Camping Huttopia Beaulieu sur Dordogne

Camping Huttopia Beaulieu sur Dordogne
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Huttopia Beaulieu sur Dordogne voor je op een rij gezet:

87 reviews over Camping Huttopia Beaulieu sur Dordogne in het Nederlands

Mooie camping op een zeer goede locatie.

Jacques van Linden
16-5-2018

Ontvangst was uitermate vriendelijk. We kregen een plek toegewezen maar we mochten ook zelf een plek uitzoeken. Het dorp is twee keer struikelen en je bent in het centrum.
Marie Laure, De manager van de camping, Responsable, 13-6-2018

Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad op onze camping. We kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen op onze camping.

Vriendelijke groeten,

Goed.

Van Alphen
13-1-2018

Camping was goed, maar geen uitzicht in verband met. Heel mooi dorpje. Hele mooie streek.er is veel te zien en veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen.

Dear guest,

Thank you very much for your feedback. We are happy to read that that you had a pleasant stay in our campsite.

We are looking forwards to welcome you back in our campsite,

Superfijne camping bij erg mooi dorp

*Lin*
7-10-2017

De camping is klein maar fijn. Het is 'n bosrijke camping waar we egeltjes en eekhoorntjes zagen direct aan de rivier. En als je de camping afloopt, sta je meteen middenin het historische plaatsje Beaulieu-sur-Dordogne. Wat ons betreft 'n ideale ligging.

Het strandje aan de rivier is niet geweldig, gewoon 'n smal kiezelstrandje. Je kunt er ook niet echt zwemmen, daarvoor is het te ondiep en de stroming te sterk. Maar het is er leuk om met de steentjes in het water te spelen. Als wij wilden zwemmen, gingen we echter naar zwemmeren in de omgeving of naar 't zwembadje op de camping, dat eveneens klein maar fijn is.

Op de camping kun je verse broodjes krijgen, de rest haal je gewoon in de supermarkt op loopafstand van de camping. En in 't volgende dorp is 'n grote supermarkt, allemaal heerlijk dichtbij.

In de omgeving is écht enorm veel te doen, bijna alles op maximaal 'n half uurtje rijden van de camping.

Dit deel van de Dordogne is nog niet ontdekt door het Nederlandse massatoerisme, wij vonden het hier héérlijk!

Nooit meer.

Maarten
24-9-2017

Het dorp, wat om de hoek is, is wel leuk. Genoeg eetgelegenheden en röring. De camping hadden we van tevoren geboekt en betaald, maar vanaf het begin af aan was het een gevoel van 'uitzitten'. Ja, ik weeg hierin mee dat het weer niet geweldig was, maar dan nog. Toen we aankwamen bleek dat we eigenlijk geluk hadden dat de receptie open was. Het was laagseizoen en dan zijn ze maar weinig open. Afijn, nu konden we zo'n 3 kwartier wachten tot die ene medewerker alle anderen 'geholpen' had. Het was zo dood als een pier. Behalve campers niks te bekennen en die mensen zaten dus de hele dag binnen. We hadden gereserveerd op basis van recencies en de info op websites, maar dit klopt allemaal van geen kanten. We kwamen net van een andere camping af waar het leuk was op alle vlakken die we zoeken. Maar nu waren er hier helemaal 0,0 kinderen te bekennen en was onze zoon dus alleen. Het zwembad was ab-so-luut niet verwarmd en hier hadden we dus niks te zoeken en kwam geen kip. Geen restaurant, (snack)bar, winkeltje of andere zaken zoals entertainment (of personeel opzich). Dit wisten we in hoofdlijn van tevoren, maar zoals je het daar in de praktijk ervaart is waardeloos. Als een zombie wat rondjes lopen over de camping of proberen activiteiten in de omgeving te doen gaf niet genoeg hoop en leidde er niet toe dat je lekker op de camping kan lounchen en chillen. We zijn uiteindelijk vrij snel weggegaan en hebben niet eens de moeite genomen om te proberen onze vooraf betaalde inleg terug te vorderen.

