Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

185 Reviews over Moulin des Jarasses

• 9Sanne K25-01-2022

Fantastische plek, ontspannen, gezellig, gastvrij

Dit is een geweldige plek als je houdt van gezelligheid en juist ook van rust. De sfeer is open en ontspannen en dat maakt dat er ruimte is voor datgene waar jij zin in hebt. Onze dochter geniet van het zwembad, boswachter Rob, spelletjes die door de kinderen zelf worden verzonnen, eten met z’n allen aan lange tafels en nog veel meer. En hier genieten wij weer van, wat zo werkt het. Wij genieten ook van het heerlijke eten, een wandeling in de omgeving, het bezoeken van een leuke stad en meertjes in de buurt. Judith en Andries doen er alles aan om het je naar de zin te maken en dat voelt hartstikke goed. Als met al is dit een enorme aanrader, niet nadenken maar boeken!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Familie Woud05-01-2022

Wederom Heerlijk ! !

Wij wij zijn voor de achtste keer op camping Moulin des Jarasses geweest en het was weer een feestje ! De gastvrijheid van Judith en Andries is altijd groot , Wij vinden de ruimte op de camping heel fijn en heel prettig dat je met je eigen tent zelf een mooie plek kan kiezen . Onze kinderen willen nog steeds nergens anders heen , dus wij komen dit jaar zeker weer terug !

• 9Eetgelegenheden

Judith Raven, Eigenaar, 28-01-2022

Het fijnste compliment dat je als campingeigenaar kunt krijgen, als de vakantie iedere keer weer als feestje word ervaren. De combinatie van nieuwe gezichten en met families die al eens, of meerder keren zijn geweest geeft een fijne sfeer, gemoedelijk en ontspannen. De kinderen, hebben onderling gemakkelijk aansluiting met elkaar. Een partijtje voetbal, ravotten in het bos of gewoon lekker kleuren aan één van de lange tafels. Een 'feestje' om deel te mogen nemen aan deze belevenissen!

• 7Kimberly05-01-2022

Kleinschalig, kindvriendelijk en ontspannen!

Wij hebben een fijn verblijf gehad op deze mooie camping. Het is een kindvriendelijke camping met een super leuk beekje waar de kinderen zich goed kunnen vermaken. Het zwembad is leuk, wel wat klein en fris. Het eten is heerlijk, de gastvrouw kan erg goed koken! Helaas vonden wij ons huisje wat tegenvallen. (Gite) beetje vergane glorie, muf en donker, had wat schoner gekund wat betreft spinnenwebben, kan echt een update gebruiken. Prima keuken met alles wat je nodig hebt. De kinderen verheugden zich op de grote trampoline die er zou zijn maar deze stond ergens weggedrukt in een hoek en kapot. Ook de vele fietsjes die er zouden zijn voor de kinderen waren allemaal in reparatie. ( Vreemd in het hoogseizoen) Al met al prima vakantie maar wel minpunten. Komen we hier terug? Nee, jammer.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Familie Groenewoud03-01-2022

Heerlijke plek om te zijn

We zijn al meerdere keren op Moulin des Jarasses geweest en blijven terugkomen omdat het zo'n heerlijke plek is! De kinderen vermaken zich de hele dag met vriendjes, we kunnen 's avonds heerlijk aanschuiven bij het eten en genieten van de sfeer op de camping en de omgeving. Volgend jaar dus weer!

• 8Familie Nieuwenhuis18-12-2021

Heerlijke plek!

Aan het plannen voor zomer 2022 en eigenlijk willen onze kinderen het liefst gewoon weer naar Moulin. Geef ze eens ongelijk, want ze kunnen de hele dag diertjes zoeken, vriendjes maken, ‘banjeren’ en zwemmen! De eerste week hadden wij flink wat regen, maar zelfs toen vermaakten wij ons goed! Het wolvenpark was eigenlijk nu ook veel toffer want ze waren in de regen heel actief! Daarnaast konden wij nu de kids eindelijk eens overhalen om naar het muziekmuseum, de vele kerken en marktjes te gaan (met zonnige dagen was het bijna onmogelijk om ze van het terrein af te krijgen). Als ouders hadden wij het ook niet slecht trouwens door de heerlijke cappuccino’s, fijne gesprekken bij de houtkachel en de gin tonic van Judith!!! Wij blijven het bewonderenswaardig vinden hoe Judith en Andries blijven openstaan voor alle wensen, feedback en ideeën. Het iedereen naar het zin maken is duidelijk hun passie, al is dat soms echt een uitdaging…😉

• 8Eetgelegenheden
  • 9Kirsten27-09-2021

Super!

