Camping Moulin des Jarasses

Frankrijk, Limousin, Auzances

8.6Fantastisch

• 8.9Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin des Jarasses voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Contact

161 reviews over Camping Moulin des Jarasses

• 2019
    10Familie Bakker13-08-2019

Helemaal super deze camping!

Heerlijke familie camping. Super relaxt. Heerlijk eten (super goede kokkin) aan de gezellig lange tafels. De kinderen 10 / 8 / 6 hebben zich prima vermaakt. Ze wilde bijna de camping niet af.

• 9Staat v/h sanitair

Judith, Eigenaar, 13-02-2020

Beste Familie Bakker, Wat leuk dat jullie en jullie kinderen zo ontzettend hebben genoten. En super fijn om te lezen dat jullie heerlijk hebben gegeten. Bedankt voor het compliment, daar ga ik van stralen. Geniet van de dag, de kokkin maar zet haar ook in voor andere activiteiten -:)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Willeke Mouw04-07-2019

Heerlijk verblijf voor kinderen en hun ouders.

Het is een geweldige, kleinschalige camping. Erg geschikt voor jonge kinderen met hun ouders. 's Morgens verse broodjes, 's avonds dineren maar ook zelf kunnen bbqen is erg fijn. Wij zijn er zelf twee maal op vakantie geweest en allebei de keren goed bevallen. Het peuter zwemmen is echt een aanrader. Het water was lekker warm waardoor het ook door kon gaan met wat minder weer. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Onze dochter heeft het nog steeds over het zwemmen, de trampoline en heeft heimwee naar de tent.

Andries en Judith, Eigenaar, 14-02-2020

Beste Willeke, Heerlijk om te lezen dat jullie hebben genoten en dat jullie dochter een hele fijne herinnering heeft aan de tent. Het Peuterzwemmen is inderdaad heel bijzonder, goed om te zien dat de peuters in kort tijd zoveel leren, zoveel vertrouwen krijgen. Ook fijn voor de ouders, zo'n heerlijk warm bad om samen met je kind te genieten van waterplezier. Dak voor jullie komst, dank voor je beoordeling.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Marit09-05-2019

Top, schoon, vriendelijk en gezellig

Echt genieten! Schoon, vriendelijk, gezellig, veilig en met liefde. Topper dus. We komen zeker terug!

• 9Staat v/h sanitair

Andries en Judith, Eigenaar, 09-05-2019

Beste Marit, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat jullie prettig terugkijken op een verblijf op de Moulin. Mooi compliment: én met liefde, want zo is het zeker!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 2018
    9Margreet23-10-2018

Unieke locatie met een bijzonder relaxte sfeer.

Wij verbleven in een gehuurde safaritent met 4 kids (12, 9, 4 en 4). We hadden een prachtige stek op een heel ruim veld. De camping is ontzettend ruim opgezet en er heerst een super ontspannen sfeer. Na 22.00 uur kun je bij wijze van spreken een speld horen vallen. Het sanitair is prima in orde. De familiedouches zijn ideaal. Wat wij als heel prettig hebben ervaren is dat we onze tweelingmeiden van 4 over de camping gewoon hun gang konden laten gaan. Campingeigenaar Andries organiseert onder andere wekelijks een excursie rivierkreeftjes vangen - helemaal super. Het zwembad is niet mega groot, geen glijbanen etcetera, maar prima. Het zwembad is goed afgesloten voor jonge kinderen. Campingeigenaresse Judith verzorgt bijna dagelijks heerlijke table d'hote, pizza- en barbequeavonden. De canard van de zaterdagavond vonden wij een topper! Kortom: een heerlijke vakantie - voor de zomer van 2019 hebben wij weer geboekt!