Dear guest,

Thank you very much for your candid review of your recent stay at our campsite, your comments are valuable to us, as we strive to improve every experience

However, we are sorry to read that you had a feeling of boredom during the stay, because of bad weather ...

Therefore, Beaulieu-sur-Dordogne has some wonderful places to visit, like '' The Padirac Chasm '' and surrounded by the most beautiful villages in France like (Turenne, Carennac, and Curemonte).

Regards,

Ruim opgezette camping aan de dordogne

Familie Mathot
2-9-2017

Een ruim opgezette camping met een heerlijk zwembad en als afwisseling de rivier de Dordogne. De kinderen kunnen met een band de rivier een stukje afdalen, wat erg leuk is. Het dorpje Beaulieu is ideaal om je brood te halen of even langs de slager te gaan. Leuke entertainment, niet te aanwezig. Lekkere pizza. Wij hadden tent nr 45, een zeer schaduwrijke plek. Ideaal met heet weer, maar daardoor geen gras meer voor de tent. Huttopia mag meer aandacht aan besteden aan het onderhoud van het terrein. Er leek niet gesnoeid of gezaaid (gras) in het voorjaar en dat is jammer. Sanitair 3 werd prima bijgehouden. Een aanrader voor families met kinderen onder 12.
The Campsite Manager, Responsable, 9-5-2018

Dear guest,

Thank you very much for your feedback. We are happy to read that you have enjoyed your stay in our campsite.

We are looking forwards to welcome you back in our campsite,

Zeer fijne mooi gelegen camping.

Kuipers
29-8-2017

Mooie relaxte camping. Vooral plekken aan rivier zeer mooi en ruim. Rivier is voor jong en oud erg leuk. Continue wel goede stroming door verder opgelegen dam. Daardoor ook schoon. Wij hadden een mooie plek aan de rivier. Wij hadden te maken met sanitairblok 3. Deze was duidelijk veel schoner, dan die bij het zwembad. Waren hier begin augustus en nooit in de rij moeten staan. Wij als ervaren kampeerders vonden het echt prima schoon. Er werdt 3 x per dag schoon gemaakt. Zwembad is prima en het speeltoestel voor de kleinere kinderen is zeker erg leuk. Er was altijd wel een ligstoel vrij. Het stadje is heel idyllisch en mooi gelegen. Heel relaxed en nog typisch Frans. Geen massatoerisme hier. Op maandagavond is er een bbq met markt op het plein in het stadje. Wat echt een aanrader is. En ook de vele nationaliteiten vonden wij fijn. Dat ons kent ons gevoel heb je hier gelukkig nog niet. Voor de echte kampeerder die van rust en natuur houdt zonder veel poespas is dit een heerlijke camping. Zeker voor gezinnen met kinderen in de leeftijd tot max 10 jaar is het top. Snel overzichtelijk, zodat je ze ook makkelijk vrij kan laten. Animatie was alleen in het Frans en stelde weinig voor. Maar genoeg te doen, mijn kinderen hebben dit zeker niet gemist. In omgeving genoeg te doen. Minpunt: vriendelijkheid receptie matig - gastvrijheid bar matig . Maar 1 babywasruimte voor hele camping.
The Campsite Manager, Responsable, 9-5-2018

Dear guest,

Thank you very much for your comment, your remark help us continually to improve our establishment.

We are looking forwards to welcome you back in our campsite,

Mooi plekje aan 't water maar zwembad.

On tevreden ga hier nooit meer heen.
16-8-2017

Plek aan het water erg mooi. Zwembad niet kind veilig(voor kind van 5) tegels liggen schots en scheef, voetenbad vieswater,zwembadrand vol met alg. Sanitair: toilet stink naar urine. douchehokjes erg klein. Wij zijn echt wel wat gewent met kamperen.

Dear guest,

Thanks’ for taking the time to tell us about your stay at our campsite.

We regret that your stay did not give you complete satisfaction.

We will do our best to make the most of your remarks in continuous improvement process.

Aanrader

Bianca
13-8-2017

Op de terugweg uit Spanje een aantal dagen op deze camping verbleven.

Binnenkomst doet meteen al leuk aan. Receptie is in authentiek gebouwtje en je hoort meteen de rivier stromen.

Het gedeelte waar de huuraccommodaties staan is ruim en speels opgezet.

Wij hadden tent sweet geboekt (met eigen sanitair). Tent was dik voor elkaar (ruim, schoon)en lekker grasveldje voor de tent.

Je loopt zo het dorpje jn wat onzettend mooi en idyllisch is.

Ook veel uitstapjes mogelijk binnen 20 minuten rijden van de camping (kasteel Castelnau, Atoire, Gouffre Padirac). Eigenlijk waren we nog lang niet uitgekeken.

Marie Laure, De manager van de camping, Responsable, 13-6-2018

Geachte Klant,

Hartelijk bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat julie een fijn verblijf hebben gehad op onze camping. Rond onze camping zijn er inderdaad veel dingen te bekijken.

We kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen op onze camping.

Vriendelijke groeten,

mooier dan het lijkt

sl
2-8-2017

Op hwr werste gezicht een romantische plek die overgenomen is door de huttopia keten. Maar dat heeft zo zijn nadelen. Niks is normaal geprijsd, ijs is duur, patat is duur en drinken ook. Aan de kwaliteit niets op te merken. Sanitair is aangpast aan de huttopia kleuren en is in nieuwstaat. Maar het wordt erg slecht schoongehouden. Zo zijn er voor kampeerders mar 4 WCs die gedeeld moeten worden met het zwembad en het restaurant. Lang wachten en erg natte vloer en dus smerig. Kleine meid kan hierdoor niet alleen (7 jaar). Plekjes zijn erg klein en er is heel veel schaduw. De huurtenten en huisjes liggen allemaal wel erg mooi. Kortom, de plek en het dorpje ernaast zijn erg mooi maar de camping valt gewoon erg tegen.

Dear guest,

Thanks’ for taking the time to tell us about your stay at our campsite.

First of all we are happy to read that that you liked our chalets and tents.

But we regret that your stay did not give you complete satisfaction.

Leuke gezinscamping in toffe streek

Krist
1-8-2017

We werden zeer vriendelijk ontvangen. Wat wel tegenviel was onze plaats aan de rivier(82). We dachten bij onze boeking dat onze kinderen aan de rivierplaatsen vlot zouden kunnen spelen maar dat is op de meeste plaatsen niet het geval omdat er een stijle wand is. Er zit ook heel wat stroming op het water. Bij de plaatsen dicht bij de passerelle over het water is er ook heel wat lawaai van de waterval. We hebben ons een andere plaaats gevraagd en dit kon onmiddellijk. Over die plaats(150) waren we heel tevreden. Onze kinderen van 4 en 7 konden zelfstandig naar het toilet en de speeltuin. Het sanitair werd 3 keer per dag gepoetst en was netjes. Wel soms wat file voor het douchen. De sfeer op de camping was leuk. Een mix van jonge gezinnen en oudere koppeltjes met caravan. Zwembad vonden we heel leuk en de activiteiten ook tof en gezellig. Op de camping was het na 22u niet steeds stil. Mss toch beter bordjes hangen om dit te vragen. De streek is zeer tof met dorpjes, waterval, markt, grotten, ...

We komen zeker nog eens terug

Dear guest,

We are looking forwards to welcome you back again in our campsite.

Best regards,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Beaulieu sur Dordogne in Beaulieu-sur-Dordogne (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Beaulieu sur Dordogne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Huttopia Beaulieu sur Dordogne scoort een 7.9 uit 10 op basis van 105 reviews.