Camping L'Ecrin Nature

FrankrijkLimousinAmbazac

We hebben een aantal aanbieders voor Camping L'Ecrin Nature voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 12 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 12 reviews
  • 7.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

12 Reviews over L'Ecrin Nature

• 9Peter Koenis13-09-2021

Goede Camping.

Sen.echtpaar met buscamper. Periode 15 – 19 augustus 2021. Vriendelijke medewerkers, waar je ook terecht kan voor advies omtrent de omgeving. 10 ampère. 4G+ en wifi op de kampeerplek. Vullen van schoonwater, met eigen slang, geen probleem. Lozen vuilwater geen probleem. Het ledigen van het chemisch toilet ging makkelijk. Er is warmwater voor de vaat. Sanitairgebouw ziet er schoon uit. Douche met drukknop. Zonder oordoppen geslapen. De kampeerplekken (zowel zon- als schaduwplekken) zijn nagenoeg vlak ; wij hebben niet op blokken gestaan. Broodservice en ’s-avonds pizza’s/patat. Speeltuintje voor 2 – 12 jarigen. Zwembad ; wij zagen dat elke ochtend het water getest werd. En waarschijnlijk ’s-middags ook. In Ambazac onder andere een Super U supermarkt. Vanaf de camping diverse wandelroutes. In Lac de Jonas geen watersport activiteiten. Wel werd er gevist.

• 7Lisanne19-08-2020

Gastvrij en een prachtige omgeving

De eigenaren zijn enorm gastvrij en helpen graag. Zo heeft de eigenaar voor ons geregeld dat we konden kanoën in de buurt en konden we met mountainbikes (in hele goede staat) van de camping de omgeving verkennen. Ze kunnen je alles vertellen over de omgeving, bezienswaardigheden, zoals in Limoges etc. Wij verbleven 4 nachten in een Tent Lodge Nature. Alles was aanwezig, let wel op dat je een slaapzak o.i.d. meeneemt of lakens besteld bij de camping, het koelt 's avonds aardig af. Zwembad is prima om even af te koelen. Enige minpunt: niet altijd warme douche. Het meer en de rest van de omgeving is prachtig. Heel klein dorpje met een paar restaurantjes, met wel veel grote supermarkten in de buurt (let op: op zondag is alles dicht). Is te lopen, wel heuvelachtig, wij hebben alles met de auto en 1x met de fiets gedaan.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Annemarie20-07-2020

Heel goed

Fijne overnachtingscamping. Mooi, schoon, vriendelijk. We konden met de hond nog een mooie wandeling maken naast de camping. We komen beslist terug

• 9B en M06-08-2019

Altijd doen voor doorreis, maar zeker ook langer!

Heerlijke camping, kleinschalig, veel privacy, geen chaotische plaatsing van tenten, caravans, vouwwagen, campers en huisjes, maar alles keurig geordend. Eigenaren (man en zijn vrouw runnen samen de hele boel perfect) is niets te veel, altijd vriendelijk, zeer betaalbaar, camper was 20 euro per nacht. Veel wandelroutes in de buurt, veel fietsmogelijkheden, Limoges als grote stad dichtbij, perfecte plek voor kort of lang verblijf.

• 8Fam Brouwer04-08-2019

Fijne doorreiscamping

Leuke kleine camping met hele vriendelijke eigenaren. Ook al bleven wij 1 nacht, was niets te veel. Klein maar schoon zwembadje om af te koelen. Broodjes ‘s morgens afgeleverd op plaats. Voor ons een perfecte doorreis camping op 15 min van snelweg. Als je van natuur houdt of mountainbiken perfect! Aan een meertje gelegen Ik zou er geen 2 weken gaan staan, maar wij zijn ook 5 sterren gewend, dus dat is ook niet helemaal eerlijk.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Annelies03-07-2019

Geweldig

Kleine,mooie terrassencamping met ruime plekken door laurierhaagjes afgeschermd, zodat je voldoende privacy hebt en mooi uitzicht op het meer en de bossen. Zeer vriendelijke eigenaren die je met raad en daad bijstaan. Ook de omgeving is prachtig en bovendien is er voor iedereen wel iets te doen. Kortom, een aanrader

• 10nicole23-08-2017

Small but nice

Stopped here originally just for one night on the way to the Atlantic, then stayed three nights and will return on the way back home! Nice lttle campsite overlooking a lake, run by owners who speak english and german and are extremely friendly and helpful. Clean, quiet in the middle of a fantastic landscape with untouched nature. Little pool, mobile-homes, tents and places for caravan. Everything you need in the lovely little city of Ambazac, only two minutes by car. Wonderful place to relax and discover the Limousin!

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Fam Schoorel19-08-2017

Heerlijke plek

Mooi gelegen aan een idyllisch meertje, even zoeken, omdat de camping achter de (voor campers afgesloten) parkeerplaats ligt. Enthousiaste uitbaters. Veel mogelijkheden om de fietsen (heuvels) en wandelen.

• 6Staat v/h sanitair

Warner, Gérante, 22-08-2017

Thank you for your review and it will be a pleasure to see again in our campsite. Just for your information, we are to small to have a restaurant but Ambazac is just near with 4 adresses ... See you,

• 9Caralijne19-07-2016

Prachtige, rustige camping!

Wij zaten 2 wkn in een mobile home. Camping schitterend gelegen en heel rustig. Zwembad wordt iedere nacht gereinigd. Voor vertier moet je er er op uit maar genoeg te doen en te zien in de omgeving. Limoges, oradour sur glane (indrukwekkend), marktjes etc. Enige nadeel was dat het meer leeg stond ivm met werkzaamheden. Camping is zeker aan te raden voor rustzoekers! De kids vermaken zich in het zwembad en wij op de ligbedden met een boek.

• 9mart w11-07-2016

prima camping

Eigenaar en echtgenote spreken niet alleen frans, maar ook vloeiend Engels en Duits. Prima locatie voor het maken van wandel en fietstochten, met name mountingbike tochten.

Camping L'Ecrin Nature info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar