Vakantiehuis La Maison du Pecheur

FrankrijkLimousinArgentat (Correze)

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis La Maison du Pecheur voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 3 reviews
  • 8.7Inrichting
  • 9.7Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

3 Reviews over La Maison du Pecheur

• 9Mayke Oudshoorn02-07-2012

fantastisch huis

Maison du Pecheur is een aanrader. Een oud huis maar erg goed gerenoveerd. Mooie badkamers, enorme keuken met meer dan genoeg servies, bestek, grote pannen (in veel huizen laat dat nog al eens te wensen over) en aparatuur. Het zwembad is fantastisch! Het is een oud huis, dus daardoor wat wat gehorig, de vloeren kraken maar dat is door ons zeker niet als hinderlijk ervaren. Kwaliteit van het water is heel goed, heel goed drinkbaar ook. We hebben genoten van de veranda, waar we tot laat in de avond konden zitten. Misschien een extra puntje ter verbetering: Plaats in de zomermaanden een extra tafel of werkblad voor de schouw in de keuken, zodat je extra werkruimte krijgt, die je zeker bij een groter gezelschap kunt gebruiken. Alle leden van ons gezelschap (9 volwassenen) zijn het volledig met deze waardering eens en zullen waar we kunnen het huis zeker aanraden aan anderen. Dank voor alle goede zorgen en hopenlijk tot ziens.

• 9Marc01-05-2012

Mooi en compleet vakantiehuis

Afgelopen week met de familie (7 volwassenen en 6 kiddo's) heerlijk verbleven in dit fantastische huis. Zowel buiten als binnen een heerlijk huis met alle voorzieningen die je maar kunt wensen: Ruime leefkeuken met alle apparatuur en voorzieningen, goede wifi, ruim verwarmd zwembad met ligbedden, schommels, satelliet TV met DVD's, open haarden, wasmachine, privacy, tafeltennistafel, bibliotheek etc. De omgeving is prachtig om te wandelen, kanoen of siteseeing maar ook de plaatsjes Arrgentat en St Chamant binnen 5 minuten afstand voor de verse broodjes en de noodzakelijke boodschappen. Ook naar Rocamadour geweest en kasteel CastleNaud gezien, allemaal erg leuk! Elke avond heerlijk onder de luifel buiten gezeten tot laat met goede wijn. Het heeft ons aan niets ontbroken. Volgend jaar weer terug, kan nu al niet meer wachten!

• 8C.M. Beers28-05-2011

Prachtig huis in rustige omgeving

La Maison du Pecheur is een mooi gerestaureerd eeuwenoud huis. Geschikt voor groepen of families tot 16 personen. De Nederlandse (behulpzame!) beheerder woont dichtbij. Prachtige woonkamer met manshoge open haard (en hout!); over het hele terrein wifi, maar ook een kast met boeken en spelletjes. Hele grote woonkeuken met alle moderne comfort en ook een buiteneettafel in de schaduw op de veranda. Een picknicktafel in de tuin als de kinderen apart van de volwassenen willen eten staat er ook. Het zwembad is heerlijk ruim en verwarmd; goed afgedekt met een veiligheidsscherm voor de kleintjes. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer. In de winter 2010-2011 zijn de badkamers gerenoveerd, modern en netjes. Het huis ligt op 3 km afstand van Argentat, een pittoresk stadje waar je aan de kade van de rivier kunt eten. Voor de sportievelingen is kanoen, mountainbiken en wandelen een aanrader. Het huis is ons heel goed bevallen, zowel voor een grotere als kleinere groep. Wij komen zeker terug!

Vakantiehuis La Maison du Pecheur info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij