Camping Chateau Le Gibanel

6.5Voldoende

Frankrijk, Limousin, Argentat (Correze)

6.5Voldoende

• 3.9Eetgelegenheden
  • 4.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

112 reviews over Camping Chateau Le Gibanel

• 5Cyoa17-09-2020

Niet de service welke je verwacht van een 4 sterre

Geen brood meer te krijgen in het laagseizoen. Verder alles dicht dwz winkel restaurant. Onvriendelijke ontvangst bij de receptie. Jaren geleden met de kinderen geweest en toen prima en nette camping. Nu behoorlijk onverzorgd en ongezellig.

Gereisd met partner in september 2020

• 4Maikel Mulder05-07-2020

Door Corona niet kunnen gaan

We zouden naar deze camping gaan echter door Corona konden we niet gaan. We zouden met mijn ouders gaan maar die zitten in een risico categorie en wij zelf vonden het ook niet fijn om geen eigen toilet te hebben. We hebben contact met de camping opgenomen en na vele maal gemaild te hebben zonder resultaat hebben we te horen gekregen dat de camping open is dus we konden komen. Wij wilden echter niet komen en de plaats alvast voor 2021 reserveren. Dat was niet mogelijk volgens de camping. Wel konden we een tegoedbon krijgen die dit jaar in gewisseld moest worden. Niet echt klant vriendelijk. Nu zijn ze 2 klanten kwijt die eigenlijk gewoon volgend jaar wel weer wilde komen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 2019
    5Heiko27-08-2019

prima maar nooit meer als er niets verandert

Mooie locatie en goede plekken. Toprivier om in te zwemmen en te dobberen. Dit was het 2e jaar hier , omdat onze (stief)dochters 15 en 18 het fantastish hebben gehad in 2018 en nu ook weer. Veel (met name) Nederlandse vrienden en vrieninnen waarmee ze overdag bij het zwembad liggen en 's avonds tot in de kleine uurtjes (03.30u) achter het kasteel 'hangen' en drinken, plus wat ze niet vertellen ;-) Wij hebben er absoluut geen (over)last van gehad. Wat ons dit jaar echt tegen viel is de staat van het sanitair en eigenlijk de staat van de hele camping. Wat stuk is (ook vorig jaar al) blijft stuk. As wc niet meer doortrekt of kapot is, deur op slot en blijft op slot. 1 sanitairblok compleet gesloten. Plekken worden niet opgeruimd. Absoluut slechtste: restaurant. Ongeinteresseerd en onverzorgd (zweet!) personeel. Vies eten, niks wordt afgeruimd. Personeel is jonge vriendenclub; dat kan goed gaan, maar hier lijkt het helaas de ondergang .

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Harry Wolters18-08-2019

Fantastische vakantie, prachtige locatie!

Camping le Gibanel ligt schitterend aan de Dordogne. Het is een echte kasteel camping met prachtige schaduwplekken en een enorme diversiteit aan vogels. Helaas is de camping niet meer wat het ooit is geweest. Wij stonden hier in juni en de bezetting was echt pover. Je kunt zien dat er achterstallig onderhoud is en alleen nog onkruid in de bloembakken. De receptie is zeer matig bezet en het sanitair verouderd maar wel schoon. Ik kan de eigenaren (sea green) aanraden de camping de upgrade te geven die het verdient. De mensen die er werken zijn behulpzaam en vriendelijk er is een goede broodservice en een prachtig en schoon zwembad met Argentat op enkele km afstand. Sea Green doe iets positiefs met deze revieuw want jullie camping is het zeker waard!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 3Lis10-08-2019

Erg vies sanitair.

Zeer matige camping, vies sanitair, te druk zwembad geen toezicht, bar bij zwembad bijna nooit open, restaurant zeer slecht, personeel restaurant zeer slecht, eten erg slecht, erg lange wachttijden. Het meer is niet lekker om in te zwemmen doordat er geen goede toegang tot is je moet eerst door de modder waden. Receptie personeel wel vriendelijk. Ligging le Gibanel is mooi mooie locatie, mooie schaduw rijke plaatsen. Met beter personeel zou dit een hele mooie camping kunnen zijn. Kies je voor Argentat kijk dan naar de gemeente camping.

