Camping Huttopia Beaulieu sur Dordogne

Camping Huttopia Beaulieu sur Dordogne

Omschrijving
Middenin de natuur gelegen aan de rivier de Dordogne vind je Camping Huttopia Beaulieu sur Dordogne. Er zijn voldoende schaduwplaatsen voor een eigen tent of huuraccommodatie. Voor simpele gerechten kun je op de camping zelf terecht. Het stadje Beaulieu-sur-Dordogne ligt op loopafstand. Bezoek ook het kasteel van Castelnau 12 kilometer verderop.

97 reviews over Camping Huttopia Beaulieu sur Dordogne in het Nederlands

Mooi gelegen camping aan de Dordogne

Billy-Jane,
21-9-2018

Mooi gelegen camping naast het dorpje aan de Dordogne. Wel veel muggen maar daar is weinig aan te doen, natuurlijk. Wij hadden een Sweet tent met douche, wc en keuken met warm/koud water, heerlijk!! Tent was redelijk schoon maar had schoner kunnen zijn. Leuk zwembad, ook voor ons dochtertje van 4 een leuke soort waterspeeltuin. Omgeving is prachtig! Lekker rustig met mooie dorpjes en watervallen etc. Rocamadour en Cascades de Murel zijn aanraders!

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij om te lezen dat jullie en fijne vakantie hebben gehad op onze camping. We nemen uw opmerking goed op en zullen er verbetering in maken.

Schitterend gelegen camping

Josefien,
28-8-2018

Schitterend gelegen camping. We hebben heel veel plezier gehad op/bij de rivier. We hadden een tent gehuurd en die was prima. De kampeerplekken liggen mooi, al stond het allemaal wel erg dicht bij elkaar. Wij waren in het hoogseizoen en het was druk op de camping. Regelmatig alle toiletten en douches bezet, tot laat op de avond rumoer. Kan me voorstellen dat het in het voor of naseizoen beter vertoeven is Personeel is jong maar wel vriendelijk. Omgeving is adembenemend mooi. Het dorpje zelf ook schitterend.

Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op onze camping en dat jullie erg hebben genoten van de rivier.

Beverratten verpesten verblijf!

Jasper,
26-8-2018

Tijdens onze 3daagse vakantie op de Huttopia camping in Beaulieu sur Dordogne zwermden er in de avond een elftal beverratten (waarvan er 1 50cm lang was) rondom ons huisje. Deze dieren vallen volgens de EU regelgeving onder ongedierte maar volgens de camping waren ze beschermd en konden zij hier niks aan doen. Toen wij aangaven dan 1 dag eerder te vertrekken en het redelijk te vinden dat we ons geld van 1 dag retour zouden krijgen, werd er totaal niet empatisch gereageerd en bleven ze zowel op de camping als op het hoofdkantoor beweren dat ze geen geld terug konden geven. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk en incorrent aangezien je niet mag verwachten dat dit soort zwermen van deze dieren bij het verblijf horen. Overige faciliteiten en uitstraling camping was wel erg goed, maar dit verpest je verblijf.

Het Camping Team., Responsable, 18-9-2018

Geachte klant,

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u geen prettig verblijf heeft gehad op onze camping en we begrijpen dat u bang was tijdens uw verblijf. Beverratten doen geen kwaad, en ze zijn niet gevaarlijk voor mensen, ze vallen mensen niet aan en horen bij natuur, en onze camping is een natuur camping, er komen heel veel vogels, eekhoorns, egels en nog meer wilde dieren op onze camping en de camping ligt langs de rivier, dus beverratten kunnen ook voorkomen op de camping, en dat alleen als het donker is.

Op internet vind u de reden waarom wij deze niet kunnen wegjagen.

Met veel plezier verwelkomen wij jullie nog een keer op onze camping, of op éen van onze andere campings,

Een a-typische Huttopia-camping.

Pluspunten: de roulotte is gewoon leuk en goed verzorgd. Het riviertje is lekker rustig (waarom liggen daar niet meer mensen?) en de camping ligt in een leuk dorp

Minpunten: De accommodaties en tenten liggen er dicht op elkaar. Met name de tenten liggen heel netjes naast elkaar aan een ''straatje''. Er is veel en ietwat luidruchtige animatie en ook het publiek is luidruchtiger dan dat we gewend zijn op andere Huttopia campings. In het zwembad mag je geen opblaasspulletjes meenemen en er is zelf een glijbaan (dat zijn we he-le-maal niet gewend bij Huttopia).

Al met al kregen wij het gevoel dat Huttopia deze camping pas overgenomen had en nog flink bezig is om deze geheel om te katten naar hun eigen concept (ruimte, natuur, rust).

Al met al ietwat teleurgesteld dus...

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te lezen dat julie de camping en zijn ligging fijn hebben gevonden.

Onze roulottes liggen inderdaad net achter het zwembad, bar & restaurant, animatie tent wat geluid kan opleveren elke dag, vooral in het hoogseizoen.

Onze Huttopia camping is meestal gewaardeerd voor de rust en de natuur.

Fijne camping

Diana,
23-8-2018

Leuke kleinschalige camping, prachtig gelegen aan de Dordogne. Je kan kiezen voor een plek aan de rivier als je dat wilt. Leuke animatie voor de kinderen, prima zwembad. Paar eenvoudige gerechten te verkrijgen bij de bar zoals pizza en friet. Broodjes kun je de dag ervoor bestellen maar je loopt ook zo het gezellige dorpje in waar genoeg bakkertjes te vinden zijn. Grote supermarkten op ong. 5 a 10 min rijden. Sanitair op de camping oogt nieuw en wordt 3 keer per dag schoongemaakt.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping!

Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad op onze camping en dat de kinderen de animatie leuk vonden.

Prachtige camping maar....

Iris,
22-8-2018

Prachtig gelegen parkachtige camping met veel bomen aan een heel mooi stukje rivier bij een (redelijk druk) mooi dorp.

In het hoogseizoen is het erg druk. Ons sanitair had geen voorzieningen voor kleine kinderen, toiletten zijn voor gemengd gebruik en stinken (dus). Toiletpapier is regelmatig op. De douches zijn smerig. Ik denk dat er hooguit 2 x per dag wordt schoongemaakt en dan op de makkelijke manier. Onze Cabanon huur tent had harde bedden en stoelen en een campingtafel. Geen ligbedden. Geen magnetron of waterkoker. Geen dekbedden. Geen nachtkastje. Geen kast om spullen of hangkleding op te bergen. Geen waterputten in de buurt. (Dit hadden wij bij andere goedkopere campings allemaal wel) Wel redelijk goede pannen en een cadac tweepits gasfornuis.

Mooi zwembad (geen ligbedden). Broodjes service slecht want brood is keihard en croissants droog. Maar dan heb je weer mazzel dat je bij een dorp zit. Bakkertje tegenover de kerk.

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij om te lezen dat jullie onze camping mooi en de ligging fijn hebben gevonden.

In het hoogseizoen zijn er meestal veel families te vinden op onze camping. Wij hebben in onze sanitair gebouwen 1 & 2 voorzieningen voor kleine kinderen en deze worden 4 keer per dag schoon gemaakt in het hoog seizoen.

We nemen uw commentaar op en gaan kijken wat we kunnen verbeteren voor het volgende seizoen.

Met vriendelijke groet,

Mooie omgeving, slecht sanitair.

Linda,
21-8-2018

Wij hadden ook een week geboekt.

We hadden een mooi tent plaats aan de rivier.

we hebben veel uitjes gemaakt in de omgeving.

Het zwembad was leuk maar druk maar dat heb je in het hoogseizoen.

Aardig personeel.

Oo avond werden er leuke dingen georganiseerd.

Het enige min puntje vond ik het sanitair.

Te druk en niet schoon,en te dicht op elkaar.

allemaal de ene zit op toilet en daarnaast sta je de afwas te doen.

en het wc papier was ook op en dat voor 4 dagen lang.

Sommige plaatsen en glamping tenten staan recht tegenover het sanitair.

Dat is echt geen vakantie kan ik u vertellen!

Wij hadden geluk met onze tent plaats.

Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie.

We zijn blij om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad op onze camping.

Grote drukke camping

E.Wijntje,
10-8-2018

Leuke maar veel te drukke camping.

Bij aankomst kregen wij een plaats bij horeca, sanitair,zwembad en bbq-plaats aangewezen, wat met de huidige bezetting op dat moment leek mee te vallen, na een week werd het echter zo druk dat we de tent voor ons gevoel net zo goed in het sanitair hadden kunnen opzetten.

De bbq op kooltjes werd dagelijks meerdere keren gestookt zodat wij zeer regelmatig in een zwarte walm zaten, dat er een plaats is om vlees te bakken is leuk, het ziet er ook gezellig uit maar maak daar dan geen staanplaatsen omheen!

Deze camping is prachtig om te zien en zoals beloofd ook midden in het groen,

met de helft aan gasten zou het eruit zien zoals wordt getoond in de folder.

Wij kregen al heel snel het gevoel dat het doel van de eigenaren is om zo snel mogelijk veel geld te verdienen, ook gezien de prijzen van de horeca en wasmachines, vijf euro voor een wasje dat wel nat maar niet schoon wordt is best veel, gezien de inkomsten daar zou een fatsoenlijke wasmachine best gerealiseerd kunnen worden.

Het sanitair wordt drie keer per dag schoongemaakt door heel vriendelijk personeel, het is er echter zo druk dat je in de ochtend zeker 10 minuten in een bruine stront walm staat te wachten voordat je naar het toilet kan, omdat onze tent zo dicht op het sanitair stond rook je die lucht bij het ontbijt nog, gelukkig gaat dan al snel de bbq aan zodat de menselijke luchten veranderen in verbrand vlees!

Over het personeel geen kwaad woord, hele aardige jonge mensen ( de oudste is minstens negentien) die je vriendelijk met van alles helpen, zij kunnen het ook niet helpen dat het beleid van Huttopia vooral winstbejag is.

Wij gaan niet meer!

Het camping Team, Responsable, 15-10-2018

Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te lezen dat jullie de Camping mooi vonden. Het spijt ons erg dat jullie de kampeerplek die jullie is toegewezen niet zo prettig vonden. We hebben ook staanplaatsen verder liggen van het zwembad, sanitair, bar & restaurant, dit kan aan worden gegeven bij reservering. We nemen uw commentaar op en zullen kijken wat wij kunnen verbeteren voor het volgende seizoen.

Aangenaam verblijf

Ann VH,
29-7-2018

De camping was zeer aangenaam, heel rustig. We kregen een mooie grote staanplaats.Dicht bij het dorp. Het personeel was zeer vriendelijk. Het sanitair werd meerdere malen per dag gepoetst. En er was altijd heel warm water om te douchen en af te wassen. Het zwembad was ook heel proper, enige minpuntje was dat de tegels rond zwembad los lagen. Voor mensen die niet houden van massatoerisme is dit een ideale camping. Je komt er helemaal tot rust. Wij hebben genoten van ons vakantie.

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij om te lezen dat jullie een fijne tijd hebben gehad op onze camping en lekker van de rust hebben genoten.

Heerlijke vakantie gehad!

Sanne,
29-6-2018

Van 10juni tot en met 28 juni op deze camping verbleven. We vonden het er heerlijk! Er was een plek gereserveerd maar toen we aangaven liever iets anders te willen was dit geen probleem en mochten we zelf een plek uitkiezen. Bijna alle plaatsen zijn omringd met bomen, dus er is veel schaduw. Speeltuin vonden onze jongens erg leuk, maar ook met een emmer en schepje vermaakten ze zich prima op de grindpaatjes en in het ‘zand’ van de badmintonplaats. Het sanitair is mooi en netjes. Enige wat ik jammer vind is dat dames en heren dezelfde toiletten delen.. verder ook een ruim washok met babybadje voor de kleintjes.

De eerste week hadden we iets minder mooi weer maar gelukkig is er heel veel te doen in de omgeving. Binnen een uur rijden heb je al van alles! Goed te doen met een peuter van 3 en een dreumes van 1. De andere twee weken heerlijk Zomers (warm!) weer gehad. Veel in het zwembad gelegen. Kinderbad was wel wat fris. Heerlijk plekje!

Het camping team., Responsable, 15-10-2018

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback, we zijn blij om te lezen dat jullie een fijn verblijf bij ons hebben gehad en dat de kinderen erg hebben genoten van onze speeltuin.

Met veel plezier verwelkomen wij jullie weer op onze camping,

Met vriendelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Beaulieu sur Dordogne in Beaulieu-sur-Dordogne (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Beaulieu sur Dordogne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.