Camping Le Mas d'Ayen

10FenomenaalScore uit 9 reviews

10FenomenaalScore uit 9 reviews
  • 10Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

9 Reviews over Le Mas d'Ayen

• 10Peter en Nesia24-08-2021

GEWELDIG!!,

Een super week gehad bij de zeer gastvrije eigenaren Bert en Patricia. Een prachtige gite op een mooie rustige locatie, gezelligheid ten top en heerlijk genoten van de kookkunsten van Patricia! Wij komen zeker terug!

• 10M van Berkum19-08-2021

heerlijke camping

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Ontzettend vriendelijke en behulpzame eigenaren. Zeer ruime staplaatsen, mooi en goed verzorgd sanitair, heerlijke zwembad met prachtig uitzicht, meerdere avonden lekkere table d'hote. De meeste plekken hebben veel schaduw en ze hebben allemaal een prachtig uitzicht. De omgeving is divers, er zijn mooie grotten, prachtige dorpjes, kastelen, zwemriviertjes, markten met lokale producten etc. De omvang vinden wij precies fijn, zo rond de 20 a 25 staplaatsen. Klein genoeg om echt rust te vinden, maar ook groot genoeg om nog net een beetje reuring te hebben.

• 10Kelly Vandermieren28-07-2020

heerlijk ontspannen in oase van rust! echte aanrad

wij hebben echt genoten van ons verblijf! Prachtige omgeving! Je komt in een oase van rust terecht en de hoofdgebouwen ademen pure authenticiteit en karakter uit. Het sanitair en de afwasplaats zijn heel mooi gemaakt in oude stallen en worden heel netjes onderhouden. Wij hebben in de glampingtent (Sibley) overnacht en dit was echt een aanrader. Kamperen met een beetje luxe (lekker zacht bed) en alle benodigdheden zijn voorzien. Het kampeerterrein wordt ook netjes onderhouden. 's Morgens kan je vers brood en koffiekoeken bestellen. Je hebt de mogelijkheid om 3x per week in te schrijven voor het avondeten. Patricia & Joëlle koken met liefde en dat proef je! Ook de pizzaavond (pizza gebakken in een oude steenoven) is een absolute aanrader. Er is een mooi zwembad voorzien waar je de hele dag zon hebt. Je kan mooie wandelingen doen in toch wel een prachtige natuur. De uitbaters geven je direct een gevoel van thuiskomen. wij komen terug!!

• 10Familie Gruijters27-07-2020

Wauw, het pure leven vind je hier!!

Wij (een gezin bestaande uit 5 personen, onze kinderen in de leeftijd van 8-10-13 jaar) zijn afgelopen weekend thuis gekomen van een onvergetelijke vakantie op deze prachtige camping. De eigenaren zijn zeer gastvrij, staan allemaal, iedere dag met een lach voor je klaar. Alle kampeerplekken zijn groot, er is veel ruimte, totaal geen haring aan haring gevoel ;), groot gevoel van vrijheid. Er wordt meerdere keren per week een heerlijk diner klaar gemaakt waar je voor een mooie prijs van kan genieten, op een prachtig terras, in een tuin vol met bloemen, planten en bomen. Onze kinderen hebben zich geen moment verveelt, het zwembad biedt heerlijke verkoeling en is groot genoeg. Sanitair en afwasgelegenheid is zeer schoon en ruim. Betreft Covid-19 was de communicatie en de maatregelen hieromtrent duidelijk en goed uitgevoerd. Op deze plek hebben wij het pure leven ervaren en wij gaan zeker nog een keer terug.

• 10H Zenlip11-08-2019

Helemaal top!

Om andere mensen te ontmoedigen zou ik een zeer negatieve recensie willen neerzetten... Doe ik niet, omdat de eigenaren alle lof verdienen met betrekking tot gastvrijheid en vriendelijkheid. Locatie is top. Plaatsen niet altijd even vlak en het sanitair is een goede klim de heuvel op. Desalniettemin zeer goed verblijf gehad!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Stijn en Stephanie03-08-2019

Zalig rustige camping met heerlijke table d'hote.

Zalig rustige camping met lekker grote plekken. Patricia haar kookkunsten zijn fenomenaal! Een pareltje!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Joëlle Boulanger26-07-2019

Super!

1 week was te kort! Wij verbleven in de gezellige gite, die was heel netjes en ruim, het voelde als thuis! De camping is zeer goed gelegen, heuvelachtig,rustig ,ontspannend je komt er volledig tot rust! We hebben het sanitair gebouw een bezoekje gebracht, douches en wc 's lavabo's waren kraaknet, zoals het hoort te zijn! Het zwembad is onmisbaar voor kinderen! Je kon zelfs enkele avonden meegenieten van de lekkere kook kunsten van Patricia! In 1 woord TOP! Patricia en Bert wij komen zeker terug!

• 10Willem Hermans22-07-2019

Wauw!!!!

Als er een hemel op aarde bestaat is het hier wel. Fantastische eten, vriendelijke mensen, ongelooflijke omgeving en wat een rust. Hier kun je ontspannen tot en met. Leuke vakantie gehad, alles kan niks moet. Op en top af. Gekampeerd met een oldtimercamper, maar ook de kans gehad om de prachtige gite te kunnen bekijken. Wauw, gewoon af. Veel succes nog aan de uitbaters die uitsteken bezig zijn.

• 10Ben en Ria Snijder19-07-2019

Super

Ik wil het eigenlijk geheim houden, maar dit heeft alles wat je maar wensen wilt als kampeerder: prachtige plaatsen, sanitair als een vier-sterren hotel en het terras/binnenplaats is een juweel. Bert en Patricia zijn enorm gastvrij en vriendelijk

Camping Le Mas d'Ayen info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar