Appartement La Riviera Limousine

AppartementWeer vandaag32°13°
Appartement La Riviera Limousine
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor La Riviera Limousine voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement La Riviera Limousine

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Site très bien

Berthois
4-6-2012

Logement très bien refait a neuf a recommamder

site agréable

RAJAUD Jacques
4-6-2012

propreté T.B. Vue splendide

Ustensiles de cuisine juste

Manque rideau salle de séjour

Sinon très agréable en cette saison( été certainement bruyant)

Gites 6 places ?

Mathias LEONARD
8-5-2011

Village sur-vendu... Les logements sont très exigus et il semble bien difficile d'y séjourner à 6. Déjà à 4, il faire attention à ne pas se marcher sur les pieds...

Accueil souriant mais très peu d'animations. Piscine à 400m à pied, pas dans le village vacances...

Région agréable.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Riviera Limousine in Beaulieu-sur-Dordogne (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Riviera Limousine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Riviera Limousine scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.