Reviews over Basville

Een echte aanrader!

Annabel & Gerhard,
    13-11-2016

De gîte is heerlijk licht en prima ingericht, van alle gemakken voorzien.

Een gezellige woonkamer/keuken, een fijne slaapkamer met een goed bed en voldoende opbergruimte voor je kleding. De badkamer is prachtig, een grote doucheruimte met regendouche.

In de tuin een lekker plekje onder de berkenbomen, en op het terrein een picknicktafel en stoelen met een parasol, zon of schaduw, voor elk wat wils. De eigenaren zorgden voor voldoende privacy, en waren altijd bereid om informatie te geven en stonden klaar indien nodig. Er staan twee fietsen klaar die gebruikt mogen worden. De omgeving is prachtig, veel natuur en vooral heel rustig. Leuke plaatsjes en markten in de omgeving.

Een fijn verblijf

Els Bastiaansen,
    21-9-2016

De gite is rustig gelegen, er komt alleen bestemmingsverkeer langs. Er is een zitje voor de gite, onder de berkenbomen maar je kunt ook een stukje verder op een soort van zonneweide gaan zitten. De eigenaren doen erg hun best om je verblijf zo prettig mogelijk te maken, ze respecteren je rust en privacy maar zijn altijd bereid om te helpen of om tips te geven. In de directe omgeving heb je de steden Aubusson en Auzances. Bijna elke dag van de week kun je wel ergens een markt bezoeken. Verder kun je er mooie wandelingen maken.

Een aanrader!

Adrie en Sandra,
    21-8-2016

Wij hebben een week genoten van de gastvrijheid van Frans en Marleen. We verbleven in de tweepersoonsgite die was voorzien van alle gemakken.'s Morgens lekker ontbeten in het zonnetje en daarna er op uit. De omgeving is heel geschikt om te wandelen of om leuke plaatsjes te bekijken.

Omdat wij in de tweepersoonsgite verbleven zonder kinderen is kindvriendelijkheid voor ons niet van toepassing.

Een oase van rust.

Tamara Vermaes,
    10-8-2016

De gite is prima! Het is voorzien van alles wat men zoal nodig mocht hebben. Alhoewel het bed wat aan de harde kant is, is het heerlijk slapen. Sanitaire voorzieningen mooi gemaakt. De gastvrouw en -heer doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken en niks van hun aanwezigheid te laten merken. Wanneer zij wel nodig zijn, staan zij meteen voor je klaar. Ook lief dat wij de fietsen mochten gebruiken. Wel een hele kluif om die laatste kuitenbijter bij de gite weer op te komen, maar erg leuk. Geweldig gebied om te fietsen en te wandelen. Na de inspanning kan er heerlijk worden gegeten bij Auberge Saint Eloi in Crocq.

Op dit moment nog niet echt leuk voor (kleine) kinderen, maar wellicht wel als het zwembad klaar is.