Andries en Judith, Eigenaar, 09-05-2019

Beste Margreet, Wat fijn je beoordeling te ontvangen en te lezen dat je geen zorgen hoefde te maken om de tweeling meiden. Je 2 oudste dochters hadden ook super leuke aansluiting met de andere campinggasten. Fijn ook dat het eten jullie goed is bevallen, je gaf me nog als tip om een receptenboekje te maken, wellicht een goed idee voor volgend jaar, want dan vieren we ons 10-jarig bestaan. Ook kan ik me herinneren dat we bruikbare tips op locatie hebben ontvangen en Andries er direct 'werk' van heeft kunnen maken. Dank voor je beoordeling.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Fam. Blanchefort30-09-2018

Teleurstellend en te duur

Wij zijn eerder vertrokken, omdat de camping overvol was, het sanitair vies en geld verdienen voor deze eigenaren belangrijker is dan gastvrijheid. Zwembad zijn we ondanks 35 graden niet in geweest, omdat er gewoon geen plaats was. Toen wij aangaven eerder te willen vertrekken werd als reactie direct de rekening uitgedraaid in plaats dat er gevraagd werd naar de reden van ons vertrek. De prijs-kwaliteitsverhouding is absurd slecht en gebaseerd op wat de gek (inclusief wij) er blijkbaar voor geeft. Table d'hôtes was ook veel te druk, wat ten kosten van de kwaliteit ging. Waar ze niets aan kunnen doen, maar wat zeer hinderlijk was, was de enorme hoeveelheid wespen.

Wat we wel leuk vonden waren de dieren die er vrij rondliepen en dat de meisjes die er werkten wel heel erg hun best deden om gastvrij te zijn.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Andries en Judith, Eigenaar, 09-05-2019

Beste familie Blanchefort, Hartelijk dank voor jullie inzending, vervelend dat onze camping niet overeen kwam met jullie wensen en het daardoor een teleurstellende ervaring is geworden. Fijn dat jullie wel een goede herinnering hebben aan het personeel, daar hechten we veel waardering aan.

• 5Familie Hofstra18-09-2018

Erg jammer, we hadden er meer van verwacht

• Het sanitair in ronduit slechte staat. Alles in één ruimte. Geen privacy. Je werd bijna gedwongen om gebruik te maken van de horeca spoel vaatwasmachine. Heet water voor de handvaat was er bijna niet, zodat we maar warm water uit de douche haalden om toch maar fatsoenlijk voor te spoelen. Een constante urinegeur kwam je tegemoet. Het sanitair werd schoongemaakt, maar alleen een vaatdoekje over de pot is niet voldoende. Gemeld dat er een WC bril kapot is maar werd niet hersteld -Buitenkranen bij de tent waren er niet -Geen kinderanimatie -Prijs kwaliteit verhouding. Voor 1 nacht met 2 volwassenen en 2 kinderen op een tentplaats betaal je maar liefst € 56,70 -Horecaprijzen worden er op de camping gehanteerd, zoals betalen voor de zelf gevangen vis! -geen contact met Judith en Andries

+Mooie ligging van de camping op een groot terrein. Je mag zelf kiezen waar je je tent plaatst +Leuke familiedouches, als er nog warm water was

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Andries en Judith, Eigenaar, 09-05-2019

Beste Familie Hofstra, Hartelijk dank voor jullie beoordeling. We hebben elkaar gesproken naar aanleiding omdat op locatie het resterende bedrag niet was bijgeschreven en ik jullie daarover moest aanspreken, deze confrontatie vindt ik, in alle eerlijkheid altijd al een beetje vervelend. Toen bleek dat jullie ondanks de factuur al op 29 jan hadden ontvangen, zelf uit waren gegaan dat de tarieven van het laagseizoen van toepassing waren op jullie verblijf in de zomerperiode, dit gaf enige verwarring. Verder werd mij de andere punten niet duidelijk, dus heel jammer dat jullie dit hebben ervaren. Vakantie hoort voor iedereen een fijne beleving te zijn. Wellicht nog even goed om ook aan te geven dat wij zeer zeker een familiecamping zijn maar geen kinderanimatie aanbieden, dit komt vanuit de gasten zelf, waardoor een fantastische momenten worden gecreëerd. Hoop dat jullie deze zomer een fijne vakantie mogen ervaren.

• 8Sanne08-09-2018

heerlijk relaxed!

Wat een fijne, heerlijke camping! We hebben hier twee weken gestaan met onze eigen tent. We mochten zelf een plekje uitzoeken, erg prettig. Daarnaast regelmatig aangeschoven bij Judith, wat een heerlijkheid en zo gezellig met z'n allen aan een lange tafel. Zeker voor herhaling vatbaar. We hebben genoten!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Andries en Judith, Eigenaar, 09-05-2019

Dank Sanne, voor het inzenden van je beleving tijdens je verblijf op de Moulin.