De Moulin is een klein paradijs waar je kinderen zich niet alleen super vermaken maar waar je zelf ook een superleuke vakantie hebt. Schuif lekker aan bij de gezellige lange tafel en laat je verwennen met fijne drankjes, goed eten en nog beter gezelschap. Mijn man en ik kregen er een festival gevoel bij (in de richting van Into The Great Wide Open of Oerol).

Judith Raven, Eigenaar, 28-01-2022

Dankjewel Kirsten, fijn dat jullie, als gezin een heerlijke vakantie hebben gehad. Zo is vakantie ook bedoeld -😊

• 6Fam. Coomans06-09-2021

Mooi domein en -omgeving maar sanitair moet beter

We hebben twee weken geboekt op het domein met eigen tent. Fijn dat je zelf een plekje mag kiezen zodat je kan kiezen voor een klein veld of een groter veld.

De table d'hote was de meestal erg lekker. We hebben genoten van het vlees en de salades bij het varken aan het spit en de bbq. Ook hebben we heerlijk gegeten terwijl de kinderen zich binnen vermaakte. De donderdag daarna viel het eten erg tegen; er was geen plek, geen bord, te weinig eten en we waren vergeten bij het uitserveren van dessert.

De tocht met de boswachter was erg leuk, de kinderen genoten daarvan. Ook het beekje levert een leuke koele speelplek op. Er is wel wat speelgoed verspreid over de camping.

Het sanitair was echt niet goed. Het werd te weinig schoongemaakt, wcpapier was op, wc's waren verstopt en er heerste een buikvirus onder kinderen. Dit was een zware domper op een verder prachtige plek.

Volgens mij was het te druk om het domaine goed te runnen dit jaar

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Judith Raven, Eigenaar, 28-01-2022

Fijn om te vernemen dat jullie hebben genoten van de vrije kampeerplaatsen, ruimte, de diners, het bos en riviertje en de boswachter. We zorgen met verschillende schoonmaakrondes per dag, kindvriendelijk sanitair, desinfecterende zeep en regelmatige ‘papierrondes’ dat het een zo hygiënisch mogelijk bezoek is. De helft van de gezinnen heeft een eigen toilet maar het sanitair is een plek waar relatief veel ouders en kinderen bij elkaar komen dus is van topbelang. Het gebeurt dat er ongelukjes zijn, wc’s verstopt raken, maar dan zijn we altijd in de buurt om dit direct te verhelpen. Ook goed om te horen dat de table d’hôte erg lekker was, dit is waar Judiths hart ligt. ‘Jullie’ donderdag verliep inderdaad niet zo soepel als normaal, hoewel we ook hier zelf aanwezig zijn om mooie maaltijd te verzorgen en onvolkomendheden direct op te lossen, zoals ook toen. Jullie opmerkingen hebben we meegenomen in de organisatie van volgend seizoen!

• 9Anne01-09-2021

Heerlijke camping!

Wat hebben we genoten van de camping! De nieuwe EcoLodge was werkelijk genieten. Je betaalt wat meer, maar je krijgt er ook veel voor terug. Ik zou het iedereen aanraden! Ook table d’hote was echt restaurantwaardig. Het is een fijne camping voor ouders die wel van goed eten houden, maar tegelijkertijd ook de kinderen vertier willen geven. Het is toch heerlijk dat je kan genieten van koffietjes en borrels, om vervolgens ook nog eens aan tafel te schuiven met allemaal gezellige andere gasten? Het beekje bij de camping was leuk en de boswandeling met boswachter Rob vond mijn oudste zoon fantastisch. Voor een weekje is er genoeg te doen in de omgeving. Wel hadden we inderdaad last van vliegen (al kunnen wij ons verder niet in onderstaande slechte recensie vinden), maar het was gelukkig nog niet storend. Als ik een tip mag geven: Plaats een hekje bij het peuterbadje. Je wil niet dat daar ongelukken gebeuren, ook al is het gesloten.

Judith Raven, Eigenaar, 28-01-2022

Dank je voor de complimenten over de camping, Ecolodge en restaurant, fijn dat jullie ervan hebben genoten. Dank je voor de tip van het zwembadhekje, we gaan deze voor het komende seizoen weer terugplaatsen, naast de veiligheidscover die we er altijd al overheen hebben wanneer het zwembad dicht is. Met de vliegen gaan we ook eens praten, dit kan zo niet langer 😉 Het is wel zo dat de bij de afwezigheid van wespen er meer vliegen zijn, of eigenlijk overleven. Voordeel is dus dat er dit jaar nagenoeg geen wespen waren, naast dat we ook nog nooit last van muggen hebben gehad. Wellicht zien we jullie nog eens terug, op onze Facebook pagina kan je de ontwikkelingen in beeld volgen, zoals bijvoorbeeld ook die van het extra zwembadhekje.

• 5Marjoke Van Bruxvoort-Joosten01-09-2021

Deceptie

Sluit me aan bij de andere recensies uit 2021. De website en werkelijkheid zijn niet overeenkomstig. Er was geen grote trampoline, veel achterstallig onderhoud rondom onze tent, zwembad ging alleen op verzoek open terwijl er tussen 12 en 16 uur niemand aanwezig is. Extreem koud en dan dien je te betalen voor hout om te stoken (wat mss een uurtje een beetje warmte biedt). Wij boekte de speciale baby en dreumesweek, maar er was geen aanbod wat op hen was afgestemd. De wandeling en PowerPoint presentatie van een boswachter kostte ook nog eens extra geld. De speelzolder was inderdaad niet in gebruik. Wij zijn voortijdig vertrokken, hierin werd ook niet om verdere uitleg gevraagd of meegedacht. Ruim 900 euro armer en we verblijven 2 dagen uiteindelijk. In een mail die ik nastuurde kreeg ik enkel het verzoek om nog resterende kosten over te maken.

• 6Eetgelegenheden

Judith Raven, Eigenaar, 28-01-2022

Beste Marjoke, graag ga ik in op je recensie. Tijdens de peuterweken hebben we o.a. het zwembad extra verwarmd tot 30 graden. Om verspilling van energie te voorkomen vertellen we tijdens de welkomstronde langs o.a. het zwembad dan altijd ook dat op mindere dagen de isolerende veiligheidscover nog dicht kan zijn en inderdaad het zwembad opendoen wanneer iemand wil zwemmen. Voor eventuele mindere dagen hebben we houtkachels in de tenten (45M2 dus ook ruim) met daarbij altijd een gratis welkomstkrat met goed stookhout. Eventueel hebben we 60liter kratten met hout, aanmaakhout en blokjes voor 8 euro. De speelzolder heeft plaats gemaakt voor diverse leuke buitenspeelplaatsen, onder de veranda’s, zodat kinderen droog, in de buurt en zonder een trap op te hoeven, kunnen spelen. We proberen met o.a. bovenstaande het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en aan verwachtingen tegemoet te komen.

• 4Familie29-08-2021

De website en de realiteit staan ver uit elkaar...

De website beschrijft een hele mooie camping en afgaande op de recensies waren de verwachtingen hoog. Zeker ook gezien de forse prijs die je hier betaalt. De camping heeft een gezellige entree met een mooie overdekte veranda. Verder viel de camping best tegen. Er zijn veel verbeterpunten, maar de belangrijkste zijn dat het sanitair maar 1x per dag (in de ochtend) schoon gemaakt wordt, waardoor het gedurende de dag steeds ranziger wordt. Wc's zijn vaak verstopt. Er is geen kraan om de plasemmer te spoelen, dat doe je dus in de douche / wasbak waar je ook tanden poetst. Er is veel achterstallig onderhoud en de stroomkabels hangen los door het sanitairgebouw. De ' grote' trampoline is niet veilig om te spelen en bij het pierenbadje is geen hek. Er is een composthoop op het veld, wat waarschijnlijk bijdroeg aan de extreme vliegenplaag. Hierdoor was een rustige lunch / borrel zonder honderden vliegen op je eten te hebben onmogelijk.

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Judith Raven, Eigenaar, 28-01-2022

Dank voor jullie bezoek! Graag licht ik e.e.a. toe. Qua sanitair zorgen we met verschillende schoonmaakrondes per dag, kindvriendelijk sanitair, desinfecterende zeep en regelmatige ‘papierrondes’ dat het een zo hygiënisch mogelijk bezoek is. De helft van de gezinnen heeft een eigen toilet maar het sanitair is een plek waar relatief veel ouders en kinderen bij elkaar komen dus is van topbelang. Voor plasemmers hebben we verschillende schoonmaakplekken op het terrein, die daar speciaal voor zijn aangelegd. De zwembadveiligheidscovers zijn altijd dicht buiten de openingstijden, we zullen wel weer het extra hek plaatsen. De compostbak zullen we een deksel op plaatsen. De grotere hoeveelheid vliegen dit jaar is overigens vooral te wijten aan de totale afwezigheid van wespen, die vliegen eten. Dit kan jaar op jaar verschillen maar gelukkig hebben we daarentegen geen last gehad van de wespen en hebben we nog nooit last gehad van muggen!

Camping Moulin des Jarasses info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar