Bed and Breakfast Le Colombier

Bed and Breakfast Le Colombier

8.4Fantastisch

Frankrijk, Limousin, Auzances

Op vakantie geweest naar Le Colombier?

8.4Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Le Colombier

• 9Jacques Teeuwen14-09-2015

Net terug van een heerlijke week bij Le Colombier in Auzance. Mooie sfeervolle kamers en goede badkamer (lekkere douche). Onze gastheer Ton heeft al het mogelijke gedaan het naar onze zin te maken. Zijn kookkunst daarvan hebben we 5 dagen met volle teugen van genoten. Ton heeft ons laten proeven van het leven in de Creuse en de bewoners. De Creuse is een nog onontdekte plek in Frankrijk met mooie vergezichten en een rustige omgeving waar het toerisme nog nauwelijks aanwezig is. Je moet wel van de rust houden. Een mooie omgeving om met de auto of motor te ontdekken. Heerlijke rustige wegen. Zeker de moeite waard

Gereisd met partner in september 2015

• 9Sjosjana Roozendaal26-02-2015

Een echte Franse sfeer!

Het is meteen leuk aankomen in het plaatsje Auzances. Je wordt als het ware begroet door de blauwe deuren van 'Le Colombier'. De kamers zijn zeer ruim, het sanitair modern en de kamers ademen een gezellige Franse atmosfeer. Vanuit de kamers heb je een leuke doorkijk in het stadje. De gastheer is werkelijk alleraardigst en behulpzaam en een heel goede kok. Het driegangen diner kan ik daarom iedereen aanraden! Leuk opgemaakt, gevarieerd (elke avond toch weer iets totaal anders!) en zeer smaakvol. De gastheer is steeds prettig gezelschap. In de directe omgeving van Le Colombier zijn tal van winkeltjes, cafe's en restaurantjes. Zodra je het stadje uitrijdt kom je in het typisch Franse landschap terecht. Ik kende het niet, maar het heeft mijn hart gestolen. Kortom, op alle fronten ben ik een tevreden klant en vind het zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in februari 2015

• 9Berrie en Dianne van Vught05-08-2014

Genieten van een heerlijke vakantie.

Le Colombier ligt midden in het dorp Auzances. Een klein "stadje" met winkeltjes en cafe's, heel gezellig. Je wordt door de eigenaar Ton in de watten gelegd, wat echt genieten is. Elke ochtend een heerlijk ontbijtje in een mooie eetzaal (vroeger wijnpakhuis) en de kamers zijn heel ruim en licht. Verder veel tips voor wat je overdag kan doen. We hebben ontzettend veel gezien en ook heerlijk kunnen wandelen. Ontzettend mooie streek, nog ongerepte natuur in overvloed. Kortom we komen volgend jaar zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2014

• 7peter baudoin04-04-2014

mooi uitgangspunt voor bezoek Creuse

Echt Frans, ruime lichte kamers met goed sanitair. Eetkamer voor gasten was op 30-3-2014 nog niet in gebruik. ALternatief is binnenshuis voorhanden.

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 8Ria Visser- van Beek29-03-2014

Zeer zeker de moeite waard!

Deze Chambre d'hote belooft een zeer goede verblijfplaats te worden. De gastheer is zeer vriendelijk en een uitstekende kok, ook maakt hij het zijn gasten zoveel mogelijk naar hun zin. De omgeving is nog vrij onontdekt en ongerept.

Gereisd met partner in maart 2014

Bed and Breakfast Le Colombier info