8,4

8 reviews over Camping L'Ecrin Nature in het Nederlands

Altijd doen voor doorreis, maar zeker ook langer!

B en M
6-8-2019

Heerlijke camping, kleinschalig, veel privacy, geen chaotische plaatsing van tenten, caravans, vouwwagen, campers en huisjes, maar alles keurig geordend. Eigenaren (man en zijn vrouw runnen samen de hele boel perfect) is niets te veel, altijd vriendelijk, zeer betaalbaar, camper was 20 euro per nacht. Veel wandelroutes in de buurt, veel fietsmogelijkheden, Limoges als grote stad dichtbij, perfecte plek voor kort of lang verblijf.

Gereisd Met partner in juli 2019

Fijne doorreiscamping

Fam Brouwer
4-8-2019

Leuke kleine camping met hele vriendelijke eigenaren. Ook al bleven wij 1 nacht, was niets te veel. Klein maar schoon zwembadje om af te koelen. Broodjes ‘s morgens afgeleverd op plaats. Voor ons een perfecte doorreis camping op 15 min van snelweg. Als je van natuur houdt of mountainbiken perfect! Aan een meertje gelegen Ik zou er geen 2 weken gaan staan, maar wij zijn ook 5 sterren gewend, dus dat is ook niet helemaal eerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geweldig

Annelies
3-7-2019

Kleine,mooie terrassencamping met ruime plekken door laurierhaagjes afgeschermd, zodat je voldoende privacy hebt en mooi uitzicht op het meer en de bossen. Zeer vriendelijke eigenaren die je met raad en daad bijstaan. Ook de omgeving is prachtig en bovendien is er voor iedereen wel iets te doen. Kortom, een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2019

Heerlijke plek

Fam Schoorel
19-8-2017

Mooi gelegen aan een idyllisch meertje, even zoeken, omdat de camping achter de (voor campers afgesloten) parkeerplaats ligt. Enthousiaste uitbaters. Veel mogelijkheden om de fietsen (heuvels) en wandelen.

Warner, Gérante, Tue Aug 22 2017 11:14:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Thank you for your review and it will be a pleasure to see again in our campsite. Just for your information, we are to small to have a restaurant but Ambazac is just near with 4 adresses ... See you,

Prachtige, rustige camping!

Caralijne
19-7-2016

Wij zaten 2 wkn in een mobile home. Camping schitterend gelegen en heel rustig. Zwembad wordt iedere nacht gereinigd. Voor vertier moet je er er op uit maar genoeg te doen en te zien in de omgeving. Limoges, oradour sur glane (indrukwekkend), marktjes etc. Enige nadeel was dat het meer leeg stond ivm met werkzaamheden. Camping is zeker aan te raden voor rustzoekers! De kids vermaken zich in het zwembad en wij op de ligbedden met een boek.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

prima camping

mart w
11-7-2016

Eigenaar en echtgenote spreken niet alleen frans, maar ook vloeiend Engels en Duits. Prima locatie voor het maken van wandel en fietstochten, met name mountingbike tochten.

Gereisd Met partner in juni 2016

toffe uitbaters

Leen
24-9-2015

Wij zijn hier verbleven op doorreis naar het zuiden. We hadden niet zo een goed weer maar de uitbater was zo vriendelijk ons zijn partytent te lenen om in te eten ( wij hadden alleen een iglo-tje mee ). De uitbater spreekt ook heel goed Duits. Limoges was ook wel mooi als uitstap.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lekker ontspannen

barbara
22-9-2015

We zaten in een mobile home, zicht op het meer, rustig en met alles wat bij een vakantie in Frankrijk hoort. Zon, wijnproeverij op de camping, wandelpad vanaf de camping, vriendelijke beheerders, zwembad ( niet heel groot, maar wel snel diep; minder geschikt voor kleine kinderen), enz. In de buurt veel marktjes, lekker uit eten en een zwemmeer. (Voor liefhebbers: VTT-paden vanaf de camping;) We hadden perfect weer, maar zouden ook zonder graag terugkomen. Zo'n plekje wat nog niet door iedereen ontdekt is. Voor rustzoekers, actievelingen, ouders met heel jonge kinderen meest geschikt.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ecrin Nature in Ambazac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ecrin Nature zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.