• 9Kim07-09-2018

Een heerlijke vakantie!!

Een prachtig plekje in het groene hart van Frankrijk! Mooie grote plek voor de caravan en voor onze zoon van 6 een waar paradijs. Overzichtelijk, lekker zwemmen, rivierkreeftjes vangen in het beekje, slingeren aan het touw, de trampoline en natuurlijk de "geheime speelzolder". Kortom de hele dag heerlijk spelen in de buitenlucht en s 'avonds aanschuiven bij Judith en Andries. Het diner was echt een feestje! Kortom we hebben enorm genoten van de gastvrijheid, de sfeer, het eten en de prachtige omgeving. Een heerlijke vakantieplek!

Andries en Judith, Eigenaar, 09-05-2019

Kim, wat fijn om te lezen dat jullie het heerlijk hebben gehad. Super bedankt!

• 10Désirée Battjes19-08-2018

Super!

Kleinschalige, supergezellige camping. Mooi opgezet, gemoedelijk. Wij kwamen er deze zomer voor de vierde keer. De jongens van 10 en 12 jaar hebben zich uitstekend vermaakt: speren en pijlen snijden, hut bouwen in bos, vissen vangen, voetbal en zwemmen. Ik heb drie boeken uitgelezen en genoten van de table d'hote van Judith.

• 10Staat v/h sanitair

Andries en Judith, Eigenaar, 09-05-2019

Dankjewel Désirée voor het delen van je ervaringen! Fijn dat je smen met je 2 toffe jongens het goed hebt ervaren, daar is vakantie voor bedoeld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Fam Ruppert12-08-2018

Prima kindercamping, maar toch teleurstellend

Een mooi gelegen 'kinderparadijs' met een leuk table d'hotes concept, maar helaas zijn onze hoge verwachtingen niet uitgekomen. - Kwaliteit / Prijs uit verhouding; als je voor bijna 1000 euro pw een tent huurt hadden wij meer privacy (ruimte) verwacht. Wij hadden beeld dat de safari tenten een eigen veld zouden hebben. Stonden nu ingebouwd tussen overige kampeerders. voor ons dus mismatch met verwachtingen. - Sanitair niet toereikend. Mooie nieuwe douches, echter toiletten vies. schoonmaakfrequentie te laag? - Zwembad en ruimte er om heen erg druk in hoogseizoen. - Schaduw...tent stond gehele dag vol in zon en dat was erg heet (deze zomer). Na 18uur pas afkoeling - Grotere speeltuin OP GRAS. schommels en glijbaan staan op kiezelstenen = Au!

• mooie nieuwe tent met leuke bedstee
    • Prachtige locatie met leuk beekje
    • Gastvrije ontvangst en Andries en Judith zijn ZEER behulpzaam
    • Prima maaltijden
    • 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Andries en Judith, Eigenaar, 09-05-2019

Beste Familie Ruppert, Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen tijdens jullie verblijf. We nemen de punten serieus. Verwachtingen kunnen inderdaad 'meevallen of 'tegenvallen', wel ervaar ik het als zeer prettig als er ruimte is om deze bespreekbaar te maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

14 tips over Camping Moulin des Jarasses

• jhstap, 14-08-2013 Rapporteren

Het educatieve themapark Vulcania is erg leuk, lac de vassiviere om te zwemmen is erg mooi, het wolvenpark, De puy de dome een vulkaan die je met een treintje kunt bezoeken !!

• Marieke, 05-09-2013 Rapporteren

Houd rekening met de koude nachten, zo tussen de 8 en 12°C, dus neem gerust lange pyjama's mee.

• Familie, 27-08-2013 Rapporteren

Neem voldoende warme kleding en dekens mee want zodra de zon onder is daalt de temperatuur behoorlijk.

2 vragen over Camping Moulin des Jarasses

• Jeanine, 31-05-2016 Rapporteren

Supermarkt

Is er in de omgeving een supermarkt te vinden? Ik was al aan het googlen maar kan niet echt iets vinden

• Marieke, 24-04-2016 Rapporteren

3 weken

Is de camping en omgeving leuk genoeg om hier 3 weken vol te houden? Wat zijn de gemiddelde temperaturen in juni?

Camping Moulin des Jarasses info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50