Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Jardin Secret

5.7VoldoendeScore uit 3 reviews
  • 6Ruimte

Vakantiehuis info

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Le Jardin Secret voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Le Jardin Secret

• 8Hilde de Groen14-06-2018

Great place!

Very lovely little cottage with large garden. Jim and Fiona are nice and can tell a lot about the surroundings. We had a great time here together with our dog. We would like to come back.

• 8c,van.soest16-07-2012

Heel oude gite, gezellig. Niet voor nette mensen!

Wij vonden het een heerlijk oud, stil huis, een fijne vrije tuin- kippen en konijnen en koeien en veel spechten! Vriendelijke mensen (zo ook de honden) in het gehuchtje. Prachtig stil gebied- Wij vonden de eigenaren zeer prettig.

• 1jae05-09-2011

Le jardin secret: Onacceptabel!!!!

De gîte is ver beneden alle peil en bovendien feitelijk onbewoonbaar. Combinaties elektriciteit en water vragen om elektrocutie. Lekkages in badkamer en tijdens regenbuien. Elektriciteitsnet veel te licht en niet gekeurd. Bouwkundige staat van de gîte onacceptabel. Verzakkingen en doorzakkende vloeren. Stank in de gîte (o.a. 2e. toilet) en bovendien is de gite vervuild. Servies en bestek gehavend en incompleet. Linnengoed en dekens evenzo. Slaapkamer is onacceptabel qua temperatuur. Een ventilator helpt slechts tegen muggen, maakt ontzettend veel lawaai. Een goede nachtrust is niet te verkrijgen. Veel (ook dode) muizen en ander ongedierte. We hebben schoonmaakmiddelen gekocht uitermate goed schoongemaakt wat we wilden gebruiken en uiteindelijk besloten te blijven. De ingang wordt stevig bewaakt door 4 beaucerons van de buren. Het dorpje en omgeving zijn gastvrij, maar dat staat niet in verhouding tot de staat van de gîte. Nooit meer dus!!!!! Houding verhuurder was laks en nalatig.

Vakantiehuis Le Jardin Secret info

• Adresgegevens