant op de camping prima kwaliteit maar vond voor wat je kreeg het best prijzig. Camping ligt pal aan het meer met lekkere strandjes en leuke speelgelegenheid voor de kinderen. Sanitair was redelijk. Kan wel een opknapbeurt gebruiken. Voordeel is wel dat je al vroeg kan vertrekken.

Bessines-sur-Gartempe (Haute Vienne) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews