Camping Chateau Le Gibanel

Weer vandaag24°
Camping Chateau Le Gibanel
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Le Gibanel voor je op een rij gezet:

Contact

90 reviews over Camping Chateau Le Gibanel in het Nederlands

Mooi gelegen camping, jammer van de harde muziek.

Evelien
17-8-2018

Het is een mooi gelegen camping met grote en kleine plaatsen aan een prachtig stuwmeer / gedeelte van de rivier. Je kunt er heerlijk in zwemmen en dobberen. Indien de camping vol staat sta je wel dicht op elkaar en weinig privacy. Wij konden zelf een plaats uitzoeken. Schone toilet/douche gebouwen met ruim voldoende toiletten en douches. mooi schoon zwembad. Wat af en toe hinderlijk was dat de oudere jeugd een grote box meenam en je mee moest " genieten" van de muziek. Wij zijn eerder weg gegaan vanwege de overlast van de muziek / show wat elke avond werd georganiseerd bij het kasteel. Van Afrikaanse muziek, disco tot Karaoke. Dit duurde elke avond (!)tot 24.00 uur. En het geluid was erg hard. Wij hebben ons hierover verbaasd en ook aangegeven dat dit de reden was van vertrek. Het zou aan de organisatie worden doorgegeven. Vooral met kleine kinderen is dit zeer storend! Het doet echt afbreuk aan de camping en heeft het ook niet nodig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk voor een paar dagen

Asja
17-8-2018

Plaatsen aan het water erg mooi maar kleiner. Plaatsen er achter zijn ruimer maar met minder uitzicht. Kinderen hebben zich goed vermaakt, maar weinig te doen binnen 1 uur rijden. Plaatsje zelf wel leuk. Vanaf de camping zelf is niets wandelend bereikbaar. Hiervoor moet je er eerst met de auto op uit.

Huren van kano of sup board op de camping is een aanrader. Pingpongtafels zijn vooral 's avonds leuke plek voor allerlei leeftijden en nationaliteiten. Maar ook vanwege de enige Wi-Fi ontvangst op de camping. Later op de avond/nacht trekken een aantal jongeren naar de plek achter het kasteel. Geen overlast van gehad. Bij het kasteel zelf elke avond muziek (karaoke, disco). Duurt tot 12 uur ongeveer.

Sanitair is aan vervanging toe en meestal niet schoon. Wel alle dagen warm water gehad. We hadden het gevoel dat het seizoen al beetje over was terwijl we in de kindervakantie aan kwamen.

Voor ons leuk voor een aantal dagen, niet langer

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie ligging, maar veel verbeter punten

Inge
17-8-2018

Hier mag nog veel verbetert worden. De camping heeft een fantastische ligging, aan een meer, veel bomem en een kasteel. Het sanitaire is echt slecht. Veel is kapot: douches gaan niet aan,wc deuren kunnen niet op slot, wc's met gaten erin, kapotte toiletbrillen. Na de schoonmaak is de wc kledder nat inclusief het wc papier. Het winkeltje heeft bijna niks. In het restaurant lang wachten op de menu kaart en daarna lang wachten totdat iemand je bestelling op komt nemen. Personeel doet erg hun best, maar het lukt ze niet om iedereen te bedienen. Het zwembad is prima, al is het op warme dagen wel wat vol . Bijna iedere avond S avonds tot laat harde muziek bij het kasteel, dus zorg vooral dat je niet vooraan staat op de camping.De mensen bij de animatie spreken geen Nederlands. En als je iets wilt bezichtigen in de omgeving moet je zeker een uur rijden. Ik hoop dat er snel verbetering komt, want de ligging is prachtig!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk voor één keer.

Simone
12-8-2018

Mooi gelegen camping direct aan rivier de Dordogne waar je heerlijk in kunt zwemmen. Het zwembad is verwarmd, dus niet echt verfrissend als de temperatuur boven de 30 gr is. Er is geen badmeester aanwezig, zodat je gewoon in je zwemshort kan zwemmen. Ook zijn er te weinig ligbedden. De campeerplaatsen zitten dicht op elkaar en zijn niet dmv heggen afgeschermd, waardoor je weinig tot geen privacy hebt. Het sanitair was eerst erg vies, daarna iets verbeterd Er zijn veel gasten die er al jaren komen. Er is naar verhouding veel oudere jeugd (16-21 jaar) en daar hebben we deze camping ook op uitgezocht. Onze zoon en dochter (15 en 18 jaar) hebben zich uitstekend vermaakt met hun leeftijdsgenoten. Zo mochten ze ‘ s avonds achter het kasteel zitten en mochten ze hun eigen drinken meenemen. De overdekte pingpong tafels waren ook populair, zeker omdat daar goede WiFi ontvangst was. Qua animatie was er voor deze doelgroep weinig te doen.

Zeer mooi gelegen maar wij komen niet terug

Robbert
25-7-2018

Mooi gelegen met ruime plaatsen. In het begin van het hoogseizoen stond de camping maar voor een kwart vol. De camping was nog niet gereed voor zijn gasten. Winkel leeg, bijna geen ijs vetkrijgbaar, plaats nummering nog niet aangepast, kapotte ligbedden, enz. Veel van het sanitair is defect en nodig toe aan vervanging / onderhoud. Wel heerlijk warm water in de douches en bij de afwas. We winkel heeft brood op bestelling maar verder bijna geen overige producten. Elke avond is er luide animatie bij het chateau wat vooral hoorbaar is bij de eerste velden. De jeugd wordt om 2300u verbannen naar de achterkant vh chateau waar geen verlichting of wifi is. Vanaf 0100 werden ze ook daar weggestuurd, maar na enig overleg met de manager werd dat verlengd naar 0230u. Wij vinden de camping de 4 sterren niet waard en hopen dat het niveau de komende jaren verbeterd, eerder komen wij niet terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Echt een gezinscamping!

Laura
20-7-2018

In tegenstelling tot diverse reviews is deze camping ons heel goed bevallen. Stacaravan goed schoon, redelijk goede bedden. Horeca gelegenheid goed, klantvriendelijk en lekker eten. Annematie is meer op de Franse gasten gericht dat is het enige minpuntje,verder hebben wij hier nu nog steeds een top vakantie. Echt een aanrader voor gezinnen.

Top camping op een prachtige locatie

Masja Wolvers
29-8-2017

Dit was voor ons de zesde keer dat wij op Gibanel hebben gestaan en we hebben het weer top gehad. Onze jongens van 14 en 18 jaar vervelen zich hier geen moment. Personeel dit jaar was super behulpzaam en aardig. Eten was prima op het Kasteel. Het middelste toiletgebouw werd prima schoon gehouden en de douches zijn daar goed en ruim. En als je wifi wilt hebben loop je gewoon de wifi kamer in. Kortom...ander jaar weer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Hele fijne rustig gelegen camping

W. Werrie
26-8-2017

Camping le gibanel is een rustig gelegen camping aan de dordogne, fijne medewerkers die altijd open staan om ons te helpen, al met al, top!

Gereisd Met vrienden in januari 2017

walgelijk eten op Le gibanel

Therese
2-8-2017

Le Gibanel bij Argentat, voor de derde maal op deze camping om de prachtige ambiance! Wat een tegenvaller dit jaar, de camping is in handen van Sea Green! Er is geen regie meer op het niveau van de dienstverlening zowel in restaurant en kampwinkel is dit aan alles te merken. Walgelijk eten in restaurant en niets eetbaars in de winkel te krijgen behalve ondermaats stokbrood. Vies en goor sanitair! Voorheen was dit een droomcamping! Jammer, wij komen niet meer terug!

Gereisd Met partner in juli 2017

Mooie camping helaas over naar bedrijf See Green

Tinus
1-8-2017

Wij zijn voor de 3e keer op deze camping. Helaas is er wel eea veranderd. Bedrijfsvoering vd camping is helaas over gegaan naar een organisatie en dat is duidelijk te merken. Sanitair is niet schoon meer, 2 wasmachines werken niet naar behoren. WiFi is ronduit slecht en werkt totaal niet en het restaurant is slechter geworden daar kan je soms niet vd kaart eten, hebben wij 2x meegemaakt dan is het dus pizza en patat heel jammer. Kinderen vermaken zich goed. Plek ah water is erg mooi. Hopelijk blijft het niet zo anders is het vergane glorie helaas voor eerder zo'n mooie camping

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Terras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chateau Le Gibanel in Argentat (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chateau Le Gibanel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.