Appartement Les Cavaleries

FrankrijkLimousinBeaulieu-sur-Dordogne (Correze)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Les Cavaleries voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 19 reviews

0Tonen op kaart

19 Reviews over Les Cavaleries

• 9Sylvia van de Wouw31-08-2020

Gastvrij & ruim: gastvrouw/-heer, huis, tuin. FIJN

Fijn appartement, van alle gemakken voorzien, maar we zijn vooral buiten geweest: luieren in de tuin en het zwembad, wandelen in de landelijke en heuvelachtige omgeving. Maja en John zijn bovendien super gastvrije en gezellige mensen. Geen minpunten ☺

• 9Els en Ton24-12-2019

We komen zeker terug , je voelt je er thuis!

We kijken terug op 2 heerlijke weken op een top locatie . Oktober een kleurrijke maand en prachtig weer! Het tuinappartement is heel gezellig en ruim ingericht , met heerlijke bedden. Ook de hout kachel is een ware opsteker! We hebben mooie wandelingen gemaakt . Een plek " sous le Soleil" als je van de natuur , rust, wandelen, fietsen, lezen,cultuur en uiteraard Franse wijntjes houdt . Op loopafstand van het prachtige middeleeuws toeristisch plaats "Beaulieu sur dordogne" met de vele pleintjes , gezellige terrasjes ,restaurantjes en niet te vergeten de dordogne ,waar je lekker kan picknicken zwemmen vissen en kanoën. Verder is er veel te ontdekken in een straal van 35 km.

• 9Marleen20-10-2019

Voor herhaling vatbaar!

Het tuin-appartement was erg goed. Heerlijk koel en veel ruimte. Ook een fijn zitje buiten. In de tuin genoeg privacy. Mooie omgeving. Genoeg te doen/zien.

• 9Joyce20-10-2019

Rust & ruimte!

Op de terugweg uit Spanje kwamen we op les Cavaleries aan. Wat een verrassende plek in een mooie streek. Een prachtig uitzicht over de heuvels en het dal, midden in de natuur.

We verbleven in het appartement beneden, met een eigen terras voor de deur, een goed ingerichte keuken, een fijne badkamer en twee slaapkamers met goede tweepersoonsbedden. Gastvrouw Maja kent de wandelpaden door de heuvels en helpt je op weg. Je kunt door de bossen en tussen de boerderijen door naar het dorpje wandelen, waar leuke terrasjes en restaurantjes zijn.

Een boekje lezen in de schaduw van de bomen op de terrassen bij de camping, in een hangmat uitkijken over het dal, even zwemmen in het zwembad; echt vakantie! Er is veel te zien en te doen in de omgeving. John en Maja helpen en denken mee waar nodig, en geven je verder de rust & ruimte.

Wij komen zeker nog een keer terug!

• 10Theo en Caroline22-09-2019

Een plek om vaker terug te komen!

Een geweldige locatie en super gastvrije gastheer en gastvrouw! Wij hebben een weekje met de camper op de campingplaats gestaan en hebben op onze terugreis opnieuw Les Cavaleries een paar dagen bezocht. Geen enkele plek die hieraan kan tippen!

• 10Koos en Marlies20-09-2019

We kregen een warm onthaal op een superplek!

Les Cavaleries biedt een zeer gastvrij en aangenaam verblijf in een prachtig gebied met veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. We kampeerden er op een mooie plek met een schitterend uitzicht. Een paar weken later kwamen we terug in het comfortabele en gezellige huis en maakten we een paar mooie wandelingen in de omgeving. Les Cavaleries is voor ons een plek om vaak terug te gaan. Ook om John en Maja, de fijne gastheer en gastvrouw, weer te zien!

• 7Srno19-09-2019

Top locatie

Lekker ontspannen in een mooie omgeving

• 9Ria van Santvoort19-09-2019

Een plek waar je jezelf kan zijn

Heerlijke ontvangst, hartelijk! Een prachtige plek en rust, in een woord geweldig !!

• 9Wilbert Leistra19-09-2019

Prachtig!

Een prachtige plek, midden in de natuur, bij erg gastvrije mensen.

• 10Johan10-08-2019

Super profiter... Wij komen zekere terug!

Super mooie doorkijk vanaf de achtertuin en terras over de groene dalen. Zeer grote diversiteit aan vogels en veel wild. Neem zeker de verrekijker en wandelschoenen mee! Landelijk Frans warm en gezellig, boeken en spellen. Veel ruimte, ruime keuken compleet met apparatuur, zeer goede bedden en fijne douche. Binnenklimaat heerlijk koel t.o.v. buitentemperatuur. Het overdekte buitenterras, barretje met houtkachel erg gezellig. Heerlijk ontspannen voor een echt Frankrijkgevoel, weg van de drukke bewoonde wereld. De betrokken gastvrijheid en warme vriendelijkheid van de uitbaters Maja & John. Ze geven je alle ruimte en rust die je maar wenst. Ze staan altijd voor je klaar en dringen zich absoluut niet op. Ze denken met je mee, weten erg veel van de omgeving en geven je goede tips, maatwerk dus. Daarnaast genieten van een heerlijk compleet ontbijt en een overheerlijke warme maaltijd. TOP!!!

Appartement Les Cavaleries info

Veilig betalen met