• 1Staat v/h sanitair

• 4Fam Ballering10-08-2019

Nooit meer, zonde want mooie plek

Prachtige ligging, daar ontbreekt het niet aan. Wij hadden zelf een sta caravan gehuurd met alles erop en eraan. Maar als ik een kampeerplaats had gehad was ik niet blij geweest: alles in zeer slechte staat van onderhoud, smerige wc’s en douches, personeel spreekt geen woord Engels, zwembad achterstallig onderhoud, hondenpoep overal, zelfs op de velden waar je bij de rivier kunt liggen overal. Eten in restaurant niet lekker en veel te duur. Op het terras van het kasteel ga je overdag ook niet zitten want ze draaien de hele dag een soort house muziek. Personeel heeft geen idee wat een camping runnen inhoudt, er is totaal geen controle op wat dan ook. Zeer zeker geen 4 sterren waard, ze zijn het enorm aan het verprutsen war eeuwig zonde is, want de ligging en de omgeving zijn zo prachtig. Nu is de camping, in het hoogseizoen, gewoon bijna leeg....heel veel lege staanplaatsen, dan zegt denk ik genoeg. Jammer, gemiste kans voor eigenaar.

• 2Staat v/h sanitair

• 8A.j.c de Jong08-08-2019

mooie camping, receptie uitstekend en vriendlelijk voorkomen; restaurant matige manus en lang wachten, geen winkel, mooie beschaduwde kampeerplaatsen, fitnessruimnte in bijgebouw (lekker koel) minpunt|: heb 2x toeristenbelasting betaald: 1`x via creditcard en 1x aankomst receptie!! Jammer

Gereisd in augustus 2019

• 6Jan P07-08-2019

Zoals altijd maar 1 keer

Heerlijke camping, alleen 4 sterren niet waard😞 De ligging van de camping is fantastisch, veel Fransen en wat Nederlanders. Animatie hadden de kinderen niet nodig. Het personeel doet z'n best maar is incapabel voor het te woord staan van buitenlanders. Zodra het lastig wordt gaan ze allemaal snel over op rap Frans zodat je het niet meer kunt volgen. Waarom? Dat weet ik niet. Brood is te bestellen voor de dag er op. Winkeltje is wat karig gevuld. Eten bij het kasteel is alleen voor de rijken onder ons. 60 euro voor 5 hamburgers to go, is wat veel. Het sanitair dan, bar en barslecht. Oud, krakkemikkig en te weinig. De schoonmaak doet haar best, maar kan niet verbloemen dat het vergane glorie is. Om positief te eindigen, wij hebben. 2 weken gestaan op 2 plekken omdat 1 plek echt te klein is om met een vouwwagen en een bijzettent te leven. Manager vaak langs zien lopen maar nooit commentaar gehad. Argentat is een prachtig stadje!!!

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 4Colle30-07-2019

Geen vier sterren waard, slecht onderhouden

Camping heeft een mooie ligging maar dat is dan wel bijna het enige positieve. Je merkt aan alles dat het gericht is op alleen maar geld verdienen. Aan onderhoud wordt weinig gedaan. Verouderd sanitair, slechte schoonmaak, soms gewoon vies. Restaurant kan beter gesloten worden. Pizza gegeten, een van de weinige dingen die je kan eten, was echt niet te eten, geen eigen pizza, kant en klare bodem met wat kaas en groenten er op, Ronduit schandalig. Personeel onverzorgd, vieze kleren. Zwembad water was erg koud.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Liselotte19-07-2019

Prachtige camping, minder geschikt voor tieners.

Op een prachtig plekje aan de Dordogne waar je je voor even in een andere wereld waant. ‘s Morgens wakker worden en vanuit de tent de rivier in lopen. Fijn zwembad en eenvoudig restaurant. Argentat zelf leuke plaats met het nodige vertier. Gastvrije vriendelijke mensen op dr camping met het woord service hoog in het vaandel. Ik verbleef hier met mijn zoon van 13, helaas niet veel kinderen van zijn leeftijd (wel jonger en ouder).